MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Eurobike 2013 – novinky, trendy, zaujímavosti

Ani v roku 2013 nechýbal MTBiker na najväčšej európskej výstave bicyklov Eurobike, v nemeckom Friedrichshafene, kde svoje novinky a vízie prezentovalo viac ako 1200 vystavovateľov. V niekoľkých článkoch vám predstavíme to najzaujímavejšie čo tento rok ponúkol
Cyklisti si zmerali sily pod Veľkou Javorinou už 26 krát za sebou

Javorinská časovká 2013, prvý krát pod gestorstvom Holubyho chaty. Podľa chatára Mira Martinčeka s novým servisom aj kvalitou išlo o jedinečnú rozlúčka s letom 2013
Fabio Wibmer - GetCreative Street Trial

Iba 17 ročný rakúsky jazdec Fabio Wibmer, mimochodom člen amatérskeho tímu Inspired bicycles, svojimi kúskami dokazuje že o ňom v budúcnosti budeme počuť. Nie veľmi prekvapivou informáciou je fakt, že Fabiov obľúbený jazdec a zároveň tímový kolega je Danny MacAskill.
Merida Zelená stopa 2013

Momentálne ideálne cyklistické počasie mi tohto roku dáva šancu zajazdiť si na niektorých nových miestach a po Novej Dubnici padla na sobotu voľba na preteky Zelená stopa SNP, ktoré sa konali v obci Selce pri BB.
Sagan predviedol v Alberte ďalšie víťazné gesto

Slovenský cyklista Peter Sagan vyhral záverečnú piatu etapu pretekov Okolo Alberty, ktorá viedla z Okotoksu do Calgary a merala 129,4 km. Dvadsaťtriročný Žilinčan dosiahol tretí triumf na premiérovom ročníku kanadského podujatia a definitívne potvrdil zelený dres víťaza bodovacej súťaže. Jazdec tímu Cannondale sa presadil v špurte pelotónu pred Slovincom Lukom Mezgecom a Nemcom Robertom Försterom. Sagan dosiahol tento rok už 21. triumf.
Vlkolínec, Čičmany, Bojnice, Martinské hole na bicykli!

Čo som si navaril, musím si aj zjesť! 358 kilometrov dlhý cyklovýlet som naplánoval opäť do jediného dňa, a tak mi dovoľte predstaviť Vám po krásach našich hôr aj kúsok našich ľudových tradícií v podobe najnavštevovanejších skanzenov
Maratónska stálica Karel Hartl: „Obdivuji všechny pracovité a skromné lidi“

Karel Hartl je už niekoľko rokov tradičným a dobre známym účastníkom slovenských a českých MTB maratónov. V dnešnom rozhovore sa dozviete viac o začiatkoch, koníčkoch ale tiež tréningu tohto vždy usmiateho maratónca.
Sagan prišiel v Alberte o žltý dres, zelený udržal

Austrálčan Rohan Dennis z tímu Garmin-Sharp vyzliekol slovenského cyklistu Petra Sagana zo žltého dresu lídra pretekov Okolo Alberty. Jazdec tímu Garmin-Sharp vyhral veternú 3. etapu zo Strathmore do Drumhelleru (169,8 km) pred Američanom Brentom Bookwalterom a Saganovým talianskym tímovým kolegom z Cannondalu Damianom Carusom. Peter Sagan prišiel do cieľa v pelotóne s takmer desaťminútovou stratou na najlepších. Dvadsaťtriročný Žilinčan je naďalej lídrom bodovacej súťaže o zelený dres.
Richard Varga:

Najúspešnejší slovenský triatlonista ostatných rokov Richard Varga si trúfa na olympijských hrách v roku 2016 v Riu de Janeiro vylepšiť umiestnenie z Londýna 2012, kde obsadil 22. priečku.
Prvý double backflip na zjazďáku

Ako už samotný nadpis napovedá, toto video je veľmi jednoduché a stručné. Na akcii FIAT Nine Knights MTB Antoine Bizet skrátka nasadol na svoju Konu a zatočil double backflip vo veľkom štýle.
Terénne novinky od Pinarella

Inovatívne vízie a technológie z F1 – kľúčové vlastnosti ktoré v skratke opisujú nové Pinarello Dogma XM9.9, prvé celoodpružené MTB z dielne tohto talianskeho výrobcu. Filozofia XM9.9 je rovnaká ako pri predstavení modelu Dogma XC – inovovať.
Dillier prerušil Saganovu víťaznú šnúru

Švajčiar Silvan Dillier prerušil víťaznú šnúru slovenského cyklistu Petra Sagana a triumfoval v 2. etape na pretekoch Okolo Alberty, ktorá viedla z Devonu do Red Deeru a merala 174,8 km. Jazdec tímu BMC vyťažil z dlhého 80-kilometrového úniku, ku ktorému sa odhodlal spoločne so Sergejom Tvetcovom z Moldavska.