MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Redcord – rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov

Cyklistika je prospešná pre vaše telo, myseľ, ale hlavne pre srdce a pľúca, prevažne aeróbnej činnosti a je základom dobrej všeobecnej kondície.Pri jazde na bicykli a vlastne dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov ale prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej.
MTB CROSS COUNTRY Skalica-Zlatnícka dolina PR článok

MTB CROSS COUNTRY Skalica-Zlatnícka dolina

Prvý ročník XC pretekov ktorých trať je situovaná na úpätí Bielych Karpát do rekreačnej oblasti Zlatnícka dolina na okruh o dĺžke 3710 m. Trať je naozaj zaujímavá nielen pre pretekárov ale aj divákov. Štart a cieľ preteku je situovaný do areálu rekreačného zariadenia Skaličan, kde je pripravené kompletné zázemie.
Horal Tour - reportáž

Tento rok som sa rozhodol, že si dám svoju premiéru na etapových pretekoch. Vzhľadom na dostupnosť a termín mi to vyšlo na Horal Tour. Mala to byť aj moja jediná dovolenka (kým som si nekúpil letenku do Švédska :-D ). Išiel som tam s tým, že som si ani nepozrel údaje o jednotlivých etapách, jednoducho povoziť sa. Aj tak mi chýbal oddych.
V Hnilčíku-Mráznici zvíťazil Lukáš Učeň

Výsledky nedeľňajšieho 5. kola Slovenského pohára v zjazde horských cyklistov v Hnilčíku-Mráznici:

Peter Sagan je piaty v rebríčku UCI

Slovenský cyklista Peter Sagan je v najnovšom vydaní rebríčka WorldTour aj naďalej na 5. mieste. Poradie v najlepšej desiatke sa po minulotýždňových pretekoch WorldTour Eneco Tour nemenilo. Dvadsaťdvaročný Žilinčan v službách Liquigas-Cannondale má na svojom konte zatiaľ 351 bodov. Vo svetovom renkingu je zo Slovákov aj Peter Velits, ktorý s 10 bodmi z Tour de France figuruje na 128. priečke. Lídrom rankingu je aj naďalej Bradley Wiggins z Veľkej Británie pred Joaquínom Rodriguezom zo Španielska a Vincenzom Nibalim z Talianska.

Tschopp celkovým víťazom Okolo Utahu

Slovenskí cyklisti Peter a Martin Velitsovi pomohli tímovému kolegovi z Omega Pharma-QuickStep Levimu Leipheimerovi k víťazstvu v nedeľňajšej záverečnej 6. etape pretekov Okolo Utahu, ktorá mala štart i cieľ v Park City a merala 121,3 km. Leipheimerovi sa preteky v Utahu nepodarilo vyhrať tretíkrát za sebou, tentoraz sa musel uspokojiť s celkovým 6. miestom. Absolútnym víťazom Okolo Utahu 2012 sa stal Švajčiar Johann Tschopp z tímu BMC.

Mladí Slováci sa nepresadili

Súhrn výsledkov majstrovstiev Európy mužov do 23 rokov a juniorov v cestnej cyklistike v holandskom Zeelande:

Zlato v cross country pre Čecha Kulhavého

Čech Jaroslav Kulhavý získal zlatú medailu v nedeľňajších pretekoch cross country horských cyklistov na Hrách XXX. olympiády v Londýne. Úradujúci majster sveta triumfoval v čase 1:29:07 h.
Lídrom Okolo Utahu Tschopp, Velitsovci znova zaostali

Švajčiar Johann Tschopp z tímu BMC Racing sa víťazstvom v 5. etape cyklistických pretekov Okolo Utahu dostal na čelo priebežného poradia, keď dotiahol do konca svoj únik v úplnom závere. Post lídra si neudržal domáci Christian Vandevelde, ktorý prišiel do cieľa s odstupom 1:38 min a klesol na druhú priečku v celkovej klasifikácii. Predposledná etapa z Park City do lyžiarskeho strediska Snowbird bola kráľovská - merala 165 km a jazdci v nej našliapali dovedna 3048 výškových metrov.
Vo Svite víťazne Fojtík a Juhásová

Výsledky sobotňajších pretekov Slovenského pohára v cross country maratóne horských cyklistov vo Svite, ktoré boli druhou etapou Horal Tour:

OH: Slováci ustúpili z pozícií, štyri medaily nenaplnili ambície

Slovenskí športovci výsledkami na Hrách XXX. olympiády v Londýne nenadviazali na úspechy z Pekingu. Slovensko získalo v britskej metropole štyri medaily, strelkyňa Zuzana Štefečeková bola strieborná, jej kolegyňa Danka Barteková a vodní slalomári Pavol a Peter Hochschornerovci a Michal Martikán bronzoví.
Kráľovský MTB maratón 2012. Pamätné tričko. PR článok

Kráľovský MTB maratón 2012. Pamätné tričko.

Zdravíme Vás, milé bajkerky, milí bajkeri, kamaráti, či ostatné spriaznené duše s Kráľovským MTB maratónom.