MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Spomienky na Poráč 2010 časť 2.

Je nový rok a sľuby sa majú vraj plniť. Polo, Iceman ale aj Janošík ( ktorý sa síce
campu nezúčastnil ) si žiadajú pokračovanie, tak mi neostáva nič iné iba im vyhovieť. Pol
roka po campe si už asi na všetky detaily nespomeniem, ale tie najdôležitejšie udalosti,
situácie a zážitky sa zabudnúť aj tak nedajú.
Bývalý horský cyklista Albert León spáchal samovraždu

Bývalého španielskeho horského cyklistu Alberta Leóna, ktorého pred mesiacom ako jedného zo šiestich ľudí obvinili v novej dopingovej kauze, našli mŕtveho. León pravdepodobne spáchal samovraždu. Polícia ho našla podľa rozhlasovej stanice Cadena Ser obeseného v jeho dome San Lorenzo del Escorial pri Madride.
Valverde ani na tretí pokus nepochodil s odvolaním

Španielsky cyklista Alejandro Valverde nepochodil ani s posledným odvolaním na najvyššom švajčiarskom súde. Ten potvrdil trest za užívanie zakázanej látky EPO s platnosťou do januára 2012, ktorý vyniesli Medzinárodná cyklistická únia (UCI) a Svetová antidopingová agentúra (WADA). Sankcie sa pôvodne vzťahovali iba na územie Talianska, ale Športový arbitrážny súd (CAS) so sídlom vo švajčiarskom Lausanne v máji minulého roka vyhovel požiadavke UCI a WADA, aby sa rozšírili na všetky krajiny.
Cyklokros: V Belgicku titul pre Alberta, v ČR pre Štybara

Výsledky víkendových národných šampionátov v cyklokrose
Polc v tohtoročnej premiére tretí

Slovenský reprezentant v horskej cyklistike Filip Polc obsadil vo svojich prvých tohtoročných pretekoch, piatkovom mestskom zjazde v kolumbijskom Manizalese, konečné tretie miesto. Dvadsaťosemročného Pezinčana predstihla iba dvojica domácich pretekárov Marcelo Gutierez Villegas a Mauricio Estrada. Tretie miesto slovenského horského cyklistu je o to cennejšie, že prišlo iba necelé tri mesiace po ťažkom páde a následnej operácii v Rumunsku.
Doplnenie od Filipa
Nový tím Schleckovcov pod názvom Leopard-Trek

Špičkový cyklistický tím s hviezdami ako Luxemburčan Andy Schleck a Švajčiar Fabian Cancellara sa bude volať Leopard-Trek. Názov oznámili funkcionári vo štvrtok na tímovom obede v Luxemburgu. Leopard je názov firmy manažéra tímu Briana Nygaarda, zatiaľ čo Trek je známa americká značka, ktorá dlhoročne sponzoruje aj tím Lanca Armstronga RadioShack.
Peter Velits medzi hviezdami Okolo Algarve

Slovenský cyklista Peter Velits bude patriť medzi hviezdy februárových pretekov Okolo Algarve. Dvadsaťpäťročný tretí muž poslednej Vuelty a Espaňa štartoval v okolí Algarve aj pred rokom, keď skončil desiaty. Ako informovali organizátori prostredníctvom portugalského denníka Record, okrem Velitsa by na pretekoch mali štartovať aj Čech Roman Kreuziger (Astana) či Španiel Luis León Sánchez (Rabobank).
Velitsovci na sústredenie do JAR

Slovenské cyklistické dvojičky Peter a Martin Velitsovci vpondelok naberajú kurz Juhoafrická republika, kde absolvujú tradičné novoročné sústredenie. Už druhý rok členovia profesionálneho tímu HTC-Highroad budú v dňoch 3. - 17. januára trénovať v juhoafrickom teple v Heidelbergu neďaleko Johannesburgu.
Finančné centrum triatlon

Vonku nám prišla krásna zima a tak sme zosadli zo sediel našich bikov a vrhli sa na zimne športy - lyže, bežky, zimná turistika. A tak po úspešných dvoch MTB maratónoch sme pripravili zimný triatlon. Akciu plnú zábavy a dobrej atmosféry, kde sa môžete zabaviť a merať si sily v troch disciplínach...
Triatlonové preteky na N. Zélande bez Armstronga

Slávny americký cyklista Lance Armstrong odriekol svoju účasť na januárovom multišportovom podujatí na Novom Zélande, kde mal znovu začať svoju triatlonovú kariéru. Sedemnásobný víťaz prestížnych pretekov Tour de France sa mal 29. januára predstaviť v triatlonovom šprinte v Rotorue.
Najčítanejšie články v roku 2010

Rok 2010 sa po ročnej pauze niesol v znamení reportov od Latanku a hlavne skvelej iniciatíve fóristov, ktorí zorganizovali zbierku na bike pre Jožka Orema. Tradične výborné fotky produkoval Root a Ivus a našlo sa zopár pútavých reportov od Katka. Ale najčítanejším článkom bol...
Existuje alergia na chlad?

Pri vzniku a rozvoji alergií môžu hrať veľký význam, okrem iného, aj náhle zmeny teploty prostredia - ako napríklad chlad, ktorý pôsobí na vyplavovanie určitých látok, ktoré môžu vyvolávať klinické prejavy zvýšenej reaktivity na slizniciach horných, stredných, ale aj dolných dýchacích ciest, očných spojiviek, ale aj kože.