Kliknutím prejdeš na
www.welovecycling.com
Reklama

Články v kategórii 'Aby Sport Nebolel' (13 - 24 z 31 článkov)

Rady pre cyklistov od Lenky Ilavskej – Litvinovej

Rady pre cyklistov od Lenky Ilavskej – Litvinovej

05.06.2013 5 032 3 1

Čas letí a v nás, ktorí „odstrihávame meter“ smerom ku prvým pretekom, rastie vnútorne napätie. Otázky, či dokážeme udržať tempo s inými, či zdoláme dané kilometre, niekoľko stúpaní a pretneme cieľovú čiaru, či najazdené kilometre nám stačia na to, aby sme sa mohli vyrovnať konkurencii, nám narúšajú pokojnú predpretekovú prípravu.
Jar a bicykel – dvaja nerozluční priatelia

Jar a bicykel – dvaja nerozluční priatelia

10.04.2013 4 088 8 1

Začíname tzv. jarnú prípravu na bicykli. Marec je nielen mesiacom MDŽ, mesiacom knihy, ale pre cyklistov najmä mesiacom, kedy s ťažkosťami a s veľkou netrpezlivosťou čakajú na prvý jarný deň. Počasie však v marci, a ako vidíme v tomto roku ani v apríli, nepraje najazďovaniu kilometrov a budovaniu si pevného objemového základu.
BIO energetický gél Agave#9 dobíja energiu už aj Slovensku

BIO energetický gél Agave#9 dobíja energiu už aj Slovensku

PR 26.02.2013 10 297 16 0

Vravíte si, že o ňom počujete prvý krát? Boli sme na tom rovnako. My sme sa s ním stretli na konferencii „Aby šport nebolel“ a postupne nás táto novinka dostala.
Ako bolo na konferencii Aby Šport Nebolel?

Ako bolo na konferencii Aby Šport Nebolel?

PR 17.02.2013 3 152 0

Prinášame vám zopár zaujímavých poznatkov a postrehov, ktoré odzneli z úst odborníkov na konferencii “Aby Šport Nebolel” 9. 2. 2013 v Bratislave.
3. ročník konferencie Aby Šport Nebolel

3. ročník konferencie Aby Šport Nebolel

PR 07.01.2013 1 393 3 0

Milí športoví priatelia,
Registrácia na 3. ročník konferencie „Aby Šport Nebolel“, ktorá sa bude konať 9.2.2013 v Aule Ekonomickej univerzity v Bratislave už prebieha.
3. ročník konferencie Aby Šport Nebolel

3. ročník konferencie Aby Šport Nebolel

PR 04.12.2012 861 0

Milí športoví priatelia,
rok ubehol ako voda a pred nami je
3. ročník konferencie „Aby Šport Nebolel“, ktorý sa bude konať 9.2.2013.
Športovanie v mínusových teplotách

Športovanie v mínusových teplotách

25.11.2012 4 034 1 0

Niektorí športovci sa v tento čas odoberajú k „zimnému spánku“, čo je samozrejme veľká škoda. Športovaním v zime sa dá budovať dobrú obranyschopnosť, ale snáď najdôležitejšia zásada pre športovanie v chladnom zimnom prostredí je – v žiadnom prípade sa nesnažiť natrénovať rýchlosť , v zime sa väčšinou športuje len voľným tempom do 75% maximálnej tepovej frekvencie, pokiaľ nepoužívame sporttester, tak takej, aby sme boli schopný normálne hovoriť.
Blahodárne účinky plávania

Blahodárne účinky plávania

23.11.2012 3 708 2 0

Plávanie ako pohybová aktivita je základným stavebným kameňom zložitejších pohybových zručností. Je to jeden z mála športov, ktorý nemá skoro žiadne obmedzenia z hľadiska veku, zdravotného stavu a výkonnosti.
Recidivujúce infekcie u športovcov na jeseň a ich prevencia

Recidivujúce infekcie u športovcov na jeseň a ich prevencia

17.11.2012 3 516 2 0

Imunitný systém – teda ochrana organizmu pracuje v dvoch líniach, z ktorých rozoznávame imunitnú odpoveď nešpecifickú a špecifickú. Prvá reakcia – nešpecifická – na prítomnosť nejakého mikroorganizmu, vírusu alebo cudzorodej látky je veľmi rýchla, ale nemá žiadnu pamäť, či sa telo s tým či oným votrelcom už niekedy stretlo. Druhá reakcia – špecifická – reaguje pomalšie, ale premyslene a naisto. Najmä vtedy, keď vie s kým má tu česť. Obidve zložky sa prelínajú a spolupracujú.
Kolenný kĺb a príčiny ťažkostí s kolenným kĺbom

Kolenný kĺb a príčiny ťažkostí s kolenným kĺbom

05.10.2012 7 346 1 0

Kolenný kĺb patrí do skupiny najčastejšie poranených kĺbov v ľudskom tele. Poranenie menisku, skrížených väzov, či opotrebovanie chrupavky môžu vzniknúť z viacerých príčin.
Redcord – rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov

Redcord – rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov

15.08.2012 4 969 0

Cyklistika je prospešná pre vaše telo, myseľ, ale hlavne pre srdce a pľúca, prevažne aeróbnej činnosti a je základom dobrej všeobecnej kondície.Pri jazde na bicykli a vlastne dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov ale prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej.
Laktátová krivka – vy sa pýtate, Juraj Karas odpovedá

Laktátová krivka – vy sa pýtate, Juraj Karas odpovedá

07.08.2012 3 921 1 0

Čo to je laktátová krivka?
Ide o test vami zvolenej pohybovej činnosti (beh, bicyklovanie, veslovanie, plávanie..) so stupňujúcou intenzitou až do maxima. Z končeka prsta alebo ušného lalôčika sa po stupňujúcich úsekoch odoberá kapilárna krv na zistenie koncentrácie laktátu v krvi, ktorý odzrkadľuje metabolické procesy pri danej záťaži.

Najčítanejšie články a videá za 30 dní

  1. Ako som nedokončil majstrák (8 788)
  2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 776)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 663)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 544)
  5. Tréning mladej pretekárky – čo všetko to obnáša? (6 257)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 181)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 138)
  8. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 688)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 337)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 074)
Chcem pridať článok