Najnovšie články z kategórie Casovka Do Vrchu

Video: Keď to niekto vie hore kopcom

Ze sa nedá na elektrobicykli zamakať? Tento borec by o tom veru vedel povedať a aj techniku má parádnu :)
Pozvánka: RIDE UPHILL & TOUR 2017 – trochu súťaženia, dobré občerstvenie a pohodová atmosféra

Preteky do vrchu, ktoré ponúknu hneď dve trate – extra náročnú pre ebikerov a jednoduchšiu pre tých na „klasike“. A poobede si nenechajte ujsť plánovanú cyklotúru...
Pozvánka: LEVOČSKÝ VÝŠĽAP – krásna príroda, možnosť oddychu a trochu zdravého súťaženia... PR článok

Levočská Dolina ponúka naozaj veľa možností, ako stráviť aktívne voľný čas – samozrejme, jednou z nich je cyklistika a trochu potrebnej motivácie možno dodá LEVOČSKÝ VÝŠĽAP, ktorý sa koná v nedeľu - 3. septembra.
Pozvánka: Bystrický Vertikal Run & Bike – do kopca po vlastných alebo na biku

Ak máte radi beh do kopca alebo radšej zdolávate výškové metre na biku, nenechajte si ujsť podujatie v Banskej Bystrici. Prípadne si nájdite dvojičku a skúste aj súťaž tímov...
RIDE UPHILL 2016 - čo najrýchlejšie na Pleše

V sobotu 24. 9. 2016 sme zavŕšili letnú cyklistickú sezónu v pretekársko-guľášovo-cykloturistickom duchu. Pod názvom RIDE UPHILL 2016 sme zorganizovali preteky do vrchu a nadviazali sme tak na tradíciu jesenných pretekov “Čo najrýchlejšie na Pleše”.
Pozvánka: Šprintpolom 2016 - už túto sobotu

Celkom kultový "kopec Polom", na ktorý už dávno nechodia len domáci borci na pomeranie si síl na konci sezóny. Dokopy 7 000 m na dĺžku a 500 m na výšku pekného utrpenia po starom a rozbitom asfalte si môžete dopriať neďaleko Žiliny v sobotu 8.10. 2016.
Pozvánka: RIDE UPHILL 2016 - preteky e-bikov a bikov do vrchu

V sobotu - 24.9.2016 o 11:00 vás pozývame do Podkoníc v Nízkych Tatrách na preteky e-bikov a bikov do vrchu - RIDE UPHILL 2016. S RIDE sa v Podkoniciach roky jazdilo dole kopcom, no tentokrát sa pôjde hore. Nadviažeme na 3 ročníky pretekov “Čo najrýchlejšie na Pleše”, ale na novej trati.
Reportáž: Šprintpolom 2015 – vydarená akcia na obľúbenom kopci

Každý región má svoj obľúbený kopec. U nás v Žiline je týmto kopcom stúpanie do sedla Javorina alebo ľudovo povedané – Polom. Správny Žilinčan ho dookola brúsi a následne má možnosť zúročiť to práve pri tejto akcii :-). A už dávno sem nechodia len domáci borci...
Pozvánka: Javorinská časovka 2015 - Súčasťou aj Majstrovstvá Slovenska v pretekoch do vrchu PR článok

28.ročník cyklistických pretekov amatérov na Veľkú Javorinu tento rok aj pre odvážne deti. Priaznivci amatérskej cestnej a horskej cyklistiky sa v sobotu 12.9.2015 stretnú v obci Lubina - Hrnčiarové pod Veľkou Javorinu, aby si už po 28. krát zmerali svoje sily. Legendárna Javorinská časovka je známa svojou priateľskou atmosférou a v tomto roku sa pod najvyšším vrchom Bielych Karpát očakáva štart viac ako 90 pretekárov.
MTB Horská časovka Kubínska hoľa 2015

V sobotu dňa 8. augusta 2015 sa v Dolnom Kubíne na Kubínskej holi konal 1. ročník cyklistického preteku pod názvom MTB Horská časovka na Kubínsku. Celé podujatie prebiehalo v krásnom prostredí s výhľadmi na oravskú prírodu.
Pozvánka: Cebra-Bowden Malokarpatský Drapák

Dovoľujeme si vás pozvať na II. ročník cyklistickej časovky do vrchu na horských bicykloch s názvom Cebra-Bowden Malokarpatský Drapák, ktorý sa uskutoční v nedeľu 21.6.2015. Trať vedie od svätojurských vinohradov cez lesy v Malých Karpatoch až k meteorologickej stanici na Malom Javorníku.
S partiou v Taliansku na Monte Zoncolan so stúpaním až 20%

Rád by som sa podelil so zážitkom z leta, ako sme boli s partiou v Taliansku na pár dni pojazdiť. Prvý deň Passo Falzarego a Passo Giau, druhý deň Passo Fedaia a Passo Pordoi, tretí deň po tomto rozjazdení sme sa vybrali do Ovara na Monte Zoncolan.