Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Ostrov Elba – malý/veľký (nielen) cyklistický raj – 3. časť

Ak niečo zrelo ako víno, tak to bol tento článok. Keď som pred dvomi rokmi dopísal druhú časť, vôbec som nepočítal s tým, že trilógiu dokončím až dnes.
Test: BBB Stackpack - praktický, uni a za skvelú cenu

Počet bikepackingového príslušenstva je tak, ako pri bicykloch, rovný známej rovnici N+1. Každá nová taška má svoje nezameniteľné miesto v mojej kolekcii, špecifické použitie a jedinečné príbehy.
Video: Najrýchlejšie video o cyklo oblečení - jar a jeseň

Inšpirácia pre obliekanie sa na bicykel v období, keď je ráno ešte zima a na obed už teplo a často sú mokré cesty kvôli hmle alebo dažďu.
Doplnky na posilnenie a regeneráciu po náročných výjazdoch PR článok

Doplnky na posilnenie a regeneráciu po náročných výjazdoch

Dopĺňanie minerálov a energie je dôležité nielen počas výjazdu, ale aj po ňom. Vybrať si môžete medzi rôznymi druhmi doplnkov, na ktoré sa dnes pozrieme.
Test: Kärcher 0C3 – šikovné riešenie na večný problém

Ak by ste sa ma spýtali na top investíciu v rámci spríjemnenia života s bicyklom, je možné, že by u mňa zvíťazil tento mobilný čistič od nemeckej značky Kärcher.
Predstavenie: BMC Teammachine R - novinka s príchuťou Formuly 1

Aerodynamika vyhráva nad hmotnosťou a UCI mení pravidlá. A toto je výsledok.
Video: Fenix HM61R Amber V 2.0 - (takmer) dokonalá čelovka

Čelovky sú bikermi vnímané zväčša ako doplnok k svetlu na riadidlách. Fenix HM61R Amber druhej generácie je tak trochu borič mýtov.
Reportáž: Blinduro Podzim 2023 – back to the roots

Enduro je pre mňa v porovnaní s inými MTB disciplínami oveľa viac o komunite a užívaní si prírody a života s partiou na bikoch.
Test: ORTLIEB Handlebar Pack Plus - keď vylepšíš už perfektné

Bikepacking zažíva boom aj u nás a testov rôznych tašiek pribúda ako húb po daždi. Ja mám to šťastie, že sa mi dostala do rúk táto taška od značky ORTLIEB.
Servisné doplnky - drobnosti, aj veľkí pomocníci PR článok

Servisné doplnky - drobnosti, aj veľkí pomocníci

Ak sa chystáte zazimovať bicykel alebo len potrebujete doladiť nastavenia a detaily po sezóne, pozrite sa s nami, čo by sa mohlo zísť v domácej servisnej výbave.
Reportáž: UCI Gran Fondo Tre Valli Varesine 2023 - hranica medzi úspechom a neúspechom

Podarí sa mi splniť môj cieľ a kvalifikovať sa na majstrovstvá sveta 2024 v kategórii Masters?
Novinky vo svete športovej elektroniky - Suunto Race hodinky a Suunto Wing slúchadlá PR článok

Hodinky určené pre tých, ktorých poháňa výkon a chuť pretekať? Nové Suunto Race s nabitými funkciami sú tu aj s prvými slúchadlami pre športovcov z fínskej produkcie.