Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Lapierre - inovatívne bicykle s dôrazom na čo najlepšie jazdné vlastnosti PR článok

Lapierre - inovatívne bicykle s dôrazom na čo najlepšie jazdné vlastnosti

Lapierre má v DNA inováciu a spolu s tímom profesionálnych jazdcov vytvára bicykle, ktoré sa umiestňujú na popredných stupňoch na pódiách. Spolu s technológiami dosahujú požadovaný komfort, efektivitu prenosu sily a ďalšie jazdné vlastnosti, tak aby bicykel jazdcom čo najlepšie sedel. Viac informácií na lapierre-bike.sk.
Cancellara o Saganovi: Dosiahol to, po čom som vždy túžil

"Sagan v závere uplynulej sezóny dokázal to, po čom som ja vždy túžil - stal sa majstrom sveta. Pre mladého jazdca nikdy nie je ľahké vyrovnať sa s tlakom, peniazmi či situáciou v tíme, ale Sagan to dokázal. Je stále mladý a má pred sebou ešte dlhú kariéru," uviedol uznanlivo Cancellara.
Knog - jednoducho poriadne svetlo PR článok

Knog - jednoducho poriadne svetlo

Počas celého roka je potrebné mať dobré svetlá na bicykli, no cez jeseň a zimu je to ešte dôležitejšie. Vidieť a byť videný je hlavne o našej bezpečnosti. Svetlá Knog ponúkajú vysokú kvalitu a vynikajúcu svietivosť. Navyše, Knog prináša aj množstvo ďalších svetiel, ktoré sú užitočné aj v iných športoch a oblastiach.
Film: Na Liberte k Jadranu - 860 kilometrov za 7 dní iba s jediným defektom

Dňa 9.8. 2015 o 7.30 hod. sme vyrazili z Červeníka do Chorvátska, presnejšie na Makarskú riviéru. Výber toho najzaujímavejšieho z cesty si môžete pozrieť v tomto takmer 30 minútovom dokumente. Komu nestačí vidieť len film, môže si prečítať aj našu reportáž.
Inovovaná technológia do nepriaznivého počasia od Castelli a Gore

Presne 1.12. 2015 vydali Castelli a W.L. Gore and Associates prehlásenie o uvedení úplne nového a prelomového produktu na trh. Výsledkom je jedinečné spojenie ochrany, priedušnosti, hmotnosti a minimálnych rozmerov, ktoré zatiaľ na trhu nemajú konkurenciu.
V Prešove plánujú revitalizovať jediný slovenský cyklistický velodróm

S cieľom obnovy slovenského unikátu - jediného cyklistického oválu na Slovensku, podpísali predstavitelia mesta Prešov a Slovenský zväz cyklistiky (SZC) spoločné memorandum. To má byť predzvesťou podania žiadosti o poskytnutie dotácie v oblasti športu na budúci rok.
Zaujímavá novinka: Uvex Variotronic S - okuliare so senzorom a batériou

S elektronikou sa pri bicykloch stretávame čoraz častejšie a nie len pri ebikoch, či elektronickom radení, ale najnovšie aj pri okuliaroch. Nastáva doba, kedy čoraz viac bikerov bude nabíjať nielen telefón, notebook, GPS, svetlo, ale aj také okuliare. Pozrime sa bližšie na tento nový kúsok technológie, ktorý má celkom šikovné a praktické funkcie.
Test: Cestný plášť Vredestein Fortezza Senso Xtreme - 28 mm do ťažkých podmienok

Jeseň je už pomaly za nami a zima sa blíži. Tí, ktorí sa nechcú vzdať svojho obľúbeného koníčka v tomto období, by mali trochu zbystriť pozornosť. Testovaný cestný plášť je v podstate špeciál práve pre nastávajúce obdobie a v 28 mm rozmere ponúka naozaj veľmi zaujímavé vlastnosti. Veď práve vhodne zvolené plášte majú na celkovú jazdu najväčší vplyv...
V pelotóne sú bezduché stroje, výnimkou je Peter Sagan

Dnešný cyklistický pelotón je nudný, z jazdcov sa stali bezduché stroje pohltené naordinovanou taktikou a číslami. Toto sú tvrdé slová niekdajšieho skvelého talianskeho cyklistu Claudia Chiappucciho, ktoré uviedol pre špecializovaný španielsky server Cyclo 21.
Sporttour: Jarné kempy Malorka a Chorvátsko 2016 PR článok

Sporttour: Jarné kempy Malorka a Chorvátsko 2016

Vonku to síce stále vyzerá skôr na začínajúcu jeseň a nie na príchod zimy, ale tá sa už definitívne začne hlásiť o slovo v najbližších dňoch a väčšinu lesov a ciest pokryje snehová perina. Pre mnohých cyklistov to bude znamenať dlho očakávaný oddych po sezóne, alebo zmenu pohybu z bicykla na bežky, či lyže. Tiež je to aj obdobie vhodné na plánovanie toho, kam a s kým vyrazíme na jar bicyklovať, keď sa sneh začne topiť a nohy si začnú pýtať pravidelný krúživý pohyb.
Cannondale CAAD – kvalitný hliník stále žije PR článok

Cannondale CAAD – kvalitný hliník stále žije

Slovné spojenie CAAD sa stalo synonymom pre najlepšie hliníkové rámy. Ani v dnešnej dobe karbónu sa tohto materiálu nechcú v Cannondale vzdať. Hliník spracovaný na najvyššej úrovni môže ponúknuť tuhosť a dokonca aj komfort – a to všetko pri zachovaní veľmi priaznivej ceny. Rovnaká geometria ako u najvyšších karbónových modelov Supersix Evo a kotúčové brzdy u modelov CAAD 12, alebo menej agresívne a cenovo dostupné verzie CAAD 8, sú toho dôkazom.
Jeseň – ideálne obdobie, kedy si užiť cyklistiku

Pre profíkov je jeseň väčšinou čas, kedy odložia bicykel do kúta a užívajú si zaslúžené voľno. Pre klasického hobíka je to ideálne obdobie na jazdenie, ak nie azda najlepšie. Počasie sa ustáli a teploty klesnú na rozumnú hranicu – ja osobne som napr. ten typ, ktorému sa ďaleko lepšie jazdí, keď je chladnejšie.