Najnovšie články z kategórie Cross Country

FELT - Rýchle XC bicykle NINE 2 a NINE 4 za super cenu PR článok

FELT - Rýchle XC bicykle NINE 2 a NINE 4 za super cenu

Dedičstvom Felt-u je závodenie a kolekcia Nine 2015 naďalej určuje štandard pre konkurenciu v kategórii cross-country. Má odjazdené Svetové poháre a Národné šampionáty. Na rok 2015 prichádza s novinkami – zadná pevná os 12x142 a nová prepracovaná schéma ukladania karbónových vrstiev, čo prináša nízku hmotnosť, vysokú tuhosť...
Prvý rok kvalifikácie na OH 2016 v MTB XCO + výsledky a fotogaléria z Nového Mesta na Morave

Podľa uverejneného rankingu dokázali v prvom roku kvalifikácie na OH 2016 muži Elite vybojovať pre Slovensko 11. miesto v hodnotení krajín, čo znamená miestenku pre dvoch cyklistov v tejto disciplíne. Michal Lami sa posunul z 12. na 11. miesto, Martin Haring zo 64. na 65. miesto a František Lami zo 102. na 98. miesto. Medzi ženami Elite Janka Keseg Števková spadla o priečku nižšie z 18. na 19. miesto, v celkovom hodnotení kategórie žien však patrí Slovensku 25. priečka. V tejto chvíli to pre ženy znamená nepostupujúcu pozíciu.
Reportáž: MTB maratón Levočské vrchy - hneď druhý ročník v SLOVAK XCM TOUR 2015

Už som povymetal takmer všetky MTB maratóny na Slovensku a bol som zvedavý, prečo hneď druhý ročník zaradili do kalendára pretekov SLOVAK XCM TOUR 2015. Prišiel som, videl som, ale odpoveď nepoznám.
Nová sezóna MTB akcií a Slovensko tiež boduje v olympijskej kvalifikácii

V novej sezóne horskej cyklistiky čakajú cyklistov mnohé podujatia v rámci viacerých disciplín – séria deviatich pretekov v MTB XCO (cross country) i desať kôl v MTB XCM (MTB maratón). Pre deti, ktoré cyklistiku zatiaľ chápu ako príjemne strávený voľný čas, je pripravená séria podujatí s názvom „Detská Tour Petra Sagana,“
Pozvánka: BAJKULA TURIECKAP 2015

Už túto nedeľu (19.4. 2015) sa uskutoční v Turčianských Tepliciach BAJKULA TURIECKAP 2015, ktorý je zároveň aj 1. kolom Slovenského pohára MTB XCO. Štartovné je naozaj symbolické od €2 do €6, tak neváhajte a príďte si zajazdiť.
Aké je nebo pre cyklistov? Takéto!

12 km tratí pre downhill, 213 km pre enduro a 500 km XC jazdenia. Bikepark Verbier vo Švajčiarsku je pravdepodobne jedným z najlepších a najväčších v Európe. Stačí mať na to len rozpočet a môžete vyraziť :).
Reportáž: Donovalský Drapák a 7. kolo Slovenského pohára v XCO

Po minulotýždňovom Horal Tour som mal v pláne dať si menší „oraz“ na chalupe, ktorú máme v krásnej doline pod Donovalmi. Viac menej náhodou sa ku mne dostali propozície na tento bikový víkend pozostávajúci zo sobotného polmaratónu a nedeľného 7. kola Slovenského pohára v XCO. Všetko sa malo odohrať na Donovaloch, doteraz známych skôr pre svoju tradíciu psích záprahov a tak bolo jasné, že na chalupe sedieť určíte nevydržím...
Svetový pohár v Novom Meste na Morave

V termíne 23. - 25. mája sa na Vysočine stretne svetová špička MTB cross-country.
3. kolo tohtoročného seriálu Svetového pohára, prvé európske, štartuje kvalifikáciu na OH v Brazílii 2016. Tento fakt spolu s povestne výbornou organizáciou, kvalitnými traťami a nezabudnuteľnou diváckou kulisou láka na štart rekordný počet štartujúcich.
Radosť pozerať na takú jazdu

Chris Akrigg v ďalšom zo svojich namakaných videí opäť nesklamal. Prvá minúta videa je síce len slabší úvod, ale potom je to už paráda!
Klasické Malokarpatské Cross Country

Po zime, plnej nosenia bajku v snehových závejoch a celodenných výletov po západnom Slovensku, som dostal chuť na také to klasické nenáročné cross country, kde výškové kilometre nie sú dôležité, ale dostať sa z bodu A do bodu B najzmysluplnejšou trasou a poprípade stihnúť vlak naspäť domov.
Slováci bodovali na pretekoch v Číne PR článok

Slováci bodovali na pretekoch v Číne

Slovenská reprezentácia MTB sa zúčastnila 21.09. a 22.09.2013 pretekov SP C1 v Guiyangu v Číne, v zložení muži elite: Michal Lami,Bebčák Jozef a za ženy štartovala Zuzana Vojtašová.