Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Test: Sada Shimano SLX M7000 - kvalita potvrdená

Od debutu vynovenej sady Shimano SLX prešla už dlhá doba, no mňa sada oslovila natoľko, že som sa rozhodol pre jej používanie aj naďalej.
Video: Oblečenie (nielen) na prechodné podmienky play_arrow

Video: Oblečenie (nielen) na prechodné podmienky

Ako sa obliecť, keď nie je ešte teplo na krátky rukáv, no ani zima na hrubé a teplé veci?
Reportáž: Mitas 4 Islands – ako sme dobojovali, alebo letné dresy a koniec smoly

Úvodné dve etapy nám šťastie príliš neprialo, teda resp. mne, ale s plánovaným oteplením dúfam, že sa to konečne zmení.
RockShox Reverb 1x Remote – nová kapitola v oblasti ergonómie ovládania teleskopickej sedlovky

Vnútorne vedená kabeláž ovládania teleskopickej sedlovky je niečo, na čo sme si už stihli všetci zvyknúť.
Pozvánka: Testovacie dni Kellys 29.4 - 30.4 v MTBIKER centre na Považí

Bicykle značky Kellys netreba príliš predstavovať, najlepšie, ak prídete a rovno ich vyskúšate na vlastnej koži.
Reportáž: Mitas 4 Islands – čerstvé zážitky z prvých 2 etáp zimného etapáku v Chorvátsku

Etapák dvojíc bol pre mňa doteraz španielska dedina, no vďaka chorvátskemu 4 Islands, sa všetko zmenilo.
Pozvánka: TURIECKAP už tento víkend

V sobotu aj nedeľu sa uskutočnia v Turčianskych Tepliciach v lesoparku Bôr preteky AGGLU Open TURIECKAP a Memoriál Petra Vričana. Pozrite sa, aké trate čakajú na pretekárov.
Test: Castelli Prosecco LS – ideálna vrstva pri intenzívnom výjazde, ak sa ochladí

Hľadáte vhodný základ na intenzívne výjazdy pod bundu alebo dres, ktorý máte celkom na telo? Odpoveďou môže byť Castelli Prosecco LS...
Video: CO2 bombičky - tipy a triky pre ich použitie play_arrow

Video: CO2 bombičky - tipy a triky pre ich použitie

"Bombičky" prinášajú mnohé výhody, najmä rýchlosť a miniatúrne rozmery, ale treba myslieť na zopár základných pravidiel pri ich použití. Samozrejme to nie je žiadna veľká veda, veď uvidíte...
Video: S bicyklom v Nepále play_arrow

Video: S bicyklom v Nepále

Niekto chodí do Nepálu hľadať duševnú pohodu, ďalší zase užiť si nekonečné horské singláče a cestičky na streche sveta. A nezabudnite sa ani podeliť o radosť s miestnymi ľudmi :).
Prilby a okuliare Cratoni - farebná kvalita z Nemecka PR článok

Prilby a okuliare Cratoni - farebná kvalita z Nemecka

Vo svete športu nie je už dlhšiu dobu žiadnou novinkou používať chrániče. Mnohým z nás taká prilba už nejedenkrát zachránila život alebo si odniesla len pár škrabancov od konárov.
SMS Santini – ideálne kúsky na jar a prechodné obdobie PR článok

SMS Santini – ideálne kúsky na jar a prechodné obdobie

Jar je bez debaty jedno z najkrajších období na cyklistiku – miznú nepríjemné kamienky pri ceste, postupne sa otepľuje a hlavne nechýba to nadšenie po zime. Môže byť ale trochu zradná, pretože prvé lúče slnka evokujú vyraziť hneď v krátkom, kedy nás ešte studený vietor vráti rýchlo späť do reality.