Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Chladné počasie a batéria

Nemusíte byť zástancom zimného jazdenia, avšak ak na vás spoza okna vykúka slnko a snehom zaliata krajina volá po dobrodružstve, je ťažko povedať nie. Predtým, ako sa ale vyberiete von, je potrebné zvážiť, ako dlho v tomto mrazivom počasí vydrží batéria.
Enduro Trails Bielsko-Biala – výborné jazdenie u severných susedov

Tento výlet som podnikol ešte na jeseň a myslím, že trochu inšpirácie môže prísť s blížiacou sa sezónou vhod. Ak totiž rozmýšľate, kam sa vydáte keď definitívne zlezie sneh, túto oblasť si určite poznačte do „to-do“ listu...
Video: Ako nastaviť prehadzovačku SRAM Eagle pre dokonalý chod

S príchodom 12 rýchlostných sád sa radikálne zväčšil rozsah ponúkaný na jednoprevodníku, s čím súvisí aj dôraz na správne nastavenie systému.
MTB ráfiky a ich základné vlastnosti

Za jeden z najväčších vynálezov v histórii ľudstva sa dodnes považuje koleso. Potrebujeme byť však viac konkrétnejší, a tak sa dnes pozrieme na MTB kolesá. Ich hlavným základom sú ráfiky. Aké charakteristiky a parametre zvážiť pri ich výbere?
Zaujímavé modely v segmente trail a enduro PR článok

Zaujímavé modely v segmente trail a enduro

Snáď najlákavejšie kategórie horských bicyklov prinášajú pôžitok z každého zjazdu, ale rovnako stále výborný pocit v stúpaniach.
Novodubnický maratón 2019 a MTBIKER - netradičné spojenie

Podpora maratónu v našom podaní bude znamenať trochu viac než len ceny pre víťazov a veríme, že vám prinesieme aj niečo navyše.
Video: LIV Embolden E+1-M19 - dámska volenka do terénu

Model určený špeciálne pre ženy, ktorý sa cíti ako doma v teréne a na hravých trailoch.
Video: Kirgizsko a hory bez komercie

Láka vás vybehnúť občas za hranice Slovenska a vyskúšať nové a trochu „exotické“ miesta? Inšpiráciou vám môže byť toto video z Kirgizska.
Video: Svetlá ako bezpečnostný prvok - na čo si dať pozor pri výbere

Bezpečnosť pri jazde na ceste by mala byť vždy na prvom mieste a práve s ňou vedia výborne pomôcť svetlá. Nezabudnite ani v tomto prípade na dôležité detaily.
Základné prostriedky na bežné čistenie a údržbu PR článok

Základné prostriedky na bežné čistenie a údržbu

Pravidelné čistenie je jedným zo základných predpokladov, aby vám bicykel a komponenty vydržali čo najdlhšie. Najmä teraz, kým na cestách a v teréne panujú o niečo menej priaznivé podmienky.
Slovenský enduro a downhill pohár vstupuje do novej sezóny

Pre všetkých priaznivcov enduro a DH disciplín prinášame základné informácie k prvému ročníku SPEN 2019 a ďalšiemu ročníku kráľovskej disciplíny SPDH 2019.
Ako zatočiť so stresom PR článok

Ako zatočiť so stresom

Žijeme v dobe, kedy sme neustále obklopení faktormi, ktoré spôsobujú stres. Uponáhľanosť, stále väčšie nároky na zamestnancov, malý priestor na psychohygienu, to všetko prispieva a hrá do karát stresu.