Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Čo tak zbaliť batoh a vydať sa jazdiť do Rumunska?

Rumunsko má úžasnú prírodu, v ktorej sa ešte dá vidieť pravá divočina bez všadeprítomnej ťažby dreva, ako tomu je u nás. Pozrite sa na tú krásu a nechajte sa inšpirovať na dobrodružnú výpravu do Transylvánie.
Reportáž: Horal 2015 - Majstrovstvá Slovenska v XCM na skutočne maratónskej trati

Predstavovať Horala je asi naozaj zbytočné a za tie roky sa z neho stal už legendárny maratón. To isté platí pre  trať s príznačným názvom „Krejzi“, ktorá každý jeden rok nezostáva nič dlžná svojmu významu. No a po večných ťahaniciach sme sa opäť mohli vydať aj na Kráľovu Hoľu - a tá veru nesklamala...
Štýlovo na ebajku PR článok

Štýlovo na ebajku

Sezóna cyklistiky vrcholí a ebajk – Svet elektrobicyklov ponúka všetkým, ktorí doteraz váhali, motivačnú predajnú akciu. Každý, kto si kúpi elektrobicykel Haibike s motorom Bosch, získa zdarma cyklistické oblečenie Club Ride Apparel v hodnote 200 Eur podľa vlastného výberu. Akcia platí do 30.9. 2015 priamo v autorizovanej predajni ebajk na Račianskej 77 v Bratislave.
Fotogaléria: HORAL TOUR 2015

Vo Svite sa koncom minulého týždňa bicyklovalo vo veľkom: HORAL TOUR, ŠKODA Horal MTB maratón a ešte aj Detská tour Petra Sagana. Fotogaléria Petra Kostku zachytáva zázemie akcie aj nasadenie jazdcov na trati.
Specialized Stumpjumper FSR - Legendárny trail bike

Od debutu modelu Stumpjumper v roku 1981 prešiel vývoj biku kus cesty, ale srdcom zostáva verný dobrodružstvu a prvotriednemu výkonu v teréne. Všestranný model Stumpjumper FSR je vo verzii s kolesami 650b aj 29". Preskúmajte kompletný rad Stumpjumper.
Reportáž: 6. kolo Detská tour Petra Sagana s peknou účasťou 350 detí

Počas trojdňového cyklistického zápolenia HORAL TOUR sa v nedeľu konalo vo Svite už 6. kolo Detskej tour Petra Sagana 16. augusta 2015. A Svit opäť nesklamal. Výborné zázemie, pekná účasť cyklistov (350 detí) a aj divákov, vhodné trate a až na jednu krátku prehánku aj cyklistické počasie.
Ručne vyrobené Giantom: Vytvárame výnimočný cyklistický zážitok PR článok

Ručne vyrobené Giantom: Vytvárame výnimočný cyklistický zážitok

Každý bicykel Giant je výsledkom našich bohatých skúseností s vývojom, spracovaním a výrobou. Všetky karbónové rámy Giant vznikajú zo surových materiálov najvyššej kvality pre danú kategóriu, a to v našich vlastných továrňach, čo nám umožňuje mať nad celým výrobným procesom maximálnu možnú kontrolu. V tomto ohľade sa nám nevyrovná žiadna iná cyklistická značka na svete a nie je teda náhoda, že sme sa v oblasti karbónových rámov stali celosvetovým lídrom.
Pozvánka: XC Cross country Skalica 2015

V sobotu 29. augusta 2015 sa v rekreačnej oblasti Skalica-Zlatnícka dolina uskutoční 4. ročník preteku na horských bicykloch v olympijskej disciplíne XC CROSS COUNTRY. Zároveň tento pretek bude aj finálovým podujatím seriálu HERTLSPORT EXTREM TOUR pre rok 2015. Trať preteku je situovaná na úpätí Bielych Karpát do BIKE ARÉNY Zlatnícka dolina na okruh o dĺžke 3700 m. Okruh je rozdelený do štyroch atraktívnych častí AC/DC TRAIL, SNAKE TRAIL, AVALANCHE TRAIL, CHALLENGE TRAIL.
Test: Rock Machine Blizzard 30 na kolesách 29

Máte obmedzený rozpočet na celo odpružený bike, ale pritom si stále chcete užiť výborný zážitok z jazdy? Rock Machine s modelom Blizzard 30 je rozhodne niečo zaujímavé, čo by vám nemalo pri rozhodovaní ujsť z pozornosti. Na Blizzarde som nabehal približne 250 km a aj keď to nie je osadené výbavou XT, z každého výjazdu som si odniesol kopec parádnych zážitkov a radosti z jazdy.
Nová vidlica aj tlmič 2016 - FOX 34 PR článok

Nová vidlica aj tlmič 2016 - FOX 34

Odpružená vidlica FOX Float 34 dostala úplne novú podobu vonkajšku aj vnútrajšku. Vidlica si jasne požičiava dizajn od 36-tky vrátane korunky, podpery a dokonca aj stĺpik vidlice bol prepracovaný. V sumáre váži Float 34 (pre 29", 140mm) 1769g, na váhe tak zhodila vidlica až 297 g a Float 34 (pre 27,5", 160mm) 1746g, čo je o 219 g menej ako predchodca. Viac podrobností v krátkom videu a článku Nová vidlica FOX Float 34 a tlmič FOX Float DPS pre rok 2016.
Prehľad ponuky bicyklov a odborného servisu v Nitre

Cyklistická sezóna je v plnom prúde a mnohí ešte nestihli pred prázdninovými výletmi skontrolovať technický stav svojho „tátoša“, resp. otáľali s kúpou nového. Časy, kedy bol problém zohnať bicykel podľa predstáv bikera, už dávno pominuli. Dnes sa skôr potrápime pri výbere z  bohatej ponuky bicyklov. Mnohí pred nákupom z E-shopov uprednostňujú osobný výber v kamennej predajni. Kam sa teda vybrať za nákupom alebo servisom? Pre stručný prehľad uvediem možnosti v Nitre. Snáď sa niekto pridá a prispeje aktuálnym prehľadom vo svojom meste.
Reportáž: Kaňanský bicigeľ 2015 - Moje prvé preteky, ale určite nie posledné

Moje prvé preteky vôbec, odkedy som sa na bicykel posadil. No teraz už určite viem, že nie posledné. Atmosféra pretekov si ma získala. Registrácia, pripevňovanie čísla, vtipné poznámky od ďalších pretekárov, známosti a stretnutia s ľuďmi, o ktorých som ani len netušil, že jazdia. Do toho vôňa pripravovaného gulášu, porovnávanie bicyklov a horúce letné počasie.