Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 vyvrcholí veľkým finále v Slovenskom raji PR článok

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 vyvrcholí veľkým finále v Slovenskom raji

Séria najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend spozná celkových víťazov. Finálne podujatie ŠKODA Slovenský raj ponúkne v horskom pásme v oblasti Spiša jedinečné zážitky priaznivcom horskej cyklistiky všetkých vekových kategórií.
Pozvánka: Prestigio Cross Triathlon 2015

Už o týždeň 12. september 2015 sa v Kuchyni na Záhorí uskutoční Prestigio Cross Triathlon a v price money bude v hre až €9900. Akcia má štatút Medzinárodných majstrovstiev Slovenska mužov a žien a Slovenský pohár vetránov, vetrániek, dorastencov, dorasteniek, juniorov a junioeriek.
Fotogaléria: XC Cross country Skalica 2015

V sobotu 29. augusta sa v rekreačnej oblasti Skalica - Zlatnícka Dolina uskutočnil už štvrtý pretek na horských bicykloch v disciplíne XC Cross Country. Zároveň tento pretek bol aj finálovým podujatím seriálu Hertsport Extreme Tour 2015. Trať mala dĺžku 3.7 km a pozostávala z týchto častí: AC/DC Trail, Snake Trail, Avalanche Trail a Challenge Trail.
Ochutnávka z novej kolekcie GHOST 2016 PR článok

Ochutnávka z novej kolekcie GHOST 2016

Novinky nemeckého výrobcu GHOST budú v sezóne 2016 elegantné aj farebné. Pozrite sa bližšie na celo odpružené, pevné ale aj cestné bicykle. Od vyznávačov krátkych výjazdov až po AM či enduro, v kolekcii 2016 je pre každý typ jazdy na výber viacero vynikajúcich kúskov.
Bajkovačka v legendárnej talianskej oblasti Valle d'Aosta - Raj pre milovníkov trailov

To pravé bajkerské nebo začína v sedle Col d'Invergneux. Odtiaľ vedie kľukatý jemne (miestami aj prudko) klesajúci singletrail z výšky cca 2900 mnm do 1500 mnm. Trail sa nádherne kľukatí popri potoku, neskôr rieke, je plný zákrut, malých skokov, mostíkov cez potok. Jednoducho extáza.
Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2015 alebo aj single po východniarsky

Kráľovský maratón nepatrí medzi najstaršie podujatie, ale medzi bikermi už má svoje meno. Zásluhu na tom má najmä snaha miestnych „trailbuilderov“ vytvoriť skutočné MTB, kde sa z kopca zapotíte rovnako ako smerom nahor. A niekedy treba len pustiť brzdy a dúfať, že to vydá...
Pokračovanie: Z Moravy na Kysuce - Pekelné teplo aj veľa defektov

Po prvom pokuse prejsť po hranici z Českom som si povedal, že najrozumnejšie bude sa už vyhnúť vysokým teplotám z júna. Nakoniec sa však ponúkol kamarát z Přerova, že by išiel so mnou, sa nám podarilo vybrať si tie najhorúcejšie dni celého leta, to sme ale chvalabohu ešte nevedeli. Vedieť do čoho sa púšťame, tak by sme to vzdali rovno vo Vrbovciach na stanici, kde som naposledy skončil. Jediné vďaka čomu sme to zvládli bolo to, že sme na to peklo boli dvaja.
Biky fóristov: Canyon Spectral AL 7.9 - Môj prechod z kolies 26" na 29"

Keď tak prezerám fórum a vaše bicykle, všimol som si, že celkom sa nám tu začal “množiť“ Canyon. Mali sme tu článok o Canyon Torque, Nerve, Grand Canyon... keďže tiež patrím do “community of passionate cyclist“ (komunita vášnivých cyklistov) ako sa píše na krabici od bicykla, rozhodol som sa, že pridám aj ja krátku recenziu. Tento raz to bude Spectral AL na 29" kolesách.
Reportáž: KELLYS GREEN BIKE TOUR 2015

V sobotu 22.8.2015 je počasie po predchádzajúcich horúčavách takmer ideálne, tak prečo sa nepopreháňať po Malých Karpatoch. Vravím si aj s kamarátom “pome ho ta“. Trošku sme si privstali, aby sme chytili dobré miesto na parkovanie a na ostatné sme sa už spoliehali, že bude prebiehať ako pri predchádzajúcich 7. ročníkoch. Nemýlili sme sa. Prívetivé zázemie, rýchla registrácia a  príjemná štartová atmosféra. Organizátori pripravili 34 a 75 kilometrovú trať, nezabudli ani na detský pretek a 34 kilometrovou traťou potešili aj elektrobikerov.
Reportáž: Horal Tour 2015 - Jazda vo vysokohorskom prostredí Vysokých aj Nízkych Tatier

Polmaratón + maratón + XC = Horal Tour. Takouto jednoduchou rovnicou sa dá popísať jediný etapový pretek na Slovensku, ktorý si pripísal tento víkend už svoj 7 ročník. Ako vyplýva z rovnice, tak Tour sa skladá z troch etáp, ktoré zavedú štartujúcich do vysokohorského prostredia Vysokých a Nízkych Tatier a do pohoria Kozie chrbty pri Svite, ktorý je už tradične centrom diania tohto podujatia.
Tip na výlet: Anakonda a Vretenica – dva hadie traily v Malej Fatre

Vieš čo má spoločné Anakonda, nejedovatý had z čeľade veľhadovitých obývajúci Južnú Ameriku a Vretenica, najznámejší a zároveň jediný jedovatý had na Slovenku? Že nie? Oba hady dali mená obľúbeným trailom vo Višňovom pri Žiline, na ktoré ťa teraz s Dašou zoberieme...
CUBE - Celoodpružené novinky 2016 PR článok

CUBE - Celoodpružené novinky 2016

CUBE nie je na našom trhu žiadnym nováčikom. Snaží sa presadiť najmä dobým pomerom ceny a „výkonu“ a pritom nezabúda ani na vlastný vývoj. Taktiež nespí na vavrínoch a pre ďalšiu sezónu bikerom servíruje niekoľko noviniek. Aby v tom nebol chaos, výrobca rozdelil ponuku do jednotlivých kategórií podľa veľkosti zdvihu. Ten aj väčšinou primárne určuje charakter ich použitia. Takže poďme sa postupne pozrieť čo nám ponúka CUBE nové pre rok 2016 v segmente celoodpružných modelov.