Najnovšie články z kategórie Info

Craft 1000 Miles Adventure  2014 - Je dobojované

Craft 1000 Miles Adventure 2014 - Je dobojované

Cieľ extrémneho ultramaratónu Craft 1000 Miles Adventure bol cez víkend prekonaný posledným závodníkom. Pod vyzdobeným cieľovým oblúkom prešiel v sobotu 19.7.2014 o 23:37 chodec Peter Ozogán. Jeho celkový čas bol 20d 8h 37 minút.
Víťaz súťaže o LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek

Ako zvyčajne v súťaži stačilo správne odpovedať na jednoduchú otázku. Z množstva odpovedí, ktoré boli takmer všetky správne sme vyžrebovali jedného výhercu. Pozri sa, či si ním bol práve Ty.
Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom

Vynikajúci horský bicykel vybavený revolučným systémom vnútornej jednotky radenia (Inner Drive System - IDS), vyvinutý špeciálne pre horské bicykle. Ako fungujú prevody a koľko táto vecička stojí?
50 najlepších fotografií zo závodu 1000 Miles

Zaujímavé momentky zachytávajúce prírodné scenérie, nasadenie súťažiacich, zázemie, ale aj náročnosť tejto extrémnej akcie. Nechajte sa omámiť a začnite trénovať na ročník 2015.
Sella Ronda a naša bajkovačka

Tohtoročná Sella Ronda mala byť trošku iná, hlavne čo sa týkalo dopravy. Ako to celé dopadlo je rozpísané po jednotlivých dňoch. Príjemné čítanie.
Reportáž: Detská Tour - 5. kolo Dolný Kubín

Detská tour Petra Sagana zavítala aj na Oravu naozaj symbolicky. Odštartovala presne v rovnaký deň a hodinu ako Peter Sagan štartoval v prvej etape na Tour de France v Anglicku!
Od rána bolo v Dolnom Kubíne príjemné počasie a podľa tvoriacej sa rady na prezentácií bolo jasné, že malých „saganovcov“ príde dnes veľa.
Prichádza 101. edícia Tour de France

Zabudnite na futbal, už zajtra, v sobotu 5. júla vypukne v poradí 101. pokračovanie "starej dámy", Tour de France 2014. Opäť nás čakajú tri týždne plné krásnych súbojov a nádherných scenérií vo Francúzsku, v neposlednom rade aj Španielsku, Belgicku a Anglicku. Práve v Spojenom kráľovstve celá Tour odštartuje a tak po minuloročnom najjužnejšie položenom štarte na Korzike si budeme môcť vychutnať ten najsevernejší v regióne Yorkshire.
Fotovýber vašich fotografií za jún 2014

Každý mesiac návštevníci MTBiker.sk pridajú do sekcie Foto viac ako 1500 fotografií. Pre zaujímavosť sme vybrali 20 záberov, na ktorých je vidieť rôzne bike momenty. Spoznáte si svoje fotky a ako sa vám zábery pozdávajú?
Obzretie sa za 10. ročníkom cykloprechodu  zázrivským chotárom

Obzretie sa za 10. ročníkom cykloprechodu zázrivským chotárom

Slnečné dni vo štvrtok, piatok i predpoveď na sobotu 28. júna avizovali organizátorom slušnú účasť MTBikerov na cykloprechode. Organizátori sa nemýlili. Na prezentácii sa zaregistrovalo 148 účastníkov, čo je doteraz rekordná účasť. Pripravené boli 2 trasy, dlhá „L“ – 31 km s nastúpaním asi 1030 m a krátka „S“ – 23 km s nastúpaním asi 750 m. Najviac bolo domácich zo Zázrivej, no potešiteľné je to, že bajkovania na horských bicykloch v Zázrivejsa chytá čoraz viac mladých.
Júnové číslo Cyklistickej dopravy

Deti dostali vysvedčenie, my vám prinášame júnové číslo Cyklistickej dopravy. Môžete si prečítať, kde jazdia opäť cyklobusy, ako má správne vyzerať smerové dopravná značka pre cyklistov ako aj výsledky z májovej súťaže Na bicykli do práce.
Uhrín a Staňo, víťazmi extrémnych pretekov v Jasnej

JASNÁ (16. jún 2014) - Ani 1°C na Chopku neodradil 14. júna 2014 nedočkavcov horskej cyklistiky, ktorí si užili preteky Bike UP & DOWN v najväčšom bike parku v Jasnej. Nadupaní rideri si zmerali svoje sily vo výšľape dovrchu BIKE UP a v adrenalínovom zjazde BIKE DOWN. Zámerom podujatia bolo spojiť fanúšikov bikovania dovrchu a MTB spolu s downhill cyklistami.
Každý sa môže stať KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...

Leto prišlo akosi náhle, bez jari. Rýchlo sme oprášili biky a začali cestou-necestou naháňať kilometre i kamarátov. Skôr ako sme sa poriadne porozhliadli, prišlo leto a pásikavý model opálenia už obliekla väčšina z nás. Pribúdajú kilometre, zážitky, preteky, pásiky tmavnú a napĺňajú sa veľké výzvy i ciele. Aj tento rok sme pre vás pripravili jednu Kráľovskú výzvu - výzvu Stať sa KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...na Kráľovskom MTB maratóne v sobotu 23.8. 2014.