Najnovšie články z kategórie MTBIKER svet

Pozvánka: Testovacie dni Cannondale a GT 2-3.7. v MTBIKER centre na Považí aj s novinkou Slate

V sobotu a v nedeľu bude celkovo k dispozícii až 25 testovacích bikov Cannondale a GT rôznych typov a veľkostí. Prídite si zajazdiť a bližšie spoznať aktuálnu kolekciu 2016. Na svoje si prídu vyznávači cestných ako aj MTB výjazdov.
Pozvánka: Kolaudácia MTBIKER centra - nová predajňa a bike centrum na Považí

Myšlienkou na vybudovanie základne pre eshop a zamestnancov s možnosťou poskytnutia ďalších zaujímavých aktivít pre cyklistov, sme sa začali intenzívnejšie zaoberať približne pred rokom. Ako čas plynul, jednotlivé veci začali naberať reálnejšiu podobu a posledné týždne už ani nevieme, kde nám hlava stojí. Budovu a interiér predajne sme stihli dotiahnuť, a tak vás môžeme s radosťou pozvať na kolaudáciu už túto sobotu 2.4.2016.
Limitovaná edícia originálneho majstrovského dresu Petra Sagana už v predaji

Talianska športová odevná značka Sportful, ktorá dodáva oblečenie pre tím Tinkoff, spustila predaj limitovanej edície majstrovského dresu a doplnkov, schválených UCI. Dres aj nohavice sú vyrobené z rovnakých materiálov a technológiou BodyFit Pro, aké sú použité pre oblečenie, v ktorom jazdí Peter Sagan a ďalší členovia tímu Tinkoff, či už pri tréningu alebo v samotných pretekoch.
Test: Zimná výbava od Force za celkom dostupnú cenu

Pred vianočnými sviatkami som si cez MTBIKER Shop objednal sadu zimného oblečenia Force. Konkrétne modely: Z68 zimné nohavice s trakmi bez cyklovložky, X68 zateplený dres dlhý rukáv a softshell tenká bunda F X80. Skúsenosti s touto výbavou bližšie opíšem v nasledujúcich riadkoch.
MTBIKER centrum - nová predajňa a bike centrum na Považí

Verili by ste, že MTBIKER existuje už takmer 18 rokov? Kedže už bude čoskoro oficiálne dospelý, je čas ho priniesť z online sveta aj do sveta fyzického. Preto 2.4.2016 otvárame MTBIKER centrum - cyklistickú predajňu s testovacími dráhami, servisom a napojením na cyklistické trasy v Považskom Inovci. Prečítajte si viac o tom, čo u nás nájdete.
Poštovné zdarma a Vianočné tipy v MTBIKER shope

Aj keď sa vonku dá jazdiť ešte v krátkych nohaviciach, Vianoce sa nám blížia a viacerí už začínate myslieť na darčeky - či už pre blízkych, pre seba alebo pre svoj bicykel (však aj to je člen rodiny). Najbližší mesiac bude nákup v našom shope super výhodný - neplatíte poštovné a tovar môžete vrátiť až po Vianociach. A môžeme poradiť s výberom - viac v článku.
MTBIKER Shop - prvých 5 mesiacov za nami

Ako ste si iste všimli, MTBIKER pred Vianocami spustil svoj vlastný e-shop. Od Vianoc ubehlo 5 mesiacov a my sa blížime k 1 500 vybaveným objednávkam a 3 000 zodpovedaným otázkam v zákazníckej podpore. Vaše objednávky nosíme aj na maratóny a môžete si u nás objednať nové modely GT a Cannondale bicyklov. Ale tu rozhodne nekončíme - prečítajte si čo chystáme a pomôžte nám vyladiť pre vás najlepší bike e-shop na Slovensku.
Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30%

Ak ešte nemáš vybavené darčeky pre bikera / bikerku v svojej rodine, alebo si chceš spraviť radosť pred ďalšou sezónou, teraz je Tvoja šanca. MTBIKER Shop má Vianočný výpredaj so zľavami vyše 30% na dresy, tričká, polokošele, ponožky a nálepky. Navyše poštovné je zdarma pri objednávky nad 25€. Akcia platí do vypredania zásob.
MTBiker Shop - Tričká, polokošele, šiltovky, ponožky, nálepky a podpora stránky

Online MTBiker shop oficiálne spustený! Objednávaj kvalitné tričká, polokošele, šiltovky, ponožky a nálepky s MTBiker logom. Prípadne si uži stránku bez reklamy a podpor nás v našej práci.