Najnovšie články z kategórie Pp

AM/Trail modely na 27,5-palcových kolesách - jazdite a zabávajte sa PR článok

AM/Trail modely na 27,5-palcových kolesách - jazdite a zabávajte sa

Pre pokročilých cyklistov, ktorí sa našli najmä v technickom jazdení, je pripravená práve kategória All-Moutain a Trail. Pozrime sa na niekoľko zaujímavých modelov s 27,5-palcovými kolesami.
Výbava pre enduro jazdca - odolnosť a spoľahlivosť PR článok

Výbava pre enduro jazdca - odolnosť a spoľahlivosť

Na celodenné výjazdy plné náročných zjazdov a nepredvídaných situácií sa treba radšej pripraviť. Výborne vie pomôcť aj vhodne zvolená výbava, niektoré kúsky si dnes predstavíme.
Cestné bicykle do 2 000 € na kotúčových brzdách PR článok

Cestné bicykle do 2 000 € na kotúčových brzdách

Ak to myslíte s cestnou cyklistikou vážne a plánujete tento rok najazdiť veľa kilometrov, tak vám ponúkame prehľad niekoľkých zaujímavých modelov do 2 000 €.
Dámske oddelenie - je si z čoho vybrať PR článok

Dámske oddelenie - je si z čoho vybrať

Cyklistika bola v dávnych začiatkoch takmer výhradne mužská záležitosť. V súčasnosti to však už vôbec nie je pravda. Pozrime sa na zaujímavé doplnky určené pre nežnejšie pohlavie.
29“ hardtaily s cenovkou do 2 000 € PR článok

29“ hardtaily s cenovkou do 2 000 €

Jednoduchosť, elegancia a predovšetkým efektívnosť. Máme tu horské modely vo vyššej strednej triede s karbónovým, ale aj hliníkovým rámom.
Doplnky pre regeneráciu – výživa po vašom výkone PR článok

Doplnky pre regeneráciu – výživa po vašom výkone

Je tu už obdobie, kedy jazdíme naplno. Venujeme sa tréningom a zlepšujeme si kondíciu. Nesmieme však zabúdať na kvalitnú a pravidelnú regeneráciu, ktorá je polovicou úspechu.
Zaujímavosti v oddelení cestnej cyklistiky PR článok

Zaujímavosti v oddelení cestnej cyklistiky

Pozrime sa na niekoľko zaujímavých modelov v segmente cestnej cyklistiky. Každý si tu nájde niečo pre seba, či už je fanúšikom klasiky, alebo ho zaujímajú viac inovácie.
Kraťasy s jasným cieľom - maximálny komfort PR článok

Kraťasy s jasným cieľom - maximálny komfort

Možno obľubujete dlhé jazdy a v sedle strávite niekoľko hodín. Vtedy sa musíte cítiť pohodlne a komfortne. Základom sú práve vhodne zvolené krátke nohavice.
Trailové modely okolo 3 000 € PR článok

Trailové modely okolo 3 000 €

Slnečné lúče lákajú na výjazdy a jedným z riešení je prevetrať obľúbené traily na novom bicykli. Pozreli sme sa, aké novinky sú v ponuke v kategórii okolo 3 000 €.
Prechodné dresy – príprava na leto PR článok

Prechodné dresy – príprava na leto

Pozreli sme sa na niekoľko modelov prechodných dresov. Dôležité je, aby boli vetru a vodoodolné a poskytovali tepelný komfort pri dostatočnej priedušnosti.
Hardtaily s pohonom 1x12 v rozumnej cene PR článok

Hardtaily s pohonom 1x12 v rozumnej cene

Jednoduchosť je tým správnym pojmom pre túto sériu bicyklov – odpruženie prednej vidlice, veľké kolesá a jeden prevodník. Napriek tomu ide o univerzálne stroje kamkoľvek sa vydáte.
Drobnosti, ktoré sa hodia pri výjazde PR článok

Drobnosti, ktoré sa hodia pri výjazde

Defekt, zmena počasia alebo len povolená skrutka radenia dokážu poriadne pokaziť aj dovtedy príjemný výjazd. Nenechávajte preto nič na náhodu. Ponúkame niekoľko tipov na vhodnú výbavu.