www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Sloger Eu' (25 - 36 z 110 článkov)

Video: Sport Drive - pohon ebikov vo vlastnej réžii

11.12.2019 2 279 2 6

Pri výbere ebiku je často značka pohonu najviac sledovaný parameter. Existuje možnosť, ako neplatiť vyššiu cenu za silnú značku a pritom dostať kvalitný produkt?
Video: Rock Machine Blizz CRB 90 - zoznámte sa s modelom 2020

05.12.2019 8 844 35 30

S týmto bikom sa budete stretávať vo viacerých videách a článkoch, tak sa patrí ho aj predstaviť, dnes trochu menej tradičným spôsobom.
Test: SIGMA iD.Free - viac ako len pulzmeter

02.12.2019 6 325 13 9

Ak to s cyklistikou, alebo aj iným športom myslíte naozaj vážne, tak po určitom čase zistíte, že potrebujete svoj tréning zefektívniť.
Video: MTB Okruh cez Terchovú - top panoráma Malej Fatry

24.11.2019 6 136 16 79

Domáce kopce tiež vedia prekvapiť, najmä ak človek objaví niečo nové. Tak ako pri tomto výlete so skutočne krásnymi výhľadmi na hrebeň Malej Fatry, ktorý sa navyše hodí aj pre fanúšikov gravel jazdenia.
Test: Rock Machine Torrent 90-29 - na pomedzí cross-country a trailu

18.11.2019 8 695 22 17

Český výrobca Rock Machine má zacielené na cyklistov, ktorí si svoju jazdu chcú predovšetkým užiť, čoho dôkazom je aj modelový rad Torrent, ktorý spadá do kategórie “Sport”. Poďme sa spolu pozrieť na to, ako sa Torrent 90 osvedčil v teréne.
Výbava na jeseň od FORCE za dostupnú cenu

PR 13.11.2019 4 275

Nie každý jazdí tisíce kilometrov ročne bez ohľadu na počasie a potrebuje teda top výbavu. Pre mnohých je základným faktorom výberu cena a splnenie základných úžitkových vlastností.
Test: smartwatch SIGMA iD.TRI - novinka pre dohľad nad vaším športovým úsilím

06.11.2019 4 757 2 10

Môj prvý cyklopočítač či moje prvé športové hodinky so snímačom pulzu - oboje boli práve od tohto výrobcu a aj to je dôvod, prečo som sa potešil, keď sa mi naskytla možnosť vyskúšať túto horúcu novinku.
Test: Rock Machine Gravelride 500 - po cestách aj necestách

20.09.2019 10 896 47 15

Kategória gravel bicyklov sa u zákazníkov stále teší veľkej popularite. Pribúdajú rôzne „gravel-specific” komponenty, ako aj doplnky. V čom tkvie čaro týchto bicyklov?
Test: Alpina Carapax 2.0 - ľahká škrupinka na traily

12.09.2019 5 180 1 7

V prvý prázdninový deň mi na test prišla prilba CARAPAX 2.0. Zhodou okolností sme hneď na to odchádzali na cyklo dovolenku k jazeru Ledro, a tak načasovanie už ani nemohlo byť lepšie.
Test: Panaracer GravelKing - pre mňa najlepší gravel plášť

28.08.2019 18 678 25 19

Keď sa ma niekto opýta, aké sú pre mňa najlepšie pneumatiky na gravel bicykel, tak bez zaváhania odpoviem, že GravelKing. Ak sa chcete dozvedieť prečo, čítajte ďalej.
Trelock zámky – ak si chcete byť skutočne istí

PR 07.08.2019 1 960

Chvíle na bicykli sú tie najdôležitejšie, avšak práve vo chvíli, kedy sa od neho vzdialite, je dôležité zabezpečiť ho proti odcudzeniu. K tomu vám dopomôžu kvalitné zámky, ako napríklad nemecká klasika, Trelock.
Test: Lezyne FLOW STORAGE - všetko pekne na jednom mieste

30.07.2019 4 442 1 10

Defekt alebo povolená skrutka počas výjazdu je niečo, čo nepoteší asi nikoho. Nie je však väčšej “radosti”, ako keď zistíte, že vám chýba náradie, ktorým to viete opraviť desiatky kilometrov od civilizácie.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 283)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 808)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 550)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 412)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 343)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 160)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 075)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 641)