Najnovšie články z kategórie Slovensky Raj

Najdlhšou a najmohutnejšou tiesňavou na Slovensku - Veľký Sokol v Slovenskom raji

Slovenský raj je miesto, ktoré by mal každý navštíviť aspoň raz za život. Patrí medzi najnavštevovanejšie lokality na Slovensku ale my vám ukážeme také, kde to nepraská vo švíkoch.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR s WeLoveCycling - aký bol tento ročník

Prvá polovica roka 2020 bola ovplyvnená pandémiou a obmedzeniami, ktoré nám priniesla. Väčšina z nás sa však snažila pripravovať aspoň individuálne a aj počas karantény zlepšovať svoju kondíciu.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj – tradične vysoká priemerka

Začiatok septembra mávam obvykle vyhradený pre ŠKODA Slovenský raj maratón, ktorý mám podobne ako Horal na skok od Popradu.
Pozvánka: Príďte si užiť maratón v Slovenskom raji

Nie každý víkend si môžete zajazdiť v Slovenskom raji, o to menej prechádzať tiesňavu pomocou rebríkov - to všetko a o mnoho viac zažijete na horskom maratóne ŠKODA Slovenský raj.
Tip na výlet: (ne)Skrotená divočina – Slovenský Raj

Jedna z najkrajších prírodných oblastí na Slovensku, ktorá nám zvýši pulz pri adrenalínových výstupoch po rebríkoch, ferrate či splavovaní Hornádu.
Reportáž: Maratón Slovenský raj alebo ako dopadli majstrovstvá SR v maratóne

Uplynulý víkend bol Podlesok dejiskom majstrovstiev SR v maratóne a zároveň finálovým kolom MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR. Pretekárov čakali vynovené trate a tituly boli odovzdané staronovým majstrom pre rok 2019.
MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR – príbeh pokračuje

Začiatok sezóny je tu a s ňou aj mnohé zmeny a novinky v kalendári podujatí, či už pre pretekárov alebo širokú bikerskú verejnosť.
Reportáž: MTB ŠKODA Slovenský raj 2018 - záver sezóny v národnom parku

Rýchla trať v Slovenskom raji je ako stvorená na poriadnu naháňačku a inak tomu nebolo ani tento rok. Navyše prilákala aj bikerov, ktorým nejde len o zbieranie bodov v sérii.
Detská tour Petra Sagana 8. kolo - opäť s dažďom v Slovenskom raji

Naposledy nám na súťaži pršalo v roku 2015 v Slovenskom raji. Odvtedy sa súťažilo na 18 nových miestach – a bez dažďa.
ŠKODA Slovenský raj a zavŕšenie série ŠKODA BIKE OPEN TOUR

Dnes si priblížime, ako dopadlo záverečné 6. kolo ŠBOT a rovnako celkové poradie v rámci série.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj – tak trochu iný report než tradične

Rýchla trať, výborné podmienky a organizácia ponúkajú možnosť si v Slovenskom raji skutočne z chuti zapretekať. Ale vždy je najdôležitejšie prísť v poriadku do cieľa...
Pozvánka: ŠKODA Slovenský raj – blíži sa veľké finále

Sezóna vrcholí a zároveň letí poriadne rýchlo, tak nezabudnite na 6.kolo a zároveň finále ŠBOT, tradične v Slovenskom raji...