Najnovšie články z kategórie Unboxing

Unboxing: Ghost SLAMR 7 LC - s radosťou do terénu so Shimano Deore XT 2x11

Do centra sa nám dostal ďalší zaujímavý kúsok od nemeckého výrobcu Ghost a jeho rozbaľovanie sme si nemohli nechať iba pre seba... Navyše v sobotu 17.6 môžete vyskúšať aj priamo na výjazde tento model v prevedení SLAMR 5 29“ a SLAMR 4 27,5“ v rámci testovacieho dňa Ghost a Lapierre.
Unboxing: Ghost Kato 2 na kolesách 29" (2017) - určený pre hobby jazdcov

Tentokrát sme sa zamerali na cenovo dostupnejší model ako tomu bolo v predchádzajúcich dieloch, konkrétne sa jedná o bicykel nemeckej značky Ghost na 29-palcových kolesách.
Unboxing: Rock Machine Explosion 70 - belasá raketa s 1x11 a hmotnosťou 10.50 kg

V cenovej hladine okolo 2 000 € sú už na výber veľmi dobre vybavené hardtaily. Dôkazom toho je aj český Rock Machine, ktorý má v kolekcii 2017 biky radu Explosion v prevedení 27.5" aj 29". Navyše, ak si veríte, že budete jazdiť pravidelne, 1x11 s rozsahom 10-42 bude tá správna výzva.
Unboxing: Magnetický cyklotrenažér Elite Novo Force 2017

Ako to už na jeseň a cez zimu býva, dni sú krátke, studené a na bicyklovanie vonku často nezostáva mnoho príležitosti. To samozrejme neplatí pre všetkých, ale určite je medzi nami veľká skupina, ktorá po práci či škole nemá príležitosť užiť si denné svetlo a aspoň trochu príjemnejšie teploty na svojom biku.
Unboxing: Ghost Lector 3, model 2017 - horúca novinka

Medzi horúce novinky nastávajúcej sezóny bezpochybne patrí model Lector od známej a obľúbenej značky Ghost. Niektoré modely pre rok 2017 si už môžete prísť pozrieť k nám do MTBIKER centra. Exkluzívne vám prinášame fotreport z vybaľovania a skladania obľúbeného modelu Ghost Lector 3.
Unboxing: Cannondale Scalpel-Si – novinka, ktorú nájdete v MTBIKER centre

Scalpel, teda po novom Scalpel-Si, je jedna z najväčších noviniek od Cannondale pre rok 2017. Aj keď už nie taká horúca, pretože informácie presakovali ešte koncom minulej sezóny a oficiálne predstavenie prišlo už začiatkom tej súčasnej. Jeden z mála kúskov na Slovensku doslova voňajúcich novotou sa dostal aj do nášho MTBIKER centra priamo do predajne.
Unboxing: Bianchi Methanol 29FS - výnimočná farba v štýle MTB

Keď sa povie Bianchi, všetci si iste predstavíme krásnu cestnú žiletku vo farbách Celeste. Bianchi už dávno nevyrába iba cestné bicykle a svoje dlhoročné skúsenosti vo svete cyklistiky preniesli aj do oblasti MTB.
Unboxing: Canyon Spectral AL - fotoreport z vybaľovania a skladania

Značka Canyon je pomerne známa, a to hlavne svojim spôsobom fungovania bez kamennej predajne, teda priamym predajom cez e-shop. Objednaný a samozrejme zaplatený bicykel príde k svojmu novému šťastnému majiteľovi už viac-menej zložený, no treba ešte doslova dotiahnúť pár detailov a bicykel je pripravený brázdiť naše krásne lesy alebo cesty :-). Poďme sa spoločne pozrieť na túto etapu bicyklov Canyon, konkrétne Spectral AL.