Najnovšie články z kategórie Unboxing

Unboxing: RockMachine Blizz CRB 90 29 2019 – zbraň na singletrack

RockMachine si pripravil niečo aj pre tých, ktorí majú radi jednoduchosť hardtailov, ale nepohrdnú trailovou geometriou. Model Blizz je vhodným nástrojom na technické a rýchle single, ale svojou výbavou poteší aj srdce vytrvalca.
Unboxing: Kellys Eraser 70 – ľahké karbónové endurko

Zlákal vás náročný technický terén a brázdenie hôr spojené s jeho objavovaním? Všetko umožní karbónový model Eraser, ktorý zaparkoval aj u nás...
Unboxing: GHOST KATO 3.9 – spoľahlivý model pre začínajúcich bikerov

Ak hľadáte bicykel na každodenné výlety a nechcete veľa investovať, pozrite na model KATO od značky GHOST. Navyše aj výborne vyzerá, o čom sa presvedčíte v dnešnom unboxingu...
Unboxing: Rock Machine TORRENT e90-29 - skutočná e-hardtrail klasika

Bikera hľadajúceho elektrickú verziu bicykla predovšetkým na výlety, či cykloturistiku v zaujímavej cene, určite zaujme táto hardtrail klasika.
Unboxing: GHOST LECTOR 2.9 LC  - čierna raketa v rozumnej cene

Unboxing: GHOST LECTOR 2.9 LC - čierna raketa v rozumnej cene

Láka vás športová jazda a radi by ste si skúsili aj nejaké preteky? Model LECTOR je na tento účel ako stvorený a dnes si jeden rozbalíme...
Unboxing: Pinarello Dogma F10 Disk - kompromisy sa nepripúšťajú

Sezóna sa blíži, cesty začínajú schnúť a k nám do MTBIKER centra do Hrádku došla nová škatuľa s nápisom Pinarello. To znamená jediné - na svoje si prídu skutoční nadšenci.
Unboxing: Počítač Sigma ROX 11 GPS - ak máte radi dáta

Dnešný unboxing nebude až taký “veľký”, kedže do rúk sa nám dostal šikovný cyklopočítač Sigma ROX 11 GPS.
Unboxing: Orbea ORCA M30 – bicykel pre ambicióznych jazdcov

Ak hľadáte univerzálny športový bicykel na rýchle výjazdy alebo preteky, skúste pozrieť na model ORCA. No a keďže je to Španiel, budú mu sedieť, samozrejme, aj tie najťažšie stúpania...
Unboxing: GHOST HYB TERU B5.9 AL - keď prvoradá je zábava z jazdy

Nový motor Bosch Performance CX prináša jazdu, kde dlhé stúpania sa zdajú menej strmé a jazda horským chodníčkom kratšia. Predstavujeme vám bicykel GHOST HYB TERU B5.9 AL, ktorý prináša zážitok a zábavu z jazdy.
Unboxing: Garmin Edge 1030 - tu vám zrejme funkcie chýbať nebudú

Vlajková loď od Garminu uspokojí každého náročného cyklistu, ktorý pozerá po najnovších technológiách a trendoch. Poďme sa bližšie pozrieť na to, čo sa skrýva v jeho balení...
Unboxing: Elite Direto - trenažér pre náročných

Škaredé počasie a zima sa už blížia, resp. sú už tu, a nie všetci chcú vyraziť na bicykli von - práve pre nich je ideálny trenažér a model Direto od Elite, ktorý uspokojí aj náročných používateľov.
Unboxing: GHOST LECTOR 9.9 UC - nielen pre vyznávačov športovej XC jazdy

Moderná geometria, 29” kolesá, poriadna vidlica a dizajn, za ktorým sa bude nejeden fanúšik bicyklov obzerať. Tak by sa dal charakterizovať GHOST LECTOR 9.9 UC, na ktorý sa bližšie pozrieme...