Najnovšie články z kategórie Vystava

Video: Eurobike 2019 - novinky od ABUS

Pozrite si, čo nové pripravila značka ABUS, ktorej hlavným rysom je v prvom rade bezpečnosť - či už vaša alebo vášho biku.
Video: Eurobike 2019 - zaujímavosti zo sveta MTB

Poďte sa pozrieť na niekoľko noviniek a zaujímavostí, ktoré nás upútali na výstave Eurobike.
EUROBIKE 2019: Novinky a trendy na rok 2020 - 1. časť

Pozrite si trendy a novinky, ktoré sme mali možnosť vidieť na výstave Eurobike.
FOR BIKES 2019 - čo sme videli na pražskom veľtrhu?

Jedna z najväčších cyklistických výstav v okolí po roku opäť otvorila svoje brány a my sme pri tom nesmeli chýbať. Poďme sa pozrieť v krátkosti, čo sa nedalo prehliadnuť.
ROTOR 1 x 13 – preteky v navyšovaní pastorkov nekončia!

Zdá sa, že rok 2019 bude rokom, ktorý si budeme pamätať ako súťaž v predbiehaní sa v tom, kto príde s inovatívnejšou sadou na poli pohonu.
Video:  FOR BIKES 2018 - zostrih toho najlepšieho

Video: FOR BIKES 2018 - zostrih toho najlepšieho

Výstavy a veľtrhy sú ako výkladné skrine výrobcov. Na jednom mieste sa tu dá vidieť a vyskúšať nespočetné množstvo bicyklov a doplnkov.
Fotogaléria: Eurobike 2018 - novinky v elektro segmente

Výrobcovia každým rokom posúvajú laťky technologických možností, ale najmä prinášajú nové modely, ktoré majú čo ponúknuť. Aké miesto je lepšie, než jedno z najväčších výstavísk cyklistického sveta – Eurobike...
EUROBIKE 2018 - Komponenty nevšedné aj revolučné...

Výber toho najzaujímavejšieho sa pomaly chýli ku koncu, prinášame vám však ešte poslednú várku fotiek z tohtoročného EUROBIK-u.
EUROBIKE 2018 - Pastva pre oči všetkých cyklonadšencov

Pocity skutočného cyklistického nadšenca na EUROBIK-u sú porovnateľné s tými, ktoré zažíva dieťa v hračkárstve. Poďte sa pozrieť na ďalšiu várku hračiek, ktoré číhali na návštevníkov najväčšej cyklistickej výstavy.
EUROBIKE 2018 - Ďalšia várka technických zaujímavostí

Po prvých troch častiach príbeh fotoreportov nekončí a dnes máte možnosť opäť nahliadnuť do expozícií značiek, ktoré so sebou na EUROBIKE priniesli niečo nové alebo zaujímavé.
EUROBIKE 2018 - Zaujímavosti zo sveta cestnej cyklistiky

Doslova módne prehliadky medzi talianskymi výrobcami bicyklov, nové materiály, netradičné farby a tvary, odvážny japonský špeciál a aj drevené bicykle. Poďme sa spolu bližšie pozrieť na zopár zaujímavých kúskov...
Video: EUROBIKE 2018 - zaujímavosti zo sveta cestnej cyklistiky, gravel a triatlonu

V cestnej cyklistike sa vždy spája tradícia a snaha o technologický pokrok. Naopak, gravel je akýsi svieži vietor a snaha prelomiť tradičné konvencie. Čo nás zaujalo, nájdete vo videu.