Najnovšie články z kategórie Zilina

Peter Sagan sa rozhodol podporiť žilinský cyklistický klub, v ktorom vyrastal

Na pondelkovom stretnutí v Bratislave Sagan a jeho priatelia prezentovali nový projekt spolupráce so žilinským cyklistickým klubom, ktorý bude mať po novom názov CyS - Akadémia Petra Sagana.
FutCyk, alebo keď cyklisti kopú do lopty

Viete si predstaviť, ako by asi dopadol futbalový zápas medzi tímami Tinkoff a Sky? Ja veru nie, ale zato viem úplne presne, ako dopadlo futsalové súperenie cyklistických tímov zo Žiliny a okolia.
Oslavy majstrovského titulu Petra Sagana v Žiline

V stredu 30.9. 2015 čakalo na Sagana v jeho rodnej Žiline príjemné privítanie od množstva fanúšikov. Bolo ich až tak veľa, že sa musel ospravedlniť, pretože nemôže stihnúť dať všetkým autogram, lebo to by sa musel naozaj rozkrájať.
Jozef Metelka počas majstrovstiev Slovenska a Česka v Žiline ukázal skvelú fazónu a útočil na medaily

V časovke skončil na štvrtom mieste a v cestných pretekoch s hromadným štartom bol medzi Slovákmi v cieli desiaty. V časovke prišiel do cieľa o minútu a tri sekundy za bronzovým Patrikom Tyborom, v pretekoch s hromadným štartom zaostal za opäť bronzovým Tyborom iba o 15 sekúnd. Metelka je dvojnásobný svetový šampión v dráhovej paracyklistike.
Fotoreport: Ako som bol pozrieť - Spoločné Majstrovstvá Slovenskej a Českej republiky v cestnej cyklistike 2015

Rád by som sa s vami podelil o obrazový zážitok z týchto majstrovstiev a par slovami vám opísal pocity z pohľadu fanúšika resp. diváka. Začiatok nebol pre mňa vôbec taký, aký som očakával, čakal som totiž, že hneď ako tam prídem, budem mať zimomriavky po celom tele. Tie síce neboli hneď, ale časom prišli aj tie, obzvlášť v posledných kolách a najväčší adrenalín bol samotný dojazd.
Peter Sagan sa stal suveréne majstrom Slovenska v pretekoch s hromadným štartom

Peter Sagan z tímu Tinkoff Saxo sa piatykrát v sérii stal cyklistickým majstrom Slovenska v pretekoch s hromadným štartom v kategórii elite-mužov. Na spoločnom šampionáte Slovákov a Čechov v Žiline v nedeľu zvíťazil suverénne, keď v koncovke 199 km dlhých pretekov predviedol sólojazdu za prvenstvom.
Peter Sagan sa nezdá a vybojoval majstrovský dres v časovke

Sagan bude nosiť na sebe dres majstra Slovenska na vrcholných pretekoch aj v časovke. Dvadsaťpäťročná hviezda potvrdila v domácom prostredí v okolí Žiliny pozíciu jedného z favoritov a stala sa prvýkrát v kariére slovenským šampiónom v jazde proti chronometru v kategórii elite. Sagan na tróne vystriedal Petra Velitsa, ktorý vyhral posledné tri tituly. Výborne zajazdil Jozef Metelka, ktorý obsadil 4. miesto.
Región Malá Fatra: Raj pre cyklistov v lete aj zime!

V regióne Malá Fatra je k dispozícii viac než 600 km cyklotrás rôznej obtiažnosti. Od Žiliny, Lietavy a porúbky, cez Tepličku nad Váhom, Gbeľany, Belú a Terchovú až po Bystrickú dolinu (od Krásna nad Kysucou po Novú Bystricu) sa tiahnu cyklotrasy vhodné nielen pre MTB bikerov, ale aj pre rodiny s deťmi. Nezabudnite prilby a rukavice a vydajte sa na cyklovýlet po Jánošíkovom kraji.
Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť

Ide o bicykle zaistené v Žilinskom kraji, ktoré pochádzajú z trestnej činnosti a pri ktorých sa nepodarilo doteraz nájsť skutočného majiteľa. Ak si spoznáte svoj alebo kamarátov bike, stačí nám napísať a poskytneme bližšie informácie, ako sa k svojmu biku dostať.
Reportáž: Šprint Polom - Každoročný záver sezóny

Taliani majú svoje Stelvio, Francúzi Alpe d'Huez a Žilinčania Polom. Na tento kultový žilinský kopec si prišli už po jubilejný 10. raz zmerať sily bajkeri na horskú MTB časovku – Šprintpolom.
Pozvánka: Šprint Polom

11. októbra sa pri Žiline uskutoční akcia Šprint Polom, kde si na svoje prídu cyklisti ale aj bežci. MTBiker.sk poskytuje exkluzívne online prihlasovanie na akciu a je mediálnym partnerom.
Pozvánka: 3. kolo 1.Mládežníckej MTB TOUR

V nedeľu 21.9. 2014 privíta tretie kolo Žilina, kde naši priatelia z Cyklistického spolku usporiadajú tretie kolo nášho seriálu. Radi by sme vás informovali, čo vás čaká v celkovom vyhodnotení, ktoré bude na záver finálového preteku v Turčianskych Tepliciach 28. septembra.