Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Zaujímavé doplnky a vychytávky (nielen) na bicykel PR článok

Zaujímavé doplnky a vychytávky (nielen) na bicykel

Dnes sa pozrieme na niekoľko vychytávok a zaujímavých produktov, ktoré vedia spríjemniť nielen jazdu na bicykli.
Rozhovor: Vyštudoval právo a teraz riadi obchod MTBIKER centra

Martin - Boo_boo - pôsobí v našom centre už od úplného začiatku. Prešiel si jeho budovaním, zveľaďovaním aj dostavbami. Má pod palcom celý obchod MTBIKER centra spolu s predajňou. Poďme ho trochu vyspovedať...
Tmel Trezado - budúcnosť patrí bezdušovým kolesám PR článok

Tmel Trezado - budúcnosť patrí bezdušovým kolesám

Pre niekoho je to už samozrejmosť a pre iného cieľ, ktorý chce dosiahnuť. Tým sú 2 slovíčka - „Tubeless Ready“. No použitie plášťov bez tmelu by nebolo ideálne riešenie. Predstavme si dnes teda tmel od poľského výrobcu Trezado.
Poznáme nové legendy – Majstrovstvá sveta v cestnej cyklistike 2019

Napínavé súboje, neoblomné počasie a nikdy nekončiace prekvapenia do značnej miery charakterizujú uplynulé majstrovstvá sveta. Aj keď sa predpoklady možno nepotvrdili, noví šampióni si svoje dresy rozhodne zaslúžia.
Video: Najkrajšie stúpania - Ötztaler Gletscherstraße - 11 % priemer do výšky 2 800 m

Vyskúšať si vplyv nadmorskej výšky na svoj výkon môžete veľmi dobre na tomto rakúskom kopci, ktorý je ku všetkému aj poriadne strmý...odmena ale rozhodne stojí za to.
S WeLoveCycling na výlet do zahraničia PR článok

S WeLoveCycling na výlet do zahraničia

Cyklistika je šport, ktorý sa dá vykonávať v rôznych podmienkach. My, Slováci, určite poznáme vo svojom okolí miesta, ktoré stoja za návštevu na dvoch kolesách.
Tip na výlet: Tokaj - spoznávanie vinohradníckeho regiónu na bicykli

Nad týmto výletom som uvažoval dlho. Ale svadba a kopec ďalších povinností počas augusta mi tento výlet v kalendári posúvali neustále o týždeň dopredu. Nakoniec som sa však dostal s manželkou na Tokaj v ten správny čas.
Nastavenie posedu - keď pár mm pridáva km/h

Správny posed je kľúčová záležitosť pre komfortný pocit z jazdy na bicykli a nevyhnutnosť pri pretekárskych ambíciách. Šetrí bolesť a peniaze, pridáva pohodlie a výkon.
Doplňte si domáci servis užitočnými nástrojmi PR článok

Doplňte si domáci servis užitočnými nástrojmi

Správny cyklista by mal väčšinu bežných úkonov spojených so servisom bicykla vykonať sám. To však nie je možné, ak k tomu nemáte dostatok adekvátnych nástrojov.
Test: Weldtite Multiklúč CycloTools - rozumná voľba

Ako spoznáte dobrý multikľúč? No predsa tak, že ho budete mať hlavne, keď vám je najviac treba. V poslednej dobe sa mi často stávalo, že som práve tento vitálny nastroj zabudol v druhom batohu.
Pripravte sa, prichádzajú – Majstrovstvá sveta v cestnej cyklistike 2019

Počas celého týždňa sa tí najlepší z najlepších budú uchádzať o jedno z najprestížnejších ocenení, ktoré môže cyklista či športovec vo všeobecnosti získať. Hovoríme teda o zlatej medaile z Majstrovstiev sveta, ktoré sa v tomto roku konajú v Yorkshire, Veľkej Británii.
Cestné kolesá - ako sa nestratiť v ponuke

Orientovanie sa v ponuke cestných kolies vám pomôže vybrať tie pravé pre vás. Ak zvažujete tie z karbónu, tak sa pozrieme na to, čo od nich čakať a aké sú ich silné a slabé stránky.