www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Cyklotrasy' (73 - 84 z 99 článkov)

Konferencia Cyklotrasy 2014 aj za účasti MTBiker.sk

06.04.2014 2 924 5 7

Vo štvrtok 3.4.2014 sa na pôde Žilinského samosprávneho kraja uskutočnila konferencia Cyklotrasy 2014. Táto konferencia sa konala v rámci väčšieho projektu Trasy, traste sa!, ktorý je mikroprojektom cezhraničnej spolupráce medzi Českou republikou a Slovenskom. Konferencia preto nemala iba záber na región Žiliny a okolia, ale to svoje si na nej našiel každý, koho zaujíma cyklistika. Nás veľmi teší, že organizátori nezabudli ani na MTBiker.sk a pozvali nás.
Rozhovor s predsedom Slovenského cykloklubu Jurajom Hlatkým

15.02.2014 4 495 8 13

S činnosťou Slovenského cykloklubu sa stretávame takmer pri každom výjazde. Málo kto však pozná pozadie a fungovanie organizácie, ktorá sa najvýznamnejšou mierou stará o značenie cyklotrás na Slovensku. Činnosť SCK a jeho aktivity nám v rozhovore priblížil predseda občianskeho združenia Juraj Hlatký.
Bicyklom po Slovensku: Pivovarský okruh - Vyhne

07.02.2014 7 248 9 16

Pokračovanie seriálu Bicyklom po Slovensku iba na MTBiker.sk
Tento krát sme sa vybrali do Štiavnických vrchov a prvá z dvoch tratí, ktoré sme prešli bol Pivovarský okruh vo Vyhnach. Pre nás "severanov" zaujímavé miesta.
Finančný mechanizmus podpory cyklistiky SCHVÁLENÝ!

19.01.2014 4 926 10 11

Ako sme avizovali už počas minulého týždňa, v stredu sa rozhodovalo na vláde o budúcnosti cyklistiky. To, čo rozvoju cyklistiky dlhodobo chýbalo, je na svete.
Jesenné ráno na Minčole

03.12.2013 7 443 24 38

Píp, píp, píiiiip....zvoní budík a ja viem, že sú aj oveľa príjemnejšie spôsoby ako sa zobudiť. Dnes mi to ale nevadí. Ešte so zalepenými očami otváram okno. Vonku je ticho, bielo. Predpovede neklamali. V duchu sa usmejem a teším sa na krásne inverzné ráno na hrebeni Lúčanskej Malej Fatry, kam spolu s Dašou už o pár minút smerujeme.
Októbrové číslo Cyklistickej dopravy 2013

PR 08.11.2013 1 366 0

Dnes trošku s menším meškaním vyšlo októbrové číslo cyklistickej dopravy, v ktorom sa okrem iného dočítate o zaujímavých cykloriešeniach, či už z domova alebo zo sveta.napríklad aj o tom, ako v Banskej Bystrici demonštrovali,ktorý druh dopravy je ten pravý orechový. taktiež si môžete prečítať nové cyklorady, report o cykloinfraštruktúre z Rigy a veľa ďalšieho.
Kraj vyznačil vyše 300 kilometrov cyklotrás

05.11.2013 2 983 8 2

Cyklistické značenie v oblasti Malých Karpát Bratislavský kraj obnovil v rámci projektu Perimost, ktorý je spolufinancovaný z prostriedkov programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika – Rakúsko 2007 – 2013. Preznačených bolo 259 km cyklotrás. Nových je 26 km cyklotrás v Malých Karpatoch a 36 km na masíve Devínskej Kobyly.
Nové cyklostojany a odpočívadlá zatraktívnia Moravskú cyklotrasu

18.10.2013 2 711 1 1

Nové cyklostojany sú umiestnené v blízkosti Cyklomosta slobody a na križovatkách cykloturistických trás v kraji, napríklad v obci Vysoká pri Morave, Záhorská Bystrica alebo v Devínskej Novej Vsi. Odpočívadlo, vybudované priamo pri cyklomoste, je miestom na oddych pre zahraničných a domácich návštevníkov Bratislavského kraja.
Dve tváre Strážova

15.10.2013 7 630 23 24

Strážovské vrchy sú podľa mňa neobjaveným bikerským rajom...
Vrch má naklonený, opäť tá Kráľova hoľa... plus, malý bonus

11.10.2013 6 102 14 25

Teploty smerujúce k štyridsiatkam vrcholili a zalarmovali všetkých ľudí, ktorí hľadali akékoľvek riešenia na schladenie. Skočiť si na výlet do jaskyne, schladiť sa v klimatizovanom nákupnom centre, alebo sa aspoň ovlažiť na niektorom z kúpalísk či jazier - aj to bola možnosť, ja som však zvolil návštevu hôr, a verte či neverte, bol som asi jeden z mála ľudí, ktorým bola v tento rekordne teplý deň poriadna zima :) Takže pekne po poriadku, štvrtok 8.8.,som sa presne po 37 dňoch opäť vrátil na Kráľovu hoľu, lepšie pripravený, s vedomím, čo na mňa čaká. Na Vás to čaká práve teraz :)
Tip na cyklovýlet - V samotnom srdci Európy

02.10.2013 3 341 2 12

Jeden deň, dve kolesá, dva vysielače, tri banské mestá a 240 slnečných kilometrov. "Dnes je pekný deň, niekam vybehnem slnko páli, skúsim bicykel" Hexáci to teda vystihli.
Bicyklom po Slovensku: Liptov a Orava

31.08.2013 6 727 12 8

Pokračovanie seriálu Bicyklom po Slovensku iba na MTBiker.sk

2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 788)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 668)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 551)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 181)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 141)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 353)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 075)