Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Vhodná výbava pre začiatočníkov PR článok

Vhodná výbava pre začiatočníkov

Cyklistika si vyžaduje adekvátne oblečenie a výbavu, ktorá vám pomôže komfortne zvládať výjazdy, ale napríklad aj každodenné dochádzanie do práce. A to aj vtedy, ak s týmto športom začínate...
Test: MTB tretry Shimano XC5 – modré črievičky do sucha i do vodičky

Neviem si presne spomenúť, či v čase, keď som sa rozhodol zadovážiť moje prvé tretry, boli v ponuke aj iné značky okrem Shimana a aj tam nebolo moc z čoho vyberať.
Získajte dostatok sily s elektro kolekciou Giant 2020 PR článok

Získajte dostatok sily s elektro kolekciou Giant 2020

Významný počet modelov v ponuke Giant v tomto roku zastáva aj elektro kategória. Od mestkých cez gravel až k horským. Výber je už na každom jazdcovi.
Kľúčové upgrady biku pre lepší pocit z jazdy

Vhodným výberom komponentov si viete váš stroj pekne prispôsobiť a nie je to len o karbóne a lovení gramov.
Unboxing: Orbea ALMA 29 H30 – pri rozpočte „liter”

Ak si biker stanoví rozpočet tisíc eur, tak už chce slušný bike so športovou geometriou a adekvátnymi komponentami. Orbea Alma 29 H30 by vo výbere nemala chýbať.
Tip na výlet: Hrebeňom Veľkej Fatry a okolo Sidorova – na bicykli v národnom parku

So začínajúcou jarou nastáva čas, keď väčšina z nás začína behať prstom po mape a plánovať cyklovýlety do nových lokalít.
MTBIKER a Častovský cyklookruh – užite si pohodu

Tento rok sme sa rozhodli podporiť aj akciu, kde nejde len o naháňanie sekúnd a prekonávanie vlastných limitov.
Video: Dostupný ebike pre ženy - Kellys Tayen 10

Dorovnanie výkonu partnerky je častým dôvodom kúpy ebiku. Kellys na sezónu 2020 pripravil pre ženy celý modelový rad, ktorý začína týmto kúskom.
Enduro bicykel, ktorý vydrží aj nemožné PR článok

Enduro bicykel, ktorý vydrží aj nemožné

Prichádza teplé počasie a s ním tak dlho potlačovaná chuť opäť raz prevetrať úzke, strmé a technicky náročne traily. K tomu ale potrebujete spoľahlivého spoločníka, ktorý vás podrží aj v tých najvypätejších momentoch.
Video: 7 vecí, ktorými si ničíte svoj bike

Ak chceme, aby nám bicykel slúžil čo najdlhšie v čo najlepšej kondícii, je potrebná základná starostlivosť. No a sem patrí aj niekoľko vecí, ktorým je lepšie sa vyhnúť.
Test: Mondraker SuperFoxy R - starý známy lišiak, akurát viac super

Môže byť pre mňa lepší bicykel ako Mondraker Foxy? Nemyslel som si to, pokiaľ neprišiel SuperFoxy. Uvidíme, či je naozaj taký super, ako hlása názov.
WeLoveCycling nezabúda ani na ženskú cyklistiku PR článok

WeLoveCycling nezabúda ani na ženskú cyklistiku

Zaujíma vás dianie vo svete cyklistiky, ale radi by ste nazreli aj do tém, o ktorých sa hovorí menej – napríklad o situácii v ženskej cyklistike? S WeLoveCycling sa dozviete veľa nového.