Články v kategórii 'Horska Cyklistika' (2509 - 2520 z 3463 článkov)

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016 – aké máte spomienky na tretí ročník?

09.11.2016 4 942 12 17

Asi by sa dalo povedať, že maratónska sezóna 2016 je definitívne minulosťou. Mnohé zážitky určite zostali ešte v pamäti a myslím, že len tak skoro ani „nezošednú“. Od blata, cez poriadny úpek, až po celkom slušnú zimu. Tak ako po minulé roky, si vybrané slovenské podujatia zobrala pod svoje krídla ŠKODA, čoho výsledkom bol 3. ročník ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Trochu motivácie na obľúbený trail

09.11.2016 5 647 6 37

Už vládne nášmu počasiu jeseň a nie vždy je to vonku také "idylické" ako vo videách. Tie ale stále dokážu nakopnúť a trochu nás navnadiť na jazdu - rovnako, ako tento kúsok. Ak môžete, neváhajte vyraziť, či už s priateľmi do bikeparku alebo len tak sólo na obľúbený trail...
SP v DH z roku 1993 alebo oldschool na slovenský spôsob

07.11.2016 14 310 47 81

Poriadne rohy na riaditkách, krikľavé farby oblečenia, klokanky a bicykle, ktoré by sme dnes zaradili skôr do kategórie krosových. Asi tak nejak vyzeral Slovensky pohár v zjazde z roku 1993 na Pajštúne. Púšťať sa na týchto bikoch z kopca chcelo vážne odvahu a "skill", takže týmto priekopníkom patrí jedine rešpekt...
Rukavice, čiapky a ponožky na prechodné obdobie

PR 06.11.2016 7 984

Nenápadnými, ale veľmi dôležitými doplnkami sú tie, ktoré chránia naše periférie, teda čiapky, rukavice a ponožky. Najmä s príchodom jesene na ne netreba zabúdať a možno vás inšpiruje niekoľko zaujímavých tipov.
Nové cykloturistické trasy na Považí v okolí MTBIKER centra

05.11.2016 6 684 12 34

Od augusta do októbra vyznačil Slovenský cykloklub dve nové cykloturistické trasy pod hradom Tematín. K existujúcej zelenej cykloturistickej trase, ktorá prepája Hrádok s hradom a MTBIKER trail cez Ihelník, pribudli dve nenáročné trasy.

Outlet bicyklov Canyon – možnosť získať dreambike za rozumnú cenu

PR 04.11.2016 12 259

Bicykle Canyon sú známe najmä skvelým pomerom ceny a „výkonu“. No a tento pomer je ešte výhodnejší pri tzv. outletových modeloch. Dostupné sú naozaj veľmi zaujímavé kúsky z výstav, prípadne cestné bicykle jazdené známymi profesionálmi. Samozrejme, na svoje si prídu aj milovníci XC, endura a taktiež zjazdu...
Ako na servis: Konverzia na bezdušové plášte

03.11.2016 11 721 22 55

Prechod na bezdušové plášte v prípade, ak nemáte tubeless ready ráfiky, prináša zopár úskalí. Dá sa to ale hravo zvládnuť a v tomto videu sa na všetko podrobnejšie pozrieme, nech sa do toho môžete pustiť aj vy.
Pozvánka: III. diel festivalu Cyklocestovanie

03.11.2016 2 871 4

Festival venovaný špeciálne cestovaniu na bicykloch vám aj v tomto roku prinesie množstvo zaujímavých prednášok, príbehov doplnených fotografiami, ale aj video pozdravy a projekcie filmov.
Test: Specialized Enduro Comp 650b - pevne stavaný a neskutočne tuhý

02.11.2016 12 794 7 21

Ako iste viete, model Enduro od Špecializovaných vôbec nie je žiadna novinka. 17 rokov vývoja a rôznych podôb od prvého modelu ho priviedlo do súčasnej podoby. Keď som okolo roku 2006 prišiel do kamenného bikeshopu objednať nového Stupjumpera FSR a zbadal visieť na stene zelené Enduro – krásny masívny tank, nemohol som od neho odlepiť zrak.
Rychlebské stezky - Velryba

02.11.2016 6 802 2 13

Jedna z najlepších a určite najznámejších bike lokalít v Čechách, ktorá ponúka takmer 100 km upravených trás. Na svoje si prídu hobby jazdci, ale hlavne tí, ktorí obľubujú kamene, si určite vychutnajú Velrybu.
Tak toto je už riadna divočina

31.10.2016 8 803 10 21

Neoficiálny trail v kanadskom Whistleri, ktorý by mali mnohí jazdci problém prejsť aj vedľa biku. Vždy a všade sa ale nájdu šialenci, ktorým to proste nedá neskúsiť...
Test: Nové Shimano XC7 tretry - XTčko medzi tretrami

30.10.2016 10 144 12

Shimano predstavilo nový rad tretier XC7, určený pre aktívnych jazdcov a pretekárov, ktorí chcú obetovať trocha tuhosti výmenou za výrazne viac komfortu ako pri pretekárskych top modeloch. Tretry máme už pár týždňov v redakcii a prinášame naše poznatky.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 031)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 824)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 689)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 246)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 552)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 162)