Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Test: Grand Canyon AL SL 7.0 – parťák na XC za dostupnú cenu

Modelový rad Grand Canyon ponúka porciu rôzne osadených možností, ktoré splnia očakávania nejedného jazdca – no zároveň sú aj za priateľnú cenu. Jedným z modelov, ktorý sme mali možnosť otestovať, bol AL SL 7.0 na 29-palcových kolesách.
Unboxing: Ghost Kato 8.9 – univerzál v dobrej cene

Často sa stretávame s dilemou či investovať do lepších komponentov, alebo sa uskromniť. Horský model Kato 8.9 ponúka spoľahlivú výbavu a súčasne nezruinuje vaše prasiatko.
Test: Powermeter 4iiii Precision 3D - malý, ale šikovný

Powermetre boli v minulosti až na malé výnimky výsadou profesionálov. Tušíte správne, že za tým bola najmä vysoká cena, nedosiahnuteľná pre väčšinu bežných smrteľníkov. Tieto časy sa však našťastie menia.
Pozvánka: V auguste 4. kolo SPDH a SPEN preverí formu bikerov

Druhá polovica prázdnin prinesie predposledné kolá slovenskej série SPDH a SPEN, ktoré sa odohrajú v dvoch rozličných kútoch Slovenska.
Tip na výlet: Trenčín – Dubnica – Ilava horami a dolinami

Okolie Trenčína a Dubnice ponúka skutočne zaujímavé možnosti na jazdenie a dnes mám pre vás rovno dva tipy.
Reportáž: Ondavský cyklomaratón - lokálna akcia na vysokej úrovni

Dlho som nebol na žiadnom maratóne a v duchu si povrávam: “nebolo by zlé podporiť lokálnu akciu”, nakoľko je vzdialená od môjho bydliska len pár km, ba čo viac, má aj dlhšiu históriu.
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón – vstupujeme do druhej polovice MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR

Kráľovský maratón napíše tohto roku už svoju dvanástu kapitolu. Tentoraz je súčasťou série Mountain Bike Spirit Tour.
Video: Čistiace prostriedky šetrné k životnému prostrediu, ktoré naozaj fungujú

Ak patríte k tým, ktorí svoj bicykel čistia po každej jazde a zároveň vám nie je budúcnosť modrej planéty ukradnutá, tak toto video môže byť vhodná inšpirácia.
Slovensko pozná svojho šampióna v XCO a Eliminátore

V premenlivom letnom počasí posledných júlových dní sa na trati v Poráči predstavila elita slovenských jazdcov, aby zabojovali o dresy s trikolórou naprieč všetkými kategóriami.
Na výlet s WeLoveCycling PR článok

Na výlet s WeLoveCycling

Cyklistiku mnohí milujeme práve preto, že pri nej musíme nutne vyraziť „do sveta“. Pri ostatných športoch nám stačí navštíviť staré známe športovisko, telocvičňu, bazén či fitness štúdio. No my máme možnosť si povyraziť na spoznávanie nových, nami neobjavených miest.
Reportáž: Novým majstrom Slovenska v zjazde je Denis Kohút

Po troch rokoch pozná Slovensko iného víťaza majstrovstiev krajiny, než akým bol A. Rojček. Slovenská elita v zjazde sa tak stretla predposlednú júlovú nedeľu v Hriňovej, aby bojovala o najcennejšie kovy.
Video: Rock Machine Blizz a Torrent pre sezónu 2020

Jaromír Spěšný vás prevedie novinkami z dielne Rock Machine pri populárnom modelovom rade Blizz a Torrent.