Najnovšie články z kategórie Majstrovstva Sveta

Kellys predstavil špeciály pre majstrovstvá sveta v zjazde

Populárny slovenský výrobca Kellys priniesol v posledných dňoch na svetlo cyklistického sveta jedinečné farebné spracovanie svojich bicyklov, ktoré budú bojovať na trati v kanadskom Mont-Sainte-Anne už túto nedeľu.
Slovensko je bohatšie o majstra sveta

Slováci okrem zlata priniesli domov z trialových majstrovstiev sveta aj cenný bronz. Kto stojí za týmito výbornými výsledkami?
Prvé majstrovstvá sveta horských elektrobicyklov

Majstrovstvá sveta – snáď najprestížnejšie podujatie v akomkoľvek športe, si prerazilo cestu aj do sveta horských elektrobicyklov. Prvýkrát v histórii uvidíme niečo iné, než boj vlastných síl.
Video: Ako vyzerá trať tohtoročných Majstrovstiev sveta v Yorkshire

V roku 2019 majú opäť šancu „klasikári“, medzi ktorých sa samozrejme radí aj Peter Sagan. Menšiu prehliadku v originálnom štýle a typickom anglickom počasí si môžete pozrieť vo videu.
Môj svet, alebo čo prináša kniha Petra Sagana fanúšikom cyklistiky

Na túto knihu som bol veľmi zvedavý, pretože ma zaujímal pohľad do zákulisia najväčších pretekov a všetkého, čo človek vidí v televízii, alebo vo videách na internete.
Pripravte sa aj vy na cestné majstrovstvá sveta 2018

Už zajtra štartujú jedny z najvýznamnejších pretekov medzi cestnými cyklistami (a nielen nimi), majstrovstvá sveta. Ich dejisko je tento rok situované v Rakúsku, konkrétne v Innsbrucku.
Majstrovstvá sveta v maratóne – dojmy našich jazdcov z náročnej trate

Minulú sobotu sa pod Tre Cime v Dolomitoch konali Majstrovstvá sveta v maratóne, kde nechýbala ani dvojica našich jazdcov. Čakala ich trať v dĺžke 102 km a prevýšením 4200 m.
Video: Majstrovská jazda v dámskom prevedení

Pozrite si, ako vyzerá jazda, ktorá nakoniec priniesla Rachel Atherton titul majsterky sveta v zjazde.
Slovenskí dráhari uspeli v Litve

Reprezentácia dráhovej cyklistiky zamierila do Litvy na preteky kategórie CL1. Z Panevežysu odchádzali spokojní, keďže si za výsledky na konto pripísali tučnú porciu bodov UCI.
Prekvapenie aj splnené očakávania - Majstrovstvá sveta v XC 2018

Horské prostredie švajčiarskeho Lenzerheide prinieslo dramatické preteky v oboch kategóriách, a to u mužov i žien.
Majstrovstvá sveta v cross country - trať a hlavní favoriti

Svetový pohár úspešne absolvoval minulý týždeň aj svoju poslednú zastávku v La Bresse. Víťazom sa stal Nino Schurter v mužskej kategórii a Jolanda Neff v ženskej. Bolo to teda švajčiarske double.
Dnes štartujú MS vo Švajčiarsku za účasti desiatich Slovákov

Svetový šampionát vo švajčiarskom Lenzerheide sa začne už dnes poobede štafetami v cross country.