Články v kategórii 'Majstrovstva Sveta' (37 - 48 z 178 článkov)

Video: MS v cyklokrose - zima, blato a samozrejme pády

01.02.2017 5 480 34 12

Nedávne MS v cyklokrose v luxemburskom Bielese opäť ukázali, že tento šport skutočne nie je pre "bábovky". Zima, blato a v neposlednom rade pády, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou tohto športu. Takže sa nie je čomu čudovať, ak sa nájde kompilácia venovaná špeciálne im...
Van Aert obhájil titul v elitnej kategórii majstra sveta v cyklokrose, náš Haring skončil na 28. mieste

31.01.2017 3 502 3 4

Belgický jazdec Wout van Aert obhájil titul majstra sveta v cyklokrose. Dvadsaťdvaročný rodák z Herentalsu triumfoval v nedeľňajších pretekoch elite na šampionáte v luxemburskom Bielese, keď zdolal Holanďana Mathieua van der Poela o 44 sekúnd. Van Aert sa od holandského rivala odpútal v polovici pretekov po tom, ako Van der Poel dostal defekt a postupne si budoval náskok.
Pätorka Slovákov s cieľom prvej polovice výsledkov

26.01.2017 3 053 1 2

Päť slovenských reprezentantov sa počas nastávajúceho víkendu predstaví na vrchole cyklokrosovej sezóny - majstrovstvách sveta v luxemburskom meste Bieles. Aktuálne už trénujú na majstrovskej trati priamo v dejisku šampionátu.
Slovensko získalo na majstrovstvách sveta v sálovej cyklistike dve bronzové medaily

04.12.2016 4 588 2 30

Po piatkovom treťom mieste v súťaži štvoríc zásluhou kvarteta ACT 4 Slovakia v zložení Alica Vinczeová, Dóra Szabóová, Viktória Glofáková a Henriett Dominová pridala na najvýznamnejšom podujatí sezóny v sobotu bronz medzi jednotlivkyňami aj Nicole Frýbortová. Úspešnejšie boli iba dve domáce Nemky: najcennejší kov si vybojovala Lisa Hattemerová pred krajankou Violou Brandovou.
Ohlasy médií: Belgičania dominovali, ale ďalší titul má Sagan

17.10.2016 6 733 8

Ohlasy médií na víťazstvo Petra Sagana v pretekoch s hromadným štartom na majstrovstvách sveta v cyklistike v katarskej Dauhe:
Vychutnajte si perfektný finiš, ako Peter Sagan obhájil titul majstra sveta

16.10.2016 26 097 22 142

Majstrom sveta v cyklistických pretekoch s hromadným štartom mužov sa v katarskej Dauhe stal Peter Sagan, ktorý obhájil svoj titul z vlaňajšieho šampionátu v americkom Richmonde. Skvelým finišom Sagan predstihol všetkých papierových favoritov spomedzi klasických šprintérov vrátane Brita Marka Cavendisha, ktorý získal striebro.
Sagan si tlak nepripúšťa, nemám čo stratiť, tvrdí

15.10.2016 4 361 2 6

Petra Sagana čaká v nedeľu v katarskej Dauhe jedna z najväčších výziev jeho čoraz úspešnejšej kariéry. Získať v cestnej cyklistike titul majstra sveta je veľký počin, ale obhájiť ho je takmer rarita. V histórii majstrovských bojov kategórie mužov, ktorá siaha až do roku 1927, sa stalo len päťkrát, aby cyklista hneď o rok získal znova dúhový dres. Zatiaľ naposledy to dokázal Talian Paolo Bettini v sezónach 2006 a 2007. Petra Sagana však tieto reči príliš nezaujímajú a tlak si nepripúšťa.
V nominácii Slovenského zväzu cyklistiky na majstrovstvá sveta na ceste v katarskej Dauhe figuruje 11 pretekárov

27.09.2016 4 770 2 0

Lídrom je Peter Sagan, ktorý bude na Strednom východe obhajovať titul majstra sveta v pretekoch s hromadným štartom. Okrem Sagana sa v mužskej kategórii elite predstavia Juraj Sagan a Michael Kolář (rovnaká zostava ako vlani v Richmonde), náhradníkom je Patrik Tybor.
Keď cestovať, tak na bicykli

24.09.2016 6 313 3 40

Cestovať a spoznávať svet (širšie okolie) sa dá skutočne veľa spôsobmi. Tými konvenčnými ako napríklad autom, vlakom, autobusom... ale taktiež aj možno trochu nekonvenčne ako v našom prípade, na bicykli. Tento typ prepravy si vyberá len menšie percento ľudí a preto by sme chceli aj týmto článkom povzbudiť a inšpirovať aj teba(vás), aby ste to skúsili a vybrali sa na svoj budúci výlet či dovolenku na bicykli. Je to skutočne pre každého a vôbec tu nezáleží na veku, ani na kondičke.
Tímy World Tour budú bojkotovať tímovú časovku na októbrových majstrovstvách sveta

10.08.2016 4 272 2 3

Asociácia profesionálnych cyklistických tímov (AIGCP) v stredu pred začiatkom individuálnych časoviek na olympijských hrách v Riu de Janeiro oznámila, že jej členovia sa rozhodli protestovať proti Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI), ktorá odštartovala konflikt rozšírením kalendára World Tour od budúcej sezóny o desať nových podujatí.
Na majstrovstvách sveta v cyklokrose bude Slovensko reprezentovať šesť cyklistov

28.01.2016 2 639 4

Na tohtoročných Majstrovstvách sveta v cyklokrose, ktoré sa budú konať už tento víkend (30. – 31.1.2016) v belgickom Heusden-Zolderi, bude Slovensko reprezentovať šestica pretekárov. V týchto dňoch už trénujú na majstrovskej trati priamo v dejisku šampionátu.
Cancellara o Saganovi: Dosiahol to, po čom som vždy túžil

08.12.2015 3 560 4 7

"Sagan v závere uplynulej sezóny dokázal to, po čom som ja vždy túžil - stal sa majstrom sveta. Pre mladého jazdca nikdy nie je ľahké vyrovnať sa s tlakom, peniazmi či situáciou v tíme, ale Sagan to dokázal. Je stále mladý a má pred sebou ešte dlhú kariéru," uviedol uznanlivo Cancellara.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 121)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 913)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 744)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 314)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 620)
  8. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (5 476)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 215)