Najnovšie články z kategórie Muzi

Santini - talianska značka vyrábaná s vášňou PR článok

Santini - talianska značka vyrábaná s vášňou

Talianska značka Santini sa za vyše 55 rokov svojej existencie stala už akousi legendou medzi výrobcami cyklistického oblečenia.
Rozhovor: Denník klasického slovenského cyklistu - 70 000 km za rok

Keď sa na konci roka v kruhu „priateľov športu“ niekto chváli tým, že najazdil vyše 10 alebo 15 tisíc kilometrov, dozaista ho neminie pochvala. Čo však, ak by vám niekto povedal, že za rok najazdil vyše 70 tisíc kilometrov?
Rozhovor: Mladý chalan, ktorého snom je práca v servise - Tibor Žir

Od útlej mladosti je zapálený pre prácu v servise, rád sa vŕta v bicykloch aj ebikoch. Čo priviedlo Tibora cez celé Slovensko až k nám do MTBIKER centra a ako sa dostal k ebikom?
Rozhovory na WeLoveCycling – inšpirácia pre všetkých PR článok

Rozhovory na WeLoveCycling – inšpirácia pre všetkých

WeLoveCycling pravidelne uverejňuje rozhovory s ľuďmi, ktorí majú cyklistiku ako svoju prácu alebo sa jej venujú na hobby úrovni.
SMS Santini – kolekcia UCI v elegantnom dizajne PR článok

SMS Santini – kolekcia UCI v elegantnom dizajne

Symbol dúhy je síce vyhradený pre majstra sveta, ale pri decentnom použití motívu si na svoje prídu aj fanúšikovia. Presne týmto štýlom je ladená aj kolekcia SMS Santini, v ktorej nechýba ani spomienka na mnohé legendy.
Titul majstra SR kategórie elite po tretíkrát vybojoval Marek Čanecký

Majstrovský hattrick v časovke kategórie elite dnes vybojoval Marek Čanecký (Dukla Banská Bystrica).
Úvod sveťáku ako sa patrí - Schurter konečne našiel premožiteľa

Len málokto očakával taký priebeh, aký ponúklo prvé kolo svetového pohára v XCO. Nečakaný víťaz a najmä súboj, ktorý musel potešiť srdce každého fanúšika.
Video: Pozrite si to najlepšie z nedávnych bahenných kúpeľov -  MS v cyklokrose play_arrow

Video: Pozrite si to najlepšie z nedávnych bahenných kúpeľov - MS v cyklokrose

Aj keď tomuto športu toľko neholdujete, majstrovstvá sveta sú vždy lákadlo a záruka dobrého divadla, čomu tento rok pomohli aj extrémne podmienky.
Niekoľko tipov na vianočné darčeky pre cyklistu PR článok

Niekoľko tipov na vianočné darčeky pre cyklistu

Ak máte doma cyklistu, je to pomerne veľká výhoda, pretože môžete vyberať z poriadneho okruhu darčekov, navyše s istotou, že takmer vždy nájdu využitie.
MS Kodaň v slovenských farbách

Jeden z našich čitateľov, Dr. Šaling, nám zaslal do redakcie vyše 20 fotiek z majstrovstiev sveta v cyklistiky z Kodane. Aj keď už je skoro 2 týždne po funuse, nemohli sme s vami tieto fotky nezdieľať.
Titul pre Cavendisha, Sagan dvanásty

Brit Mark Cavendish sa stal v dánskej Kodani majstrom sveta v cestnej cyklistike. Dvadsaťšesťročný rodák z ostrova Man sa presadil v pretekoch mužov-elite s hromadným štartom na 266 km po dramatickej koncovke, v ktorej odsunul na striebornú priečku Austrálčana Matthewa Gossa. Bronz si vybojoval Nemec André Greipel. Doplnené o dojmy Petra Sagana a Velitsovcov
MS: Ženy, Juniori, Juniorky a Muži do 23 poznajú víťazov

Francúz Pierre-Henri Lecuisinier sa stal v dánskom Rudersdale na predmestí Kodane novým majstrom sveta v cestnej cyklistike juniorov. V dramatickom finiši sobotňajších predpoludňajších pretekov odsunul na ďalšie pódiové priečky Belgičana Martijna Degreveho a Holanďana Stevena Lammertinka. Osemnásťročný talent Lecuisinier potvrdil úlohu jedného z favoritov, tento rok vyhral už aj majstrovstvá Európy.