Najnovšie články z kategórie Novinky

Cyklooblečenie Silver Wing uspokojí náročných jazdcov PR článok

Cyklooblečenie Silver Wing uspokojí náročných jazdcov

Nová značka cyklooblečenia Silver Wing je zameraná najmä na technické MTB jazdenie trail a enduro. Prvé produkty špecifického dizajnu aj strihu sa začali predávať v roku 2011 a ponuka neustále rastie. Krátke nohavice doplnili tri modely rukavíc, dva dresy a vnútorné nohavice s vložkou.
GIANT predstavil novinky 27,5 PR článok

GIANT predstavil novinky 27,5

Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.
Farebné novinky pre sezónu 2015 značky FELT

Pozrite si na aké novinky a vylepšenia sa môžeme tešiť od americko-nemeckého výrobcu, ktorý má vlastný vývoj a v ponuke viac ako 170 modelov bicyklov. Zabudnite na strohé biele a čierne farby, prichádza sezóna 2015 a s ňou aj farebný FELT.
CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015

Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave

V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.
Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom

Vynikajúci horský bicykel vybavený revolučným systémom vnútornej jednotky radenia (Inner Drive System - IDS), vyvinutý špeciálne pre horské bicykle. Ako fungujú prevody a koľko táto vecička stojí?
Giro prestavuje novú prilbu Synthe

Spoločnosť Giro predstavila úplne nový model prilby s názvom Synthe. Túto zaujímavú novinku bude možné vidieť už o pár dní na Tour de France, kde ich budú mať na hlavách závodníci tímov BMC, Kaťuša a IAM. Novinku tak mať aj náš Peter Velits z BMC.
Pivot a jeho nové 27,5ky pre XC a DH

Pozrite sa na týchto krásavcov bližšie. Pivot pripravil pre oba nové kúsky aj pekné promo videá. Trend s veľkosťou 27.5" zdá sa nekončí a bude ešte dlho pokračovať...
Prvý bezdrôtový elektronický systém radenia z dielne spoločnosti SRAM

Máme za sebou divácky atraktívne podujatie Okolo Kalifornie, ktoré sa za oceánom skončilo v nedeľu, 18. mája. Nás okrem skvelých výkonov cyklistov, zeleného dresu pre víťaza bodovacej súťaže Petra Sagana zaujala zbrusu nová elektronická sada bez akejkoľvek kabeláže od firmy SRAM. Kedy sa jej dočká široká verejnosť?
Aprílové číslo Cyklistickej dopravy

S jarou prišlo ruka v ruke aj nové číslo Cyklistickej dopravy, kde si môžete prečítať zaujímavé novinky zo slovenských ako aj zahraničných miest, ako aj sa zapojiť do kampane Na bicykli do práce. Príjemné čítanie.
Marcové číslo Cyklistickej dopravy PR článok

Marcové číslo Cyklistickej dopravy

Prinášame veľa zaujímavých noviniek, najmä zo Slovenska ako aj sveta.
Cestné novinky a inovácie značky Canyon pre sezónu 2014 PR článok

Cestné novinky a inovácie značky Canyon pre sezónu 2014

V predchádzajúcom článku MTB novinky značky Canyon sezóny 2014 sme vás informovali o tom najzaujímavejšom zo sveta MTB, dnes sa bližšie pozrieme na cestné novinky a inovácie značky Canyon pre sezónu 2014.