Najnovšie články z kategórie Novinky

Unboxing: Rock Machine Blizzard TRL 30-29 - dostupný hltač trailov

Univerzálne bicykle sú stále populárnejšie. Tento v hliníku je so zaujímavou cenou a má našincovi čo ponúknuť.
Unboxing: Cannondale Trail Neo 3 2020 - šedá myšisko

Šedá myška by to bola, ak by sme pri tejto farbe videli klasický bike bez motora. Teraz tu však máme slušný pohon, takže zdrobneniny nie sú na mieste.
Hardtaily s pohonom 1x12 v rozumnej cene PR článok

Hardtaily s pohonom 1x12 v rozumnej cene

Jednoduchosť je tým správnym pojmom pre túto sériu bicyklov – odpruženie prednej vidlice, veľké kolesá a jeden prevodník. Napriek tomu ide o univerzálne stroje kamkoľvek sa vydáte.
MTBIKER shop: Značka Vortex, Mondraker v zľave a ďalšie zaujímavosti

Vďaka takýmto pravidelným prehľadom vám neuniknú tie najzaujímavejšie videá, články a príspevky a dozviete sa novinky z predajne, shopu a našich akcií.
Novinka: Shimano Deore 1x12 - dostupnosť a spoľahlivosť

Súčasný trend dvanásťrýchlostných systémov dopĺňa Shimano cenovo dostupnou verziou Deore, nabitou technológiami vyšších sád.
Novinka pre rok 2021 -  RockShox vylepšil DebonAir PR článok

Novinka pre rok 2021 - RockShox vylepšil DebonAir

RockShox si ako novinku pripravil upgrade vzduchového pruženia, známeho pod označením DebonAir hneď v šiestich modeloch vidlíc.
Novinky od Castelli pre MTB a gravel jazdcov

Páči sa vám štýl tejto talianskej značky ale uvítali by ste niečo viac odolnejšie a vhodné do terénu? Pozrime sa na nové kúsky v ponuke a dojmy z ich používania.
Kolekcia ABUS 2020 – ochráňte seba, ale aj bicykel PR článok

Kolekcia ABUS 2020 – ochráňte seba, ale aj bicykel

Ochrana hlavy a bicykla patrí medzi základné nevyhnutnosti spokojného jazdenia. Nenechajte nič na náhodu a vyberte pre seba vhodný variant.
Detské bicykle - modely pre vaše ratolesti PR článok

Detské bicykle - modely pre vaše ratolesti

Podporte vášeň svojich detí. Dáme vám niekoľko tipov, ako v rôznych cenových kategóriách nájsť kvalitné a zaujímavé bicykle.
Unboxing: Marin Rift Zone 2 2020 - ako mi prišla návšteva z Kalifornie

Marin prichádza aj v tomto roku s modelom Rift Zone 2. Bicykel z kategórie AM/Trail poteší všetkých, ktorí sa chcú pri jazdení hlavne zabávať.
MTBIKER shop: výber toho najlepšieho, začíname!

Získajte dostatok sily s elektro kolekciou Giant 2020 PR článok

Získajte dostatok sily s elektro kolekciou Giant 2020

Významný počet modelov v ponuke Giant v tomto roku zastáva aj elektro kategória. Od mestkých cez gravel až k horským. Výber je už na každom jazdcovi.