Najnovšie články z kategórie Oblecenie

Test: Letné dlhoprsté rukavice Roeckl Maldon - pohodlné, bezpečné a hlavne z látky, cez ktorú sa opálite

Letné mesiace prinášajú na výjazdoch rôzne úskalia a nájsť vhodné rukavice, tiež nemusí byť najjednoduchšia vec. Do redakcie sa nám dostali preto na jazdenie a následné opísanie pocitov z jazdy letné rukavice, ktoré podľa predpokladov prinášajú zopár zaujímavých vychytávok. Ako však fungovali na výjazdoch, prezradím už o pár riadkov.
Krátke nohavice pre dlhé a náročné výjazdy PR článok

Krátke nohavice pre dlhé a náročné výjazdy

Dobrých cyklistických nohavíc nie je nikdy dosť. V súčasnej dobe je na trhu skutočne obrovská ponuka určená pre všetky výkonnostné kategórie cyklistov. V dnešnom malom predstavení sa pozrieme na niektoré produkty, ktoré sú určené na dlhšie a náročné výjazdy a ktorých vlastnosti ocenia najmä cyklisti tráviaci v sedle väčšie množstvo času.
Test: Sportful Fiandre - neuveriteľne univerzálna a veľká časť produktov nájde uplatnenie skutočne počas celého roka

Fiandre, teda po našom Flámsko, je ucelená kolekcia od značky Sportful pre počasie, kedy nie je úplne jasno, bezvetrie a vonku 25°C. Použitie je ale ďaleko širšie, ako to vystihujú samotné názvy niektorých produktov. Poďme sa teda bližšie pozrieť, čo dokáže ponúknuť táto kolekcia aj užívateľom, ktorí nebrázdia len cesty po kockách na severe Belgicka.
Oblečenie Silvini – funkčný design za rozumnú cenu PR článok

Oblečenie Silvini – funkčný design za rozumnú cenu

V dnešnom článku sa trochu bližšie pozrieme na niektoré produkty od českej spoločnosti Silvini Technical Sporstwear. Tá sa zameriava najmä na cyklistiku, beh a bežecké lyžovanie. V týchto oblastiach ponúka kompletný sortiment, ale predpokladáme, že bikerov bude zaujímať hlavne ten prvý spomínaný.
VELOTOZE - návleky na tretry určené pre cestnú cyklistiku PR článok

VELOTOZE - návleky na tretry určené pre cestnú cyklistiku

Do nepriaznivého počasia, o ktoré ani u nás samozrejme nemáme núdzu, nám z americkej Kalifornie značka VELOTOZE prináša úplnú novinku - návleky na tretry, určené pre cestnú cyklistiku. Návleky VELOTOZE sú jednoduché latexové návleky vyrábané patentovanou technológiou s inovatívnym spôsobom navliekania na tretry. Tieto návleky by určite nemali chýbať vo výbave žiadneho cestného cyklistu, nakoľko udržať nohy a tretry suché, je za nepriaznivého počasia dôležité.
Bunda - DAINESE ARIA LITE WINDBREAKER - alebo s logom diabla so svätožiarou PR článok

Bunda - DAINESE ARIA LITE WINDBREAKER - alebo s logom diabla so svätožiarou

Mladý Lino chcel provokovať. V katolíckom Taliansku umiestnil do loga - diabla so svätožiarou. Spolu potom ovládli svet. Písal sa rok 1972. Pochopiteľne, vo Vatikáne nikdy žiadnu zákazku nezískal a do dnes mnoho ľudí siahne radšej po inej značke. Stále sú tu však milióny tých, ktorí chcú provokovať, zlostiť a vystúpiť z radu. To len tak na úvod, aby sme si ozrejmili, že v logu nie je líška :-).
POLARIS – Hviezda cyklistického oblečenia PR článok

POLARIS – Hviezda cyklistického oblečenia

Aj napriek veľkej konkurencii v ponuke cyklistického oblečenia, sa na slovenskom trhu objavuje nový hráč – anglická značka POLARIS a do svojho portfólia ju zaradil Made4bike.
Castelli Thermosuit 2 – netradičný pohľad na zimné oblečenie

Keď som prvýkrát videl tento zaujímavý kúsok na webe, tak ma hneď zaujal. Musím sa priznať, že takéto „vychytávky“ a netradičné riešenia vo mne vzbudzujú poriadnu zvedavosť a chuť vyskúšať na vlastnej koži. Samozrejme, že som nakoniec neodolal a výsledkom je tento článok...
Do novej sezóny na slovenský cyklistický trh vstupujú ďalšie renomované značky PR článok

Do novej sezóny na slovenský cyklistický trh vstupujú ďalšie renomované značky

„To najlepšie pre vás a váš bike….“, tak toto vyjadruje náš live motív, vďaka ktorému prinášame na slovenský trh renomované značky, ktoré dlhé roky pôsobia v cyklistickom odvetví nielen v Európe, ale aj na viacerých kontinentoch.
Limitovaná edícia originálneho majstrovského dresu Petra Sagana už v predaji

Talianska športová odevná značka Sportful, ktorá dodáva oblečenie pre tím Tinkoff, spustila predaj limitovanej edície majstrovského dresu a doplnkov, schválených UCI. Dres aj nohavice sú vyrobené z rovnakých materiálov a technológiou BodyFit Pro, aké sú použité pre oblečenie, v ktorom jazdí Peter Sagan a ďalší členovia tímu Tinkoff, či už pri tréningu alebo v samotných pretekoch.
Test: Zimná výbava od Force za celkom dostupnú cenu

Pred vianočnými sviatkami som si cez MTBIKER Shop objednal sadu zimného oblečenia Force. Konkrétne modely: Z68 zimné nohavice s trakmi bez cyklovložky, X68 zateplený dres dlhý rukáv a softshell tenká bunda F X80. Skúsenosti s touto výbavou bližšie opíšem v nasledujúcich riadkoch.
Bikovanie v zime: 4. časť - Chlad na nohy - zimný nepriateľ číslo jedna

Asi mi dáte za pravdu, že najviac problematickou časťou tela cyklistu v zime sú práve nohy, resp. chodidlá. Práve oni väčšinou rozhodnú, že výjazd by už bolo najlepšie ukončiť a zamieriť naspäť domov, aj keď ostatné časti tela ešte vládzu. Samozrejme, úplne rovnaký problém mám aj ja a v tomto článku by som rád predostrel, ako sa ho snažím vyriešiť...