Najnovšie články z kategórie Oblecenie

Športová bunda, skvelý partner cyklistu

Pokračovanie rozhovoru s Petrom Schwarzom, v ktorom sa bližšie pozrieme na výber ideálneho spoločníka do nepriaznivého počasia v podobe športových búnd
Termoprádlo - základný kameň obliekania

Dnešný rozhovor s Petrom Schwarzom, zastupujúcim spoločnosť Gamisport.sk, vám prezradí niekoľko základných tipov a rád pri výbere nového termoprádla do vášho šatníka
Návrat k prírode s dresmi Sensor Merino PR článok

Návrat k prírode s dresmi Sensor Merino

Prírodné materiály boli pred niekoľkými rokmi jednoznačne vytlačené tými syntetickými, no dnes sa na trh dostávajú zdokonalené prírodné materiály ako vlna Merino a spôsobujú návrat k prírode. Oblečenie Sensor je vyrobené z vysoko kvalitnej vlny Merino z Nového Zélandu. Dresy vyrobené z tohto materiálu sú veľmi príjemné na tele a vďaka jemným a dlhým vláknam prirodzene absorbujú a odvádzajú vlhkosť. Vlna Merino použitá na dresoch Sensor hreje aj keď je vlhká.
Suede Cycle

Tento nápad vyzerá veľmi zaujímavo!
Ako sa správne obliecť na bicykel v chladnom počasí PR článok

Ako sa správne obliecť na bicykel v chladnom počasí

Aj keď je vonku chladnejšie, bicyklovania sa vzdať nemusíme. Stačí sa správne obliecť. Funkčné oblečenie („termoprádlo“) však ostáva funkčným len vtedy, ak mu v tom nebránime. Preto by sme vám chceli povedať pár slov o tom, ako sa obliekať v mesiacoch, ktoré majú v názve písmenko „r“.