Najnovšie články z kategórie Oblecenie

Limitovaná edícia originálneho majstrovského dresu Petra Sagana už v predaji

Talianska športová odevná značka Sportful, ktorá dodáva oblečenie pre tím Tinkoff, spustila predaj limitovanej edície majstrovského dresu a doplnkov, schválených UCI. Dres aj nohavice sú vyrobené z rovnakých materiálov a technológiou BodyFit Pro, aké sú použité pre oblečenie, v ktorom jazdí Peter Sagan a ďalší členovia tímu Tinkoff, či už pri tréningu alebo v samotných pretekoch.
Test: Zimná výbava od Force za celkom dostupnú cenu

Pred vianočnými sviatkami som si cez MTBIKER Shop objednal sadu zimného oblečenia Force. Konkrétne modely: Z68 zimné nohavice s trakmi bez cyklovložky, X68 zateplený dres dlhý rukáv a softshell tenká bunda F X80. Skúsenosti s touto výbavou bližšie opíšem v nasledujúcich riadkoch.
Bikovanie v zime: 4. časť - Chlad na nohy - zimný nepriateľ číslo jedna

Asi mi dáte za pravdu, že najviac problematickou časťou tela cyklistu v zime sú práve nohy, resp. chodidlá. Práve oni väčšinou rozhodnú, že výjazd by už bolo najlepšie ukončiť a zamieriť naspäť domov, aj keď ostatné časti tela ešte vládzu. Samozrejme, úplne rovnaký problém mám aj ja a v tomto článku by som rád predostrel, ako sa ho snažím vyriešiť...
Test: Bunda Specialized Element 1.5 - keď sa na jeseň ochladí

Zima nám klope na dvere a v niektorých častiach Slovenska už napadol aj sneh, takže ak chodíte radi bikovať aj v takomto počasí, je výber správneho oblečenia alfou a omegou. Bunda od firmy Specialized by mala ponúkať dostatočnú ochranu pred nepriaznivým počasím, najmä pred silným vetrom. V tejto recenzii uvidíme, či táto bunda obstojí aj v našom testovaní. Specialized Element 1.5 prináša celý rad nových funkcií a inovatívnych vecí. Poďme sa teda na ne spoločne pozrieť.
Inovovaná technológia do nepriaznivého počasia od Castelli a Gore

Presne 1.12. 2015 vydali Castelli a W.L. Gore and Associates prehlásenie o uvedení úplne nového a prelomového produktu na trh. Výsledkom je jedinečné spojenie ochrany, priedušnosti, hmotnosti a minimálnych rozmerov, ktoré zatiaľ na trhu nemajú konkurenciu.
Jeseň – ideálne obdobie, kedy si užiť cyklistiku

Pre profíkov je jeseň väčšinou čas, kedy odložia bicykel do kúta a užívajú si zaslúžené voľno. Pre klasického hobíka je to ideálne obdobie na jazdenie, ak nie azda najlepšie. Počasie sa ustáli a teploty klesnú na rozumnú hranicu – ja osobne som napr. ten typ, ktorému sa ďaleko lepšie jazdí, keď je chladnejšie.
Zimné rukavice Roeckl: Aby ste mali prsty pekne v teple PR článok

Zimné rukavice Roeckl: Aby ste mali prsty pekne v teple

Zima, ale aj jeseň si vyžadujú lepšiu výstroj cyklistu, pretože ide nie len o pohodlie, ale aj o zdravie jazdca. Nemecká firma Roeckl Sports má dlhoročné skúsenosti s vývojom a výrobou zimných rukavíc pre cyklistov a ďalšie športy, takže s jej rukavicami si môžete byť istí, že prsty zostanú pekne v teple počas celého výjazdu.
Dlhoročné skúsenosti: Starostlivosť o funkčné materiály - čistenie a pranie

Či už máte bundu za 150 alebo za 70 eur, vždy budú mať jedno spoločné. Treba sa o ňu aj adekvátne starať, aby dokázala čo najlepšie a najdlhšie plniť svoju funkciu. V dnešnom článku by som rád predostrel zopár tipov ohľadom čistenia a prania funkčných materiálov...
GORE BIKE WEAR – to najlepšie  z kolekcie jeseň/zima PR článok

GORE BIKE WEAR – to najlepšie z kolekcie jeseň/zima

GORE BIKE WEAR je výrobca oblečenia ponúkajúci kompletný sortiment pre jazdu na bicykli v akomkoľvek počasí a pre akéhokoľvek jazdca. Sme výrobca membrán GORE-TEX® a WINDSTOPPER® a preto vám prinášame tie najlepšie možné produkty, či už ste rekreačným, ambicióznym alebo výkonnostným jazdcom v horách alebo na ceste.
Dlhodobé testovanie: Castelli návleky a kraťasy s materiálom Nanoflex

Všetky produkty v dnešnom teste sú vyrobené z materiálu s názvom Nanoflex. O čo vlastne ide a čo sa skrýva za tajuplným názvom? V podstate za tým celým stojí snaha čo najlepšie skĺbiť dve protichodné vlastnosti – vodeodolnosť a priedušnosť.
Test: Louis Garneau Course Speedzone Vest – tak trochu iná vesta

Občas sa stane, že ma nejaký produkt upúta hneď na prvý pohľad. To platí aj v prípade vesty, od u nás trochu menej známej značky, Louis Garneau. Človek by si v dnešnej dobe myslel, že na veste už nie je pomaly čo zlepšovať, no stačí jeden šikovný nápad a hneď sa veci majú trochu inak...
ELEVEN  - zákazková výroba (nie len cyklistických) dresov pre jednotlivcov aj tímy PR článok

ELEVEN - zákazková výroba (nie len cyklistických) dresov pre jednotlivcov aj tímy

Pokiaľ na ďalšiu sezónu plánujete nákup oblečenia na bicykel, nemali by ste určite prehliadnuť značku ELEVEN - Sportswear a internetový obchod.