Najnovšie články z kategórie Povazsko Strazovsky Pohar

Pozvánka: Vrchárska koruna Trenčianska - staň sa držiteľom koruny

Si nadšenec cyklistiky, behu, či turistiky a rád objavuješ nové miesta? Ak navyše obľubuješ stúpania, kopce a krásne výhľady, tak presne pre teba je určená akcia Vrchárska koruna Trenčianska.
Tip na výlet: Trikrát rodinná cyklopohoda

Koncom minuloročného leta som absolvoval zopár menej náročných cyklotrás s minimálnym prevýšením a pomerne kvalitným povrchom. Uvedomil som si, že ich charakter je ideálny najmä pre rodinné výlety s deťmi, nevynímajúc aj s použitím detského cyklovozíka.
Nové cykloturistické trasy na Považí v okolí MTBIKER centra

Od augusta do októbra vyznačil Slovenský cykloklub dve nové cykloturistické trasy pod hradom Tematín. K existujúcej zelenej cykloturistickej trase, ktorá prepája Hrádok s hradom a MTBIKER trail cez Ihelník, pribudli dve nenáročné trasy.

Reportáž: 4. kolo Považsko-Strážovského pohára - Maratón Horné Srnie

Po krásnej slnečnej sobote sa prebúdzam do zamračenej nedele a vôbec sa mi na bike nechce. Po hodine autosugescie a zavrhnutí cesty autom sa vyberám aspoň na krátky tréning po vlastnej osi smer Ilava, pričom okrem mobilu, multikľúča a kľúčov od domu so sebou prakticky nič nemám.
Pozvánka: Kolaudácia MTBIKER centra - nová predajňa a bike centrum na Považí

Myšlienkou na vybudovanie základne pre eshop a zamestnancov s možnosťou poskytnutia ďalších zaujímavých aktivít pre cyklistov, sme sa začali intenzívnejšie zaoberať približne pred rokom. Ako čas plynul, jednotlivé veci začali naberať reálnejšiu podobu a posledné týždne už ani nevieme, kde nám hlava stojí. Budovu a interiér predajne sme stihli dotiahnuť, a tak vás môžeme s radosťou pozvať na kolaudáciu už túto sobotu 2.4.2016.
Snežný výjazd za novou rozhľadňou na najvyššom kopci v Považskom Inovci

Obloha bez mrakov, -11°C a snehu tak akurát na poriadnu zábavu na bikoch. Miestni určite poznajú zjazd peknými chodníkmi z rozhľadne na Inovci až dole k motorestu Radar, ale cez zimu je to úplne iný level pilotáže biku. Len pár kilometrov od Inovca momentálne budujeme MTBIKER centrum, kde pre vás budeme robiť aj množstvo vecí v offline svete. Viac o tejto novej aktivite prezradíme už čoskoro.
Tip na výlet: Tematín - ak je všade blato, tu určite nebude

Idú Vianoce, snehu nikde, zato blata požehnane. Práve preto sa hodí report z lokality, kde si zajazdíte aj vtedy, keď to už ozaj nikde inde nepôjde. Report je síce z mája, ale štrkový charakter a podložie z dolomitových vápencov zaručuje, že ak je všade blato, tu určite nebude. Toto je náš májový príbeh...
Tip na výlet: Okruh Zlaté Moravce - Veľký Inovec - Hrad Hrušov - Topoľčianky

Len pár kilometrov od Zlatých Moraviec sa nachádza najvyšší vrch Pohronského Inovca a to Veľký Inovec (901 m.n.m.) s parádnym výhľadom. Cesta je jednoduchá a dá sa naplánovať viacero zaujímavých okruhov, tak aby ste sa vrátili naspäť do Zlatých Moraviec. Predstavený okruh má takmer 50 km a 1100 výškových metrov.
BikePark Považský Inovec - Od plánov až po realizáciu

Časopis Cykloturistické novinky sa venuje hlavne značeniu cyklotrás v Považskom Inovci, kde je naplánovaných až 504 km trás, z ktorých je už vyznačených 415 km. Pozrite sa, ako vznikal tento zaujímavý projekt a ako sa postupne dostával do dnešnej podoby.
Finále: MTB Považsko -  Strážovský Pohár 2014 so zápletkou o celkového víťaza do posledných chvíľ

Finále: MTB Považsko - Strážovský Pohár 2014 so zápletkou o celkového víťaza do posledných chvíľ

Putovný pohár absolútneho víťaza na Moravu do Valašských Klobúkov. V Pružine sa rozhodovalo o celkových víťazoch PSP a najväčšia zápletka, ktorú rozuzlilo posledné kolo, bol súboj o absolútneho víťaza, keď pred finále boli až traja bikeri s rovnakým počtom 99 bodov (Petr Holzner - Masáž Holyner, Ivan Labaj  - CK EPIC Dohňany a Jaroslav Štvrtecký DEMA Senica).
Nočná jazda - pretek s preľudmi

Tak mi možno trošku hrabe. Naozaj si neviem predstaviť, kto by dobrovoľne vstával o pol druhej v noci a šiel na túru. Vlastne to bol len taký bláznivý nápad, ktorý som mal v pláne absolvovať s marcom aka @usatetorpedo. Nakoniec som to šiel ale sám...
Z Trenčína do Piešťan hrebeňom Považského Inovca

Na každého kto má chuť, tu čakajú kilometre a kilometre singláčov. Väčšina z nich je jednoduchá a pritom veľmi, veľmi zábavná, takže si na svoje príde naozaj každý. My sme sa rozhodli prejsť takmer kompletným hrebeňom – z Trenčína až do Piešťan.