Najnovšie články z kategórie Preteky

Detská tour Petra Sagana 8. kolo - asi najnáročnejšia trať

V lyžiarskom areáli SKI Makov sa už po 8-krát tento rok stretli účastníci Detskej tour Petra Sagana. Počasie bolo opäť na jednotku a na štart sa postavilo vo svojich kategóriách viac ako 450 cyklistov. Makov organizátori do Detskej tour vybrali úmyselne, veď právu tu Peter Sagan absolvoval ako 9-ročný svoje prvé cyklistické preteky.
Reportáž: Cyklomaratón Topoľčianky 2016 – úspešná premiéra pod Inovcom

Tríbečské pohorie a Pohronský Inovec poskytujú veľmi pekné lesné terény pre milovníkov horskej cyklistiky. Na začiatku doliny, tvoriacu ich hranicu, leží obec Topoľčianky. Je to ideálny východiskový bod pre horské cyklotúry a od 10. septembra 2016 aj pre bikerov lačných po súťažení. Premiérový cyklomaratón obstál na výbornú.
Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón

17. septembra sa uskutoční 3. ročník podujatia ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón – Kysucká vrchovina - cyklistické podujatie pre aktívnych, ale aj rekreačných cyklistov. Súčasťou podujatia je pretek pre deti od 1 do 12 rokov. Krátka trasa bude mať dĺžku 21 km (nast. 610 m) a dlhá trasa 44 km (nast. 1 340 m).
Reportáž: Pružinský KEC maratón – 5. kolo a zároveň aj finále Považsko-Strážovského pohára

Od utorka panuje príjemné letné počasie a nespadla ani jediná kvapka. Po štvrtkovom testovacom prejazde 22-kilometrového okruhu sa začínam tešiť na môj obľúbený maratón, ktorý by sa po troch rokoch bahnenia mal ísť konečne po dokonale suchej trati.
Reportáž: Novodubnický maratón 2016 - presne podľa mojich predstáv

Už po výjazde z diaľnice v smere na Novú Dubnicu mi telefón neprestajne a otravne vyzváňa, čo je ale zároveň dobré znamenie, ktoré značí, že všetci známi už sú na mieste alebo zisťujú, kde parkujem.
Pozvánka: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice 2016

Na záver sezóny je tu opäť jedinečný 13. ŠKODA MTB Singletrack Maratón Košice, ktorý sa uskutoční 17. septembra. Tradičné podujatie v organizácii ProSport Team Košice o.z. a Misia 24 n.o. sa v posledných rokoch preslávilo hlavne svojou novou trasou, ktorá spája rekreačné oblasti v okolí Košíc.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj 2016 – opäť letecký deň, ale hlavne konečne zábavný

Séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa definitívne blíži ku koncu. Posledné 6. kolo a finále padlo opäť na Slovenský raj. Ten bikerov po dlhom čase privítal aj krásnym počasím a už som sa konečne nemusel do poslednej chvíle schovávať v aute a hovoriť si, aké super je jazdiť, keď leje...
Reportáž: Moje prvé Enduro v živote a ešte k tomu Kráľovské

Keby mi niekto na začiatku sezóny povedal, že sa zúčastním Enduro pretekov, asi by som sa z chuti zasmial. Lenže postupne zisťujem, že technika sa dá s trochou cviku veľmi dobre vychutnať aj na menších zdvihoch. Kráľovské Enduro navyše umožňuje účasť aj na XC bikoch, takže nakoniec, prečo nie?
Reportáž: Kráľovský maratón 2016 – maratón, ktorý naozaj preverí vašu techniku

Tento pretek išiel vždy tak trochu proti prúdu. Len málokto sa snaží každoročne preverovať technické schopnosti bikerov a posúvať hranice práve tak ako partia okolo Kráľovského maratónu. Najmä z toho dôvodu sa vždy teším, čo nového opäť vymysleli...
Downhill race Banská Štiavnica 2016

Už tretí rok sa schádzajú priaznivci zjazdu na horských bicykloch v Banskej Štiavnici, aby si zmerali sily v tejto kráľovskej disciplíne. Tento rok sa organizátori rozhodli usporiadať pretek v  auguste z dôvodu výstavby novej trati. Nová trať sa nachádza v kameňolome Šobov, je dlhá približne 2 km a v porovnaní s predchádzajúcou sa dá hovoriť o zjazdovej trati, ktorá obsahuje 2 rockgardeny, 14 skokov a viacero klopených a neodklopených zákrut.
Reportáž: Horal Tour 2016 – nevšedný domáci etapák pod Tatrami

Na Horal Tour som sa naozaj veľmi tešil. Po dlhom čase opäť etapový pretek a už tradične v naozaj pestrom zložení. Veď kde inde si dáte šprint na Štrbské Pleso a späť, 130 km "mordu" a na záver technické XC. A to všetko s nádhernou panorámou Vysokých Tatier.
Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón 2016 – opäť jeden poriadne dlhý deň v sedle biku

Horal Krejzi už je u nás naozaj pojem. Trať, ktorá v posledných rokoch narástla až na 132 km s prevýšením 4 400 m je momentálne doslova výzvou a takým alpským pretekom v srdci Slovenska. Navyše, o rok sa práve na nej budú konať majstrovstvá Európy v maratóne, takže bol ideálny čas prísť si „trochu“ potrénovať. Zároveň bola aj 5. kolom série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.