Články v kategórii 'Quickstep' (15 článkov)

Martin Velits pôjde na Vueltu v zostave Etixxu

18.08.2016 2 821 2

Slovenský cyklista Martin Velits figuruje v 9-člennej zostave tímu Etixx-Quick Step na nadchádzajúce preteky Okolo Španielska. Martin Velits by mal byť jediným Slovákom v pelotóne. Populárna Vuelta sa začne v sobotu 20. augusta a potrvá do nedele 11. septembra. Prvou etapou bude tímová časovka na 27,8 km z Ourense Termal / Balneario de Laias -do Parque Náutico Castrelo de Miňo.
Martin Velits predĺžil o dva roky zmluvu s tímom Omega Pharma-Quick Step

18.09.2014 2 090 1 3

Dvadsaťdeväťročný Púchovčan je v tíme Omega Pharma-Quick Step od roku 2012. "Teším sa na svoju budúcnosť s tímom, v ktorom som už dlhšie obdobie. Prijal som úlohu pracovať pre svojich tímových kolegov. Jazdil som už za niekoľko silných tímov a som presvedčený, že sa v budúcnosti ešte zlepšíme. Chcem ďalej rozvíjať svoje cyklistické umenie pod záštitou OPQS a s veľkou podporou realizačného tímu a jazdcov, ktorí sú viac moji priatelia ako kolegovia," uviedol v tlačovej správe Martin Velits, ktorému koncom roka vyprší súčasná zmluva.
Prezentácia OPQS v Gente, Belgicko

PR 22.01.2014 1 598 1 1

Aj v roku 2014 privítal velodrom Eddyho Merckxa v belgickom Gente cyklistov, sponzorov a tisíce fanúšikov tímu OPQS. Mediálne a spoločensky veľmi atraktívneho otvorenia sezóny 2014 sa zúčastnili aj zástupcovia slovenskej spoločnosti Janom, ktorá je jediným slovenským sponzorom v profi cyklistike. Svojou účasťou potvrdili pokračovanie partnerstva aj v roku 2014, čím vyjadrujú stabilný záujem o podporu svetovej ale aj domácej cyklistiky.
Martin Velits ostáva v tíme OPQS

15.08.2013 1 250 0

Slovenský cyklista Martin Velits ostáva naďalej v tíme Omega Pharma-Quick Step. S doterajším zamestnávateľom predĺžil o jeden rok zmluvu. Martin Velits bude na rozdiel od posledných rokov v tíme sám, jeho dvojča Peter odchádza do družstva BMC.
Peter Velits mení dres, bude jazdiť za BMC

09.08.2013 4 077 2 8

Dvojnásobný cyklistický majster sveta Peter Velits mení dres. Od novej sezóny bude jazdiť za zoskupenie BMC. Do konca roku 2013 účinkuje v tíme Omega Pharma-Quick Step. Pre Velitsa to bude piaty zamestnávateľ v profesionálnej kariére. V roku 2007 pôsobil vo Wiesenhofe, v rokoch 2008 až 2009 v Milrame, v sezónach 2010 a 2011 v HTC - Columbia a posledné dva ročníky v nástupníckom tíme po predchádzajúcom Omega Pharma - Quick Step. Ako amatér jazdil za Duklu Trenčín a Konicu Minoltu.

Predstavenie OPQS sa zmenilo na súboj na dráhe

16.01.2013 1 101 0

Bývalí majstri sveta Mark Cavendish a Tom Boonen boli najväčšími hviezdami prezentácie tímu Omega Pharma-QuickStep pred sezónou 2013. V belgickom Gente nechýbal ani Slovák Martin Velits, jeho dvojča a tímový kolega Peter sa už spoločne s ďalšími jazdcami pripravuje na preteky v Austrálii.

Lešť jazdcov OPQS vyčerpal, najviac unavený Cavendish

29.11.2012 1 823 1 0

Cyklisti tímu Omega Pharma - QuickStep na čele s hviezdnym Markom Cavendishom či úradujúcim majstrom sveta v časovke Tonym Martinom absolvovali od pondelka do stredy teambuilding na Slovensku vo výcvikovom priestore Lešť. V tamojšom areáli absolvovali niekoľko adrenalínových disciplín, ktoré preverili nielen kondíciu, ale aj charakter jednotlivých členov tímu.

Cavendish či Martin prídu upevňovať vzťahy na Slovensko

22.11.2012 1 498 0

Cyklisti tímu Omega Pharma - QuickStep na čele s hviezdnym Markom Cavendishom či úradujúcim majstrom sveta v časovke Tonym Martinom pricestujú na Slovensko, kde v priestoroch vojenského výcvikového strediska Lešť absolvujú úvodné sústredenie pred novou sezónou. Od pondelka 26. novembra bude profesionálne družstvo ProTour, ktorého súčasťou sú aj Slováci Peter a Martin Velitsovci, na strednom Slovensku tri dni predovšetkým upevňovať vzťahy a posilňovať tímového ducha prostredníctvom rôznych aktivít v neznámom teréne. Doteraz podobnú akciu pod Tatrami neabsolvoval žiaden z tímov.

Peter Velits v nominácii Omega Pharma - QuickStep

20.06.2012 1 180 0

Slovenský cyklista Peter Velits figuruje v konečnej nominácii tímu Omega Pharma - QuickStep na prestížnu Tour de France.
Martin Velits po štartoch na Vuelte tentoraz na Giro

28.04.2012 2 333 2 0

Slovenský cyklista Martin Velits si po štyroch štartoch na pretekoch Vuelta a Espaňa vyskúša ďalšie podujatie Grand Tour, v sobotu 5. mája sa v Herningu postaví na štart Giro d´Italia. V Dánsku sa uskutočnia úvodné tri etapy Gira, následne sa celý konvoj presunie do Talianska.

Velitsovci absolvovali prvé súťažné kilometre v roku 2012

08.02.2012 1 123 0

Slovenskí cyklisti Peter a Martin Velitsovci absolvovali v úvode týždňa prvé súťažné kilometre v sezóne 2012 i v novom drese tímu Omega Pharma-Quick Step. Martin Velits absolvoval dvoje preteky v rámci tradičnej minisérie na Malorke, Peter Velits štartoval iba v Trofeo Deia.
Peter Velits už má plán prípravy na Tour de France

19.01.2012 1 529 0

Slovenský cyklista Peter Velits verí, že zdravotné problémy ho obídu v novom pôsobisku v tíme Omega Pharma-Quick Step. Spolu s bratom Martinom prišiel do nového zoskupenia po dvoch rokoch účinkovania v tíme HTC-Highroad. Tretí muž výsledkovej listiny Vuelty 2010 vstúpil do minulej sezóny s ambíciou dopadnúť čo najlepšie na Tour de France, kde napokon skončil na 19. priečke.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 833)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 692)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 588)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 185)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 157)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 372)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 087)