Najnovšie články z kategórie Rozhovor

Rozhovor: Nicole Frýbortová - krasojazdu nerobí každý a to sa mi na nej páči

Krasojazda nie je až tak rozšírená disciplína, ale ak to niekto vie, dobre sa na to pozerá. Na to, ako sa Nicole dostala ku krasojazde a na ďalšie veci okolo jazdenia, sme sa jej spýtali v nasledujúcom rozhovore.
Rozhovor: Adrián Gazdík - Organizátor série akcií OSA CHALLENGE pre deti aj dospelých

Organizovať jednu bike akciu v sebe obnáša veľmi veľa vybavovaní a času. Ale čo už privedie niekoho organizovať rovno celú sériu akcií pre deti a po novom aj ich rodičov? Vyspovedali sme organizátora Adriana Gazdíka, ktorý sa na túto cestu vydal dobrovoľne a ešte ho to aj baví.
Rozhovor: Slovák, ktorý si postavil vlastný karbónový rám a pozitívne ohlasy naň počuť z celého sveta

Začiatkom februára sme publikovali článok Slovenský karbónový rám: Od konceptu až po realizáciu, ktorý zaznamenal veľmi priaznivé reakcie. Preto sme opäť kontaktovali autora rámu a položili mu viacero otázok, aby sme zistili o tomto zaujímavom projekte ešte viac...
Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková

Po veľmi dlhej dobre prinášame rozhovor so ženou a čo je ešte zaujímavejšie, s takou, ktorá to na horskom bajku naozaj vie. V sezóne 2014 zaznamenala viacero popredných umiestnení na maratónoch a tak sme ju požiadali o rozhovor. Prečítajte si, ako sa dostala k maratónskemu závodeniu a veľa ďalších zaujímavostí.
Rozhovor: Peter Zanický hodnotí prvý rok Detskej tour - Bicyklovať je zábava

Detskú tour Petra Sagana tvorilo 8 kôl v rôznych častiach Slovenska. Nový formát detských cyklo závodov sa osvedčil a zaujímavo doplnil sprievodný program hlavných bike maratónov. Ako vidí prvú sezónu a tento krok do neznáma hlavný organizátor Peter Zanický sa dozviete v nasledujúcom rozhovore...
Rozhovor: Švihaj šuhaj - cyklokuriérska služba v Bratislave a Košiciach

Rýchlosť a ekológia pri preprave hrá prím čoraz viac a preto prinášame rozhovor s najekologickejšími kuriérmi, ktorí doručujú zásielky v Bratislave a Košiciach ako inak na bicykli a ako inak za každého počasia.
Rozhovor: Radovan Bíroš - Najťažší cyklomaratón je Kráľovský

Ružomberčana Radovana Bíroša (1986) pozná Slovenská cyklokomunita ako víťaza cyklomaratonskej MTB serie za rok 2009. Rado obdivuje kvalitné bicykle rovnako, ako krivky krásnych žien a o svoj stroj sa náležite stará. Vyráža na ňom nielen na veľké cyklozávody, ale aj na výlety do zahraničia. Viac sa dozviete v nasledujúcom rozhovore.
Rozhovor: Marek Harčarik rozpráva aj o zdolaní ultramaratónu okolo Slovinska dlhého 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m

Pred nedávnom sme uverejnili dokument o Marekovom zdolaní extrémneho ultramaratónu okolo Slovinska. Video vyvolalo veľký ohlas a preto prinášame nasledujúci rozhovor s Marekom o závode, tréningu a ďaľších zaujímavostiach.
Craft 1000 Miles Adventure 2014: Rozhovor so Stanislavom Majerom

Ako spomína na tento extrémny ultramaratón jeho účastník, ktorý ho absolvoval za 10 dní 4 hodiny a 43 minút? Ktoré momenty boli najťažšie a bude sa chcieť ešte na závod vrátiť?
Rozhovor: Cesťák Donny o jeho dlhých výjazdoch, ktoré majú aj cez 300km

Nedávno sme uverejnili pár článkov z dlhších trás od Donnyho, ktoré vás celkom zaujali. Rozhodli sme sa preto Donnyho spýtať viac na jeho výjazdy a cyklistiku celkovo.
Jozef Metelka o MS v Brne, jeho jazde a dojmoch z pretekov

Jozef skončil v časovke na vynikajúcom 6. mieste s časom 1:01:53.26. Pri tejto príležitosti sme mu položili zopár otázok o pretekoch a jeho príprave...
Rozhovor s osobným trénerom a výživovým poradcom Michalom Hrončekom

Po sérií odborných článkov o strave a výžive, ktoré publikoval Michal na MTBiker pod prezývkou treneri-online, prinášame s ním aj rozhovor. Na základe dlhoročných skúseností, ktoré získal Ing. Michal Hronček sa dozviete viac o strave a výžive, ktorá je často podceňovaná.