www.bianchi.sk

Články v kategórii 'Svetovy Pohar' (78 článkov)

Pod Helvétskym krížom sa bojovalo naplno – Svetový pohár XC a DH v Lenzerheide

13.08.2019 1 425 6

Bankovníctvo a hodinky sú hlavným záujmom Švajčiarov počas pracovného týždňa. Avšak hneď ako nadíde víkend, práca ide bokom. Aspoň takto to vyzeralo na predposlednom kole Svetového pohára v XCO a DH, ktorý sa konal v Lenzerheide.
Karty sa otočili – Svetový pohár vo Val di Sole

05.08.2019 2 354 2

Talianska trať vo Val di Sole, tak zjazdová ako aj cross-country, nikdy nie je zadarmo. Striedajúce sa počasie, pády ale aj zranenia zamiešali kartami počas pretekárskeho víkendu v horskej cyklistike.
Staronové Les Gets opäť žilo svetovým pohárom – a to hneď dvakrát

15.07.2019 1 529 3

Uplynulý víkend znovu patril horských cyklistom. Aj v čase prebiehajúcej Tour de France sa vo francúzskom Les Gets zišli tisíce divákov, očakávajúcich svetové výkony – a dočkali sa ich.
MTB double v Andorre – prach, horúco a veľké výkony v XCO a DH

08.07.2019 1 623

Uplynulý víkend bol opätovným sviatkom cyklistiky, kedy sa nielen za monitormi stretli tak fanúšikovia výkonnostnej, ale aj „gravity“ horskej cyklistiky.

Reportáž: 2. kolo SPEN Višňové – ticho pred búrkou

21.06.2019 2 571 5

Prostredie malofatranského pohoria pri obci Višňové, ktoré ponúka veľké možnosti pre horskú cyklistiku, sa stalo uplynulý víkend dejiskom 2. kola Slovenského pohára v endure.
Tesné víťazstvo a prekvapenia na trati - Svetový pohár v zjazde Leogang 2019

11.06.2019 1 478 9

Uplynulú nedeľu sme boli svedkami pravého napätia na okruhu svetového pohára
v rakúskom Leogangu. Pre niektorých nevšedná trať priniesla nejedno zaujímavé
vyvrcholenie.
Video: Fenomén menom Mathieu van der Poel

10.06.2019 2 803 5

Cyklistiku veľmi často zväzujú rôzne nepísané pravidlá, či taktika, no tento jazdec zase všetko postavil na hlavu.
Zaujímavosti z cyklistiky – zjazd vo Fort William, Giro, či úspech Slovenky Madarásovej

04.06.2019 1 459 8

Počas uplynulého týždňa sme boli svedkami ďalšieho kola svetového pohára v zjazde, skončenia Gira alebo noviniek vo svete cyklistiky. Pozitíva striedajú negatívne informácie – to je jednoducho kolobeh (nielen) cyklistiky. Poďme si ukázať niektoré z nich.
Zaujímavosti z cyklistiky – sveťák, Disneyland pre cyklistov a iné

29.05.2019 1 417 1

Pomaly sa preklápame do letných mesiacov, i keď samotné počasie niekedy hovorí o opaku. Napriek tomu sme za uplynulý týždeň zaznamenali nejednu zaujímavú správu zo sveta cyklistiky.
2. kolo svetového pohára v Novom Měste na Moravě – historické víťazstvo

28.05.2019 2 238 3

U našich západných susedov sa v nedeľu konalo ďalšie kolo svetového pohára v cross-country. Ideálne počasie, diváci a najmä jazdci predviedli skutočne zaujímavé divadlo. Ako to teda bolo?
Zaujímavosti z cyklistiky – blatistý svetový pohár, Giro v plnom prúde a iné

23.05.2019 1 573 1

Ani tento týždeň nebol skúpy na cyklistické udalosti a novinky. Polovica mája už okrem teplejšieho počasia prináša aj viac pretekania a zaujímavých správ. Poďme sa na ne pozrieť.
Dážď, blato a nečakané rozuzlenie – Svetový pohár v Albstadte

22.05.2019 1 911

Konečne sme začali sezónu horských bicyklov prvým svetovým pohárom v cross country. O atraktivitu sa postarali jazdci, počasie, trať a diváci. Čo sa všetko udialo?

1. 7+1 dôvodov, prečo mať cesťák (8 355)
  2. Moja cesta k jednoprevodníku - zvládne ho aj bikerka ako ja? (7 823)
  3. Drobnosti, ktoré vedia pomôcť (6 409)
  4. Test: Bianchi Infinito CV Disc 2019 – keď sa splní jeden sen (5 947)
  5. Keď je pre mňa zdravie na prvom mieste alebo prečo som si vybral Lapierre Sensium (5 871)
  6. Video + fotoreport: Salzkammergut Trophy 210 km – keď to nevyjde podľa plánu (5 582)
  7. Keď sa cyklistka odhodlá stať železným mužom (5 379)
  8. V CTM hľadajú posilu do produktového tímu a môžeš to byť práve ty (5 057)
  9. Video: Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m (5 056)
  10. Enduro a all-mountain - na čo sa zamerať pri výbere bicykla (4 923)