MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Sir Chris Hoy met Danny MacAskill

Sir Chris Hoy a Danny MacAskill na spoločnom tréningu ? Každopádne zaujímavá kombinácia.
Varga sa stal majstrom sveta, zlato aj pre Kuriačkovú

Slovenský reprezentant Richard Varga sa stal druhýkrát v kariére majstrom sveta v akvatlone. V novozélandskom Aucklande triumfoval na trati s objemami 1 km plávanie a 5 km beh s náskokom 1 minúty a 1 sekundy pred Britom Richardom Stannardom, bronz získal Srb Ognjen Stojanovič (+1:39). Varga bol svetovým šampiónom už aj v roku 2010. O ďalšie zlato sa pre Slovensko postarala juniorka Ivana Kuriačková.

Armstrongovi pomáhal kryť doping motorkár

Americký cyklista Lance Armstrong si počas Tour de France 1999 platil motocyklistu, ktorý mu vozil zakázaný preparát EPO. Bývalý jazdec tímu US Postal Tyler Hamilton to uviedol v pondelkovom vysielaní britskej rozhlasovej stanice BBC. Armstrongovi, ktorý v rokoch 1999 až 2005 triumfoval sedemkrát v rade na Tour de France, odobrala tituly Americká antidopingová agentúra (USADA), organizátori však rozhodnutie ešte nepotvrdili. Štyridsaťjedenročný Texasan je hlavnou postavou najväčšieho dopingového škandálu v histórii športu.

Môj Istebna Powerade maraton alebo keď si vyžereš smolu pred čaká ťa šťastie potom

Je sobota veľmi skoro ráno, budík zvoní 4:45 a ja sa cítim, akoby som išiel štartovať na salzku 200ku :D . Ale nie, to len rýchla príprava a šup ho smerom Polsko do Istebny na posledný maratón Intermountain série. Už 4 roky som sa tam chystal a konečne aj napriek zrušenému odvozu sa rozhodujem ísť aj keď sám svojím autom bez navigácie! Čo ešte v tom momente netuším bude mať šialené následky :P . Výdatné raňajky vo forme cestovín s tuniakom a olivkami (mňam :) ), ranné presso a už nakladám výzbroj, zakladám soundtrack a´la Faithless do rádia a ide sa do neznáma. Trasu som si len opísal z googlemaps čo sa ukázalo ako veľký fail :( !
Smer Žilina-Čadca- CZ úplná pohoda, aj keď na môj vkus dosť veľa áut takto skoro ráno a sobotu kamióny asi u nás nemajú zákaz ?!
Video: Hell's Belles Vol. 2

Pohodové video na pondelkový večer. U nás nie veľmi známa, no určite atraktívna disciplína bikepolo - že neviete o čo ide? Tak sledujte !
Peter Sagan uzatvoril rok na 8. mieste rebríčka UCI

Slovenský cyklista Peter Sagan skončil v tohtoročnom svetovom rebríčku WorldTour na konečnom 8. mieste. Do renkingu sa počítali výsledky na podujatia elitného kalendára WorldTour. V pozícii svetovej jednotky končí sezónu 2012 Španiel Joaquín Rodríguez, medzi krajinami dominovalo v tomto kalendárnom roku Španielsko a v tímoch britský Sky. Medzi jednotlivcami skončil druhý víťaz Tour de France a olympijský šampión v časovke Bradley Wiggins z Veľkej Británie, tretia pozícia patrí Tomovi Boonenovi z Belgicka.

bicymple

Jednoduchosť, funkčnosť a štýl – slová ktoré určite charakterizujú tento zaujímavý koncept. Odstránením reťaze a vlastne všetkých nepotrebných častí došlo k maximálnemu zjednodušeniu a designovej čistote. Pohyblivé uchytenie zadného kolesa umožňuje ...no veď uvidíte vo videu.
Video: Filip Polc v Brazílii

Video z Polcsterovho výletu do Brazílie kde sa opäť zadarilo v stále populárnejšom mestskom downhille. Množstvo skokov , schodov a ešte viac divákov...
Prešovský velodróm sprístupnia aj pre verejnosť

Dve desaťročia chátrajúci cyklistický velodróm v Prešove dostáva novú tvár. V sobotu 13. októbra o 10.00 h ho slávnostne verejnosti sprístupní prešovská radnica, ktorá so športovými klubmi a podnikateľským zázemím vytvorila z niekdajšieho uzavretého cyklistického stánku viacúčelové zariadenie pre aktívne trávenie voľného času. Slávnostný otvárací ceremoniál vyvrcholí koncertom country speváka Alana Mikušeka.

MTB XC KOŠICE- Bankov PR článok

MTB XC KOŠICE- Bankov

Srdečne pozývame všetkých fanúšikov MTB na finálové 5.kolo Košickej MTB XC série, ktoré sa uskutoční dňa 14.10.2012 v Košiciach v rekreačnej oblasti Bankov. Súčasťou finálového preteku budú aj detské preteky.
RED BULL FULL NELSON 2012 PR článok

RED BULL FULL NELSON 2012

Relaxačné video na večer, ktoré určite predstavuje život snov mnohých bikerov
USADA získala nevyvrátiteľný dôkaz proti Armstrongovi

Antidopingová agentúra USA (USADA) v utorok informovala o získaní nevyvrátiteľného dôkazu o tom, že bývalý americký cyklista Lance Armstrong a jeho niekdajší zamestnávateľ US Postal Service boli zapletení do najväčšieho dopingového škandálu v dejinách športu.