Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (721 - 732 z 2975 článkov)

Tip na výlet: Alp Tour 2018 - zo Salzburgu do Viedne

26.10.2018 4 573 13 57

Zo samej nudy som sa raz vybral bicyklovať okolo Schneebergu. A zistil som, že okrem bohatých dôchodcov na elektrobikoch majú v Rakúsku aj pekné Alpy.
Pinarello Crossista – stvorený do zimy a blata

24.10.2018 4 850 1 5

Talianska značka len nedávno predstavila nový gravel model a následne nato pustila do sveta niečo pre milovníkov zimy a blata – cyklokrosový špeciál.
Výživové doplnky pre športovcov a fyzicky aktívnych ľudí

PR 24.10.2018 3 450

Každá fyzická aktivita naše telo istým spôsobom zaťažuje alebo opotrebováva. Na to, aby sme ju dokázali dlhodobo zvládať, je potrebné sa zamerať na správne fungovanie pohybového aparátu a celkovú imunitu.
Výkonné svetlá na jazdenie – vyrazte do noci

PR 23.10.2018 6 078

Je rozdiel byť videný a vidieť. Niekoľko tipov na svetlá vám umožní užiť si jazdu aj mimo denného svetla, čo v nadchádzajúcom období rozhodne príde vhod.
Pinarello Grevil – na plný plyn bez ohľadu na povrch

22.10.2018 6 252 1 7

Segment gravel rozhodne nie je len o pomalom túlaní krajinou. Práve rýchlosť má Pinarello v krvi a prenáša ju aj do svojho nového modelu, ktorý môžete vziať takmer kamkoľvek.
Test: KNOG Oi LUXE – štýlový a elegantný pán zvonček

22.10.2018 6 564 22 -2

Väčšina z nás má zvonček na bicykel zafixovaný ako niečo guľaté, pretŕčajúce do priestoru, čo by si na horský bicykel pravdepodobne nikdy nedali. Zvonček Oi je však presným opakom a štýlovou výnimkou.
Louri Frame Strap - dajte zbohom batohu

20.10.2018 10 847 62 -27

Už dlhšiu dobu sa pohrávam s myšlienkou jazdenia bez ruksaku na krátke výjazdy. Vždy ma však niečo odradí a tak som sa veľmi potešil, keď na test prišiel popruh od Louri. Aspoň nebudem mať už žiadne výhovorky a budem to musieť vyskúšať. Bude však stáť zato?
Video: Ako trénovať kopce na rovine

18.10.2018 6 267 42 9

Pripraviť sa na jazdu v dlhších kopcoch môžete aj v prípade, že okolo žiadne nemáte.
Test: Dainese AWA WIND JACKET - ľahučká vetrovka do jesenného nečasu

18.10.2018 4 200 5 3

Jazdenie v jesennom období sa obvykle nezaobíde bez citeľných výkyvov teploty, nepríjemného vetra alebo prehánok. Na takéto účely je ideálnym spoločníkom ľahká bunda, ktorú v prípade potreby vytasíte zo zadného vrecka dresu.
Dámska výbava pre chladnejšie dni – objavte krásy jesene a zimy

PR 16.10.2018 3 027

Prinášame niekoľko tipov na vhodnú výbavu, vďaka ktorej sa budete cítiť komfortne aj počas jesenných a tiež zimných mesiacov.
Simon Yates už istým víťazom UCI WorldTour, Peter Sagan na 2. mieste

16.10.2018 2 130 1

Britský cyklista Simon Yates (Mitchelton-Scott) je už istým víťazom prestížneho hodnotenia UCI WorldTour, kde sa rátajú výsledky z najväčších podujatí v sezóne.
Detské odrážadlá alebo športovanie hrou

PR 15.10.2018 3 068

V dnešnej dobe plnej smartfónov, tabletov a sociálnych sietí je dobré viesť deti k pohybu a športu už od útleho veku. Veľmi k tomu môžu pomôcť tie správne “hračky”, ktoré z pohybu vonku urobia skvelú zábavu.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 938)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 761)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 650)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 195)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 485)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 124)