www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Horska Cyklistika' (2413 - 2424 z 3453 článkov)

Test: Veľká pumpa PRO Team HV na rýchle a pohodlné fúkanie

09.02.2017 4 385 9 2

Veľká pumpa patrí medzi základné vybavenie, ku ktorému každý cyklistika postupom času dospeje. Zodpovedá tomu aj ponuka na trhu, pretože je naozaj z čoho vyberať. Do redakcie sa nám na dlhší test dostal zástupca z dielne PRO na auto aj galuskový ventil do nafúknutia tlaku 7 bar, resp. 100 psi. Poďme sa na ňu bližšie pozrieť z užívateľského hľadiska.
Video: Martinské hole nesklamú ani v zime

08.02.2017 9 013 11 68

Bikeri z okolia Martina majú jasno, kam treba na výjazd. Martinské hole sú jednoducho klasika a v lete si tam často odskočím aj ja od nás zo Žiliny. Zimnú verziu som zatiaľ ešte neskúsil, ale po zhliadnutí videa od užívateľa Marinada si to zrejme pôjdem vyskúšať. Akurát dúfam, že s menším počtom pádov, ale tie k zimnému jazdeniu jednoducho patria :).
Záťažový test na vlastnej koži alebo na chvíľu pokusným králikom

07.02.2017 13 831 44 90

Na podobnom teste som nikdy živote nebol a vždy si dôležité údaje pre tréning odhadoval na základe pozorovania. Napadlo mi teda, že prečo to konečne neskúsiť a rovno napísať, čo všetko som sa dozvedel. A kedže nejazdím žiadny „pro“ level, tak uverejniť svoje presné údaje mi samozrejme nerobí problém :).
Pozvánka: KRÁĽ ZÁHORIA – úvod zaujímavej série na rýchlych a hravých singloch

07.02.2017 5 278 1 18

Začiatkom sezóny prídu celkom vhod preteky, ktoré vás tak úplne nezničia a pritom ponúknu možnosť výborne sa zabaviť na rýchlych chodníčkoch. Takým podujatím je Cannondale KRÁĽ ZÁHORIA, ktorý sa koná 22.4.2017 a navyše otvára rozmanitú sériu pre tých, ktorým nie je cudzí ani horský triatlon či klasické XC.
Reportáž: Biela stopa 2017 - spestrená zimná príprava

06.02.2017 4 195 1 10

Tento rok som sa prvý raz zúčastnil bežkárskych pretekov. Boli to preteky Biela Stopa SNP, ktoré sa konajú na Skalke pri Kremnici. Sú aj súčasťou medzinárodnej série pretekov Euroloppet. Je to trojdňové podujatie, skladá sa z viacerých pretekov – v sobotu sa preteká voľnou technikou, v nedeľu klasickou, plus niekoľko súťaží pre juniorov. Na preteky som šiel s cieľom zistiť, ako mi ide lyžovanie, spestriť si zimnú prípravu, takže mi nešlo o príliš vážne pretekanie. Na prvý pokus som zvolil krátku trať voľnou technikou.
Video: Talianska verzia 1000 Miles

06.02.2017 2 426 2 16

Mnohí z nás majú Talianov zafixovaných ako elegánov, ktorí milujú klasickú cestnú cyklistiku a všetko okolo nej. O to viac prekvapí tento nevšedný pretek s názvom Tuscany Trail v štýle "pomôž si sám", ktorý meria 540 km a vedie z veľkej časti po krásnych spevnených cestách Toskánska. Dalo by sa povedať, že sa jedná o trochu ľudskejšiu verziu u nás známeho 1000 Miles. Viac informácií o celej akcii sa dozviete TU.
Krátky sprievodca priemermi kolies – druhy, štandardy, výhody a určenie

05.02.2017 39 415 22 38

Prakticky celé dve desaťročia sme v otázke voľby priemeru kolies mali všetci jasno.
„Jeden rozmer vládnul všem“ a veľkosť kolies sa delila na detské, horské a cestné. Týmto časom je už však dávno koniec a vrece s novými rozmermi sa trhá častejšie, ako si stíhame na nové pomenovania zvykať. Ak sa už aj vy pomaly prestávate orientovať v pluskovej spleti označenia plášťov a ráfikov, tento článok vám možno vnesie trochu svetla do temnoty bikových rozmerov :-).
Test: PRO Turnix Carbon – komfortné a ľahké športové sedlo

03.02.2017 14 031 5 6

Patrím medzi typ bikerov, ktorí príliš nemenia osvedčené „kľúčové“ komponenty, medzi ktoré jednoznačne patrí sedlo. Ale teraz v zime je ideálny čas vyskúšať niečo iné a prípadne porovnať. Na test sa ku mne dostal kvalitný model Turnix Carbon od výrobcu PRO, ktorý by mal ponúknuť pre mňa ideálne spojenie – športový komfort.
Video: Prielom Hornádu na bicykli

02.02.2017 8 233 23 37

Na zamrznutom Prielome Hornádu sa nemusí ísť iba na korčuliach alebo peši. Neodkladajte preto bicykel v zime bokom, pretože sa dajú podniknúť aj takéto netradičné výjazdy :).
Bikovanie v zime: 6.časť - Neprefúkavá alebo

Bikovanie v zime: 6.časť - Neprefúkavá alebo "nepriestrelná" bunda – ktorú uživíme viac a kedy?

02.02.2017 8 680 15 8

Na trhu máme momentálne množstvo rôznych materiálov. Niektoré sú odolné iba voči vetru a drobným prehánkach, ďalšie zase totálne „nepriestrelné“. Ktoré sa ale lepšie hodia pre použitie na biku a v ktorých situáciach?
Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2017 - pretekanie s cencúľmi na tvári má vždy svoje čaro

30.01.2017 8 980 6 57

Január sa už tradične stal mesiacom, kedy sa časť cyklistov rozhodne na chvíľu zobudiť zo zimného „spánku“ a prevetrať nohy v štýle - rýchlo a zbesilo. Ak nestačí, nie je problém si strihnúť aj nedeľný beh, a teda kombináciu, na ktorej si chcem po minuloročnom druhom mieste spraviť reparát...
Pozvánka: STAR of SOUTH – nový poľský etapák v tieni Babej hory

30.01.2017 3 680 7

Naši severní susedia milujú MTB, čoho dôkazom je ďalší etapový pretek, ktorý má možno pre nás trochu zavádzajúci názov. Každopádne, opäť to bude niečo pre milovníkov divočiny a trailov, ktoré ponúka oblasť Beskýd.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 690)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 634)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 487)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 177)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 115)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 312)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 056)