Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Tip na výlet: Dve tatranské doliny

V dnešnej časti sa aj prostredníctvom archívnych fotografií pozrieme do dvoch dolín, ktoré na ebikoch zvládne hravo naozaj každý.
Unboxing: Orbea OIZ 29 M30 2019 – keď sa snúbi ľahkosť s dizajnom

Vývoj ide neustále dopredu a byť na výslní chce každý. Značka Orbea to veľmi dobre vie. Výsledkom je model OIZ M30 29“, ktorý dosahuje najvyššie kritéria vo všetkých smeroch.
Predstavenie: Rock Machine Blizz CRB 50 - 29 - nielen dámska volenka

To by som už nebola ja, keby som svoj pohľad na bicykel nezačala rozjímaním o farbe. V tomto prípade to však inak ani nejde!
Pozvánka: Druhé kolo Slovenského pohára v downhille – už začiatkom júna

V nedeľu 2. júna sa uskutoční už na známej trati v obci Polomka druhé kolo série známej aj pod skratkou SPDH.
Tip na výlet: Hrebeňom štátnej hranice od Kohútky po Makov - Kasárne

Jednou z mojich obľúbených cyklotrás je hrebeň štátnej hranice s Českou republikou.
Vždy som si hovoril, že túto lokalitu musím spracovať vo forme článku s tipom na výlet. Nejaký ten rok to síce trvalo, ale podarilo sa!
Pozvánka: 2. kolo Slovenkého pohára MTB XCO - už tento víkend

Pozývame všetkých fanúšikov na preteky horskej cyklistiky, ktoré sa budú konať už tento víkend 11. a 12. mája 2019 v Drozdove.
Lapierre MTB kolekcia 2019 - skúsenosti a moderné trendy PR článok

Lapierre MTB kolekcia 2019 - skúsenosti a moderné trendy

Francúzsko je cyklistickou krajinou, čo platí aj pre tzv. MTB disciplíny, ktoré sa tu tešia skutočne vysokej popularite. Práve to výrobcov následne motivuje k tomu, aby tlačili vývoj neustále dopredu, pričom sa tento fakt odráža i v ponuke značky Lapierre.
Reportáž: Prvé kolo SP v Endure na Veľkej Rači – veľký test morálky

Uplynulý víkend sa uskutočnilo prvé kolo slovenského pohára v disciplíne enduro. Radikálna zmena počasia preverila jazdecké schopnosti aj morálku pretekárov.
Video: História značky Fuji - z obchodnej firmy svetový výrobca bicyklov

Fuji nie je len známa japonská hora. Sú to aj japonské bicykle nesúce názov práve podľa nej.
Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec - odskúšajte si špičkové modely

Modely kultovej značky bicyklov z Talianska, spestrené výberom z dielne Corratec, sú prísľubom ďalšej skvelej soboty (18. 5. 2019) v našom MTBIKER centre.
Reportáž: Škoda Vlko Hron MTB - ako som otvoril sezónu

V sobotu 4. mája sa v obci Hronsek konal už 14. ročník maratónu, ktorý mal tohtoročnú premiéru v sérii ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Kúpu ebiku už druhý rok neľutujem

Po dlhodobom zvažovaní som kúpil bike so stredovým náhonom 250W, krútiacim momentom 50Nm, výkonnou batériou 500Wh a so snímačom tlaku sily na pedále. Tu sú prvé skúsenosti nového majiteľa.