Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Tip na výlet: Liptov - Kvačany okruh

Deň 1.7 (rozumej siedmy deň prvej časti môjho cyklovoľna). Posledný deň môjho pobytu pod Tatrami. Zostala mi neprejdená jedna z dvoch naplánovaných trás – okruh Kvačany – Prosiek – Liptovská Anna – Kalameny – Malatiná – Veľké Borové – Huty – Kvačianska dolina – Kvačany. Minulý rok som trasu prešiel, namotivovaný videoteaserom od chlapcov z Bicyklom po Slovensku, tento rok som chcel do trasy zaradiť aj kúpanie v Kalamenoch (motivácia pao) a nevynechať vežu vo Veľkom Borovom. Navyše by som trasu rád ukázal môjmu kamarátovi.
Fotogaléria: Ženy na Isoma 1000 Miles Adventure 2015

Víťazkou medzi ženami sa stala Jana Doležalová, ktorá prešla určenú trasu za 10 dní 16 hodín a 28 minút. Na trati nebola jediná žena, pretože na štart sa ich postavilo viacero - presnejšie päť :).
Biky fóristov: KELLYS Swag 30 - Za málo peňazí veľa muziky

Po dlhých rokoch strávených na downhille a po vážnejšom zranení som sa rozhodol, že skúsim disciplínu, ktorá sa často označuje ako skutočný význam bikingu - enduro. Po bikoch ako napr. Specialized Demo, Big Hit som sa pustil do hľadania enduro stroja, ktorý by mi čo najviac vyhovoval. Najprv som osedlal Santa Cruz Nomad, bol som síce spokojný, ale predsa len mal ešte 26”, ktoré sa k enduru úplne nehodia a tak som sa rozhodol, že to chce zmenu.
Dobrodružstvo v Guatemale

Exotická destinácia nie len na letnú dovolenku, ale aj pre horskú bikovačku. Guatemala sa nachádza v Strednej Amerike na hraniciach s Mexikom a ponúka veľa MTB možností. Jazdec ide na biku GT Sensor, ktorý si môžete kúpiť aj v MTBIKER Shope.
Príhody a skúsenosti: Ako som sa vybral na prvé enduro preteky do neznáma

Už dlhšiu dobu, vlastne odkedy vlastním full, sa túžim zúčastniť enduro pretekov. Vždy bol problém buď s odhodlaním, obavami, alebo bolo ťažké nájsť parťáka na takýto dobrodružný výlet. Posledné dva roky som pretekal len v Kálnici, ale to nebolo to pravé orechové, keďže išlo o preteky na domácej pôde, kde to už notoricky poznám, viem presne odhadnúť svoje sily a terén je technicky z tých menej náročných.
Pozvánka: JBC 4X Revelations je po roku opäť tu PR článok

Pozvánka: JBC 4X Revelations je po roku opäť tu

V roce 2013 se v JBC bikeparku v areálu Dobrá Voda uskutečnil historicky první závod světové série ve fourcrossu s názvem JBC 4X Revelations. Unikátní závod, jenž se jel nejen na území libereckého kraje, ale i celé ČR poprvé, absolutně předčil očekávání organizátorů.
Z Moravy na Kysuce

Semester skončil, skúšky za mnou a tak nastal čas začať plánovať nejaký biketrip. Napadlo mi nechať v Brne bicykel ako posledný a vyraziť na ňom z Brna cez Južnú Moravu, pričom by som sa napojil na hranicu s ČR a po hrebeni Bielych Karpát a Javorníkov sa dostať domov do Čadce. Cesta bola zhruba načrtnutá a rozdelená na 3 dni s nocľahmi na Veľkej Javorine a niekde v okolí Kohútky.
Fotogaléria: Isoma 1000 Miles Adventure 2015

Pozrite sa na to, ako vyzerá extrémny ultramaratón, ktorý nemá v Európe obdobu. Zaujímavé momentky zachytávajúce prírodné scenérie, nasadenie súťažiacich, zázemie, ale aj náročnosť tejto extrémnej akcie.
Reportáž: Obr Drásal alebo 175 pekelne horúcich kilometrov

Uplynulý víkend sa mestečko Holešov pod Hostýnskymi vrchmi stalo centrom bajkového diania u našich západných susedov. Konal sa tu už 22. ročník legendárneho Drásala. Pretek je už 15. sezónu zaradený do seriálu Kolo pro život a je tak len jedným z dvoch podujatí, ktoré sú v tomto seriáli úplne od jeho začiatku. Drásal so svojou 22 ročnou tradíciou je kultovým pretekom a na jeho prestíži pridal aj fakt, že od minulého roka pribudla ku klasickej 115 km dlhej trati aj ultramaratónska 175 km dlhá štreka zvaná Obr Drásal.
Reportáž: Oravský cyklomaratón 2015 - Po páde so zlomeninou 32 km až do cieľa

V sobotu 4.7.2015 sa uskutočnil 8. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Oravských kopcov - Oravský cyklomaratón. Bol zaradený do série SLOVAK XCM TOUR 2015, ktorá pozostáva z desiatich cyklomaratónov. Zároveň je súčasťou Slovenského pohára XCM a išlo sa tam aj 5. kolo - Detská tour Petra Sagana. Účasť, napriek dovolenkovej sezóne a veľkej horúčave, bola pomerne slušná. Na štart sa postavilo celkove 605 pretekárov.
Ako cyklisti zlepšili Slovensko

Keď sme vymýšľali akciu cyklo-čin, zhodli sme sa, že ak sa len jeden človek postaví a urobí niečo dobré a prospešné v teréne, bude to super a malo to zmysel. A teraz? Aha. Parádni ste všetci! Ďakujeme.
Pozvánka: Preteku Bike VALACHY vo Veľkých Karloviciach sa zúčastní aj hokejista Jiří Hudler PR článok

VEĽKÉ KARLOVICE – Jeden z najlepších hokejistov NHL Jiří Hudler bude osobnosťou BIKE VALACHY – preteku horských bicyklov, ktorý sa uskutoční v sobotu 11. júla 2015 vo Veľkých Karloviciach v rámci tretieho ročníka seriálu VALACHY TOUR.