Najnovšie články z kategórie MTBIKER svet

Reportáž: Testovacie dni Bianchi a Corratec - skutočne pohodová sobota

Ak ste si chceli vyskúšať, ako sa jazdí na celeste farbe, tak bola možnosť uplynulý víkend počas testovacích dní Bianchi a Corratec.
Video: Fuji Nevada 29 2.0 LTD - dostupný spoločník na každý výjazd

Ak hľadáte bicykel, ktorý zvládne pohodlný výlet aj ľahší trail, tento model od Fuji môže byť vhodný kandidát.
Reportáž: Testovacie dni Canyon lámali rekordy v účasti

Tento víkend sa konali v MTBIKER centre ďalšie zo série testovacích dní, tentokrát k nám zavítala značka, ktorá si získava stále viac fanúšikov. Jednalo sa o značku Canyon, ktorá si doviezla slušnú flotilu svojich bicyklov.
Pozvánka: Testovací deň Wilier - koncom mája v MTBIKER centre

Séria testovacích dní v našom MTBIKER centre pokračuje tentokrát v spolupráci so značkou Wilier, ktorá patrí medzi tradičné talianske značky a svoju históriu píše už od roku 1906.
Unboxing: Orbea OIZ 29 M30 2019 – keď sa snúbi ľahkosť s dizajnom

Vývoj ide neustále dopredu a byť na výslní chce každý. Značka Orbea to veľmi dobre vie. Výsledkom je model OIZ M30 29“, ktorý dosahuje najvyššie kritéria vo všetkých smeroch.
Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec - odskúšajte si špičkové modely

Modely kultovej značky bicyklov z Talianska, spestrené výberom z dielne Corratec, sú prísľubom ďalšej skvelej soboty (18. 5. 2019) v našom MTBIKER centre.
Reportáž: Testovacie dni Ghost a Lapierre 2019 odštartovali máj

Prvý májový víkend sa konali v našom MTBIKER centre ďalšie z testovacích dní, tentokrát nás navštívili hneď dve značky súčasne a to Ghost a Lapierre.
Rozhovor: Z pozície servisáka, cez expedičného pracovníka, až na manažéra MTBIKER centra

Martin je už dlho naším dôležitým článkom, ktorému pojmy ako empatia a spoločenskosť nie sú cudzie. Avšak zákazník ho postrehne len veľmi zriedka. Nepracuje na servise ani na ploche predajne, čo je teda náplňou jeho práce?
Pozvánka: Testovacie dni Rock Machine - široká škála elektrobicyklov

Česká značka Rock Machine nezanevrela ani na elektrobicykle a o tom svedčí aj ich široký výber. Vyskúšať si ich na vlastnej koži môžete v našom MTBIKER centre počas testovacích dní už tento víkend!
Pozvánka: Testovacie dni Ghost a Lapierre – príďte si vyskúšať svojho favorita

Prvý májový víkend sa môžete tešiť na testovacie dni kultových značiek Ghost a Lapierre v našom MTBIKER centre. Príďte si „ochutnať” najnovšie modely bicyklov a urobte si o nich obraz priamo na vlastnej koži.
Nový parťák za zvýhodnenú cenu - výpredaj modelov Rock Machine 2018

Už o necelé 2 týždne (27. a 28. apríla) sa s niektorými z vás stretneme na testovacích dňoch bicyklov Rock Machine v MTBIKER centre v Hrádku. Bonusom budú testovacie a jazdené modely 2018, na ktorých sa domov môžete odviesť aj vy.
Reportáž: Testovací deň ORBEA 2019 je úspešne za nami

Máme tu apríl a s ním prichádzajú k nám do MTBIKER centra aj testovacie dni. Ako prvé k nám zavítali na odskúšanie bicykle od španielskej značky Orbea.