Najnovšie články z kategórie Novinky

Marin Bikes 2018 – MTB kolekcia spoza veľkej mláky PR článok

Marin Bikes 2018 – MTB kolekcia spoza veľkej mláky

Kalifornská značka Marin v našich končinách žala popularitu najmä koncom deväťdesiatych rokov. Po období mierneho útlmu sa však vďaka vydarenej kolekcii horských bicyklov začína opäť vracať na výslnie.
Unboxing: GHOST KATO 3.9 – spoľahlivý model pre začínajúcich bikerov

Ak hľadáte bicykel na každodenné výlety a nechcete veľa investovať, pozrite na model KATO od značky GHOST. Navyše aj výborne vyzerá, o čom sa presvedčíte v dnešnom unboxingu...
GHOST 2018 – naozaj je z čoho vyberať PR článok

GHOST 2018 – naozaj je z čoho vyberať

Nemecká značka GHOST na ďalší rok pre cyklistov pripravila vynovenú MTB kolekciu, ktorú si dnes predstavíme.
Test: Panaracer PanDura - ťažký kaliber v enduro segmente

Enduro ošiaľ stále pretrváva, a tak sa nie je čomu čudovať, že aj tradičný japonský výrobca chce prehovoriť so svojou novinkou PanDura...
Test: Mondraker Podium - extravagantný rýchlik spod Pyrenejí

Mondraker Podium je presne ten typ bicykla, ktorý dokáže rozdeliť bikerov na dva tábory. Kým jedni sú absolútne nadšení jeho jedinečným dizajnom, tí druhí nad ním len nechápavo krútia hlavou.
Test: Marin Wolf Ridge Pro - vlk v ovčom rúchu

Ak ste niekedy hľadali bike, ktorý by skvelo stúpal a ešte lepšie zjazdoval, tak Marin sľubuje, že už ďalej nemusíte. Ale je to naozaj pravda, alebo len marketingový trik?
Hardtaily do 2 000 € - bez problémov na maratón PR článok

Hardtaily do 2 000 € - bez problémov na maratón

Bicykle v tejto kategórii sa hodia na každodenné športové výpady a rovnako na nich môžete úplne bez problémov vyraziť na preteky bez toho, aby vás vo výkone obmedzovali.
Lapierre MTB kolekcia 2018 – bicykle s terénom v krvi PR článok

Lapierre MTB kolekcia 2018 – bicykle s terénom v krvi

Technické jazdenie a najmä enduro sa teší vo Francúzsku veľkej popularite a vidno to na celom modelovom rade. No nezabudlo sa ani na segment XC/maratón, kde čaká zaujímavá novinka.
Fotogaléria: FOR BIKES 2018 – čo sa nedalo prehliadnuť

Po víkendovej ochutnávke, sme pre vás pripravili ďalší výber toho najzaujímavejšieho, čo sa dalo vidieť na pražskom veľtrhu. Ak by vám predsa len nestačilo, pripravujeme pre vás aj obsiahlu galériu, na ktorú sa môžete tešiť už čoskoro.
Enduro mašiny – nekompromisné biky na tvrdé zaobchádzanie PR článok

Enduro mašiny – nekompromisné biky na tvrdé zaobchádzanie

Enduro segment sa už niekoľko rokov teší narastajúcej popularite. Maximum zábavy a adrenalínu je totižto silno návykové.
Novinka: Shimano 105 - obľúbená cestná sada v novom prevedení PR článok

Novinka: Shimano 105 - obľúbená cestná sada v novom prevedení

Univerzálna sada, ktorá v pomere ceny a výkonu postačuje nejednému hobby pretekárovi a výborne obstojí aj pri bežnom víkendovom jazdení. Pozrite sa bližšie, na čo sa môžeme tešiť...
Unboxing: GHOST LECTOR 2.9 LC  - čierna raketa v rozumnej cene

Unboxing: GHOST LECTOR 2.9 LC - čierna raketa v rozumnej cene

Láka vás športová jazda a radi by ste si skúsili aj nejaké preteky? Model LECTOR je na tento účel ako stvorený a dnes si jeden rozbalíme...