Najnovšie články z kategórie Sezona 2020

Video: Zaujímavé prvky na Ghost Lector

Inovovaný model Lector sme si nedávno predstavili aj s dojmami z jazdenia a dnes sa trochu bližšie pozrieme na niektoré zaujímavé prvky.
Novinka: Kellys pracuje na novom materiáli

Veľa informácií ešte nemáme, ale v Kellys chystajú predstavenie nového materiálu, ktorý zatiaľ v cyklistickom priemysle nebol vraj nikdy použitý.
Test: Kellys Hacker 90 – XC topka slovenskej produkcie

Konkurenta s podobným osadením a hmotnosťou by ste medzi slovenskými značkami hľadali len ťažko. Kellys Hacker 90 drží krok skôr so zahraničnou produkciou a ani tam rozhodne nehrá druhé husle.
Test: Set PRO Tharsis 3FIVE - karbón a gravity disciplíny idú tiež dokopy

Pamätám si tie začiatky, keď sme jazdili 720 mm riadidlá s tým, že sú naozaj široké a už bolo cítiť lepšiu stabilitu.
Reportáž: 1. kolo SPEN v Mýte pod Ďumbierom - s dažďom i bez neho

Na tejto akcii som úprimne nevedel, čo čakať. Nedávno vybudovaný bikepark som ešte nestihol navštíviť a tak som nemal žiadne očakávania.
Pozvánka: Príďte si vychutnať svetové výkony na 18. ročníku Erdinger Slovakman 2020

Počas prvej augustovej soboty sa v Piešťanoch v jeden deň odohrajú tak Majstrovstvá Slovenskej, ako aj Českej republiky v dlhom triatlone spolu s Czechmantour 2020 - navyše s medzinárodnou účasťou elitných pretekárov a neopakovateľnou atmosférou.
Pozvánka: ŠKODA HORAL MTB Maratón - legenda už po 21. raz

Nezabudnuteľná atmosféra, podmanivé horské terény a v neposlednom rade aj poriadna dávka kilometrov - to je ŠKODA HORAL MTB Maratón, ktorý sa bude konať už 8. augusta 2020 vo Svite.
Reportáž: Slovenský pohár v zjazde - začiatok súťažného pretekania vo Veľkej Rači

Keď som si pozeral počasie na prvé kolo SPDH vo Veľkej Rači, ani vo sne by ma nenapadlo, že si po teplej a slnečnej sobote v nedeľnej finálovej jazde ešte zablatím bicykel.
Všetci na bajk - poďte spoznávať Slovensko na bicykli PR článok

Všetci na bajk - poďte spoznávať Slovensko na bicykli

Tohtoročná cyklosezóna je v plnom prúde a cyklisti sa môžu tešiť na ďalší ročník súťaže Všetci na bajk.
Test: Kellys Soot 70 – univerzálny gravel s netypickou výbavou

Tuzemská značka Kellys prináša na slovenský trh bicykle už dvadsaťpäť rokov, no do sveta gravel vstúpila pomerne nedávno a model Soot pribudol do portfólia len pred troma rokmi. Ako sa na ňom ale jazdí?
Test: Canyon Neuron 7.0 AL – prepracovaná trailová stálica pre rok 2020

Pre túto sezónu prepracovali nemeckí inžinieri hliníkový Neuron na obraz hodnotnejších karbónových súrodencov. Či sa vydali správnym smerom, som na domácich trailoch zisťoval posledných pár týždňov.
Video: MTBIKER Novodubnický maratón - trochu extra letnej motivácie

Ak hľadáte motiváciu k tréningu alebo zdravému životnému štýlu, maratóny vedia byť veľmi dobrým základom.