Najnovšie články z kategórie Slovensko

Rozhovor: Ján Halik – nezmar v tom najlepšom zmysle slova

Ak ide o výkon, tomuto borcovi sa vyrovná u nás len málokto. Ale trénovať takmer každé ráno o 5:00 bez ohľadu na ročné obdobie sa nedá z donútenia. Jednoducho treba chcieť...
Pozvánka: Cyklonárez III alebo postav sa horskému chladu počas 2 dní v novom formáte

Tieto jedinečné zimné preteky sa dočkali výraznej zmeny. Po novom sa môžete tešiť na nočný prológ, sobotný nárez a zmenené zázemie, vďaka čomu výrazne narástla aj kapacita.
Tip na výlet: Trailové opojenie

Je streda niečo po štvrtej popoludní a práve sme všetci traja vystúpili z auta na parkovisku niekoľko sto metrov od Spišskej Belej, v oddychovej zóne Beliansky rybník.
Reportáž: Jesenné Bajkobranie 2018 – ukončenie enduro sezóny na Branisku

V sobotu ráno mi budík zvoní o 5:45 a ja si v duchu nadávam, prečo mi to skoré vstávanie nestačí cez týždeň. Bajkobranie však buď nenávidíš, alebo miluješ a ja sa radím do druhej kategórie.
Reportáž: Šprintpolom, alebo záver sezóny ako z katalógu

Sú tradície, ktoré zvyknem dodržiavať. Jednou z nich je aj môj každoročný záver pretekárskej sezóny v Stráňavách na Šprintpolome. A tento rok to bol veru záver ako z knihy o dokonalej jeseni.
Reportáž: MTB Kráľ Šariša 2018 – pán troch hradov

Ako už tradične, v prvú októbrovú sobotu sa na Šariši konal 4. ročník netradičných pretekov MTB Kráľ Šariša 2018.
Tip na výlet: Magna Via po stopách Márie Terézie

Magna Via je cisárska poštová cesta vedúca naprieč celým vtedajším Rakúsko-Uhorskom a na malý kus pretína aj náš Trenčiansky kraj. Doteraz sa zachovala a niekoľko nadšencov udržuje povedomie o dôvode jej vzniku a histórii.
Rozhovor: Martin Siska alebo ako to u nás chodí s bikeparkami...

Maťo je predsedom OZ - Združenia pre rozvoj horskej cyklistiky v regióne Spišská Belá, aktívny trasovač, značkár, trailbuider, biker a v neposlednom rade pozitívny a usmiaty chalan, ktorého niečo, či niekto len tak od jeho plánov neodradí.
Reportáž: Lechnické enduro alias slovenské Rychleby

Ak ste správne trail/AM/EN orientovaní, určite podobne ako ja, sledujete novinky a dianie v oblasti budovania nových alebo výskytu už existujúcich trailov.
Reportáž: Horal Richvald – cyklistika pre každého

Rýchlo sa rozrastajúca komunita bikerov na východnom Slovensku sa opäť hlásila o pozornosť 16. septembra. Rýchla trať, výborná organizácia a rodinná atmosféra v obci Richvald bola zárukou príjemne stráveného dňa.
Reportáž: Nitriansky Cyklomaratón 2018 - ako som to chcel natrieť Makačom, alebo aj príliš ostrý test nového bicykla

Začínam si uvedomovať, že po absolvovaní Krušnotonu som stratil motiváciu jazdiť, ale čo je horšie, moja kondícia začala vzhľadom na ničnerobenie rapídne klesať.
Video: Okolo Slovenska 2018 - krátky zostrih z vydareného podujatia

Nedávno skončené domáce podujatie zanechalo výborný dojem aj u top tímov a jazdcov. Pozrite si videoklip, ktorý zachytáva atmosféru a kvaitné športové výkony.