Najnovšie články z kategórie Banska Bystrica

Reportáž: Pumpcup Laskomer – vypumpované zážitky

Pumptrack ako športová disciplína zažíva veľký rozmach a obľúbenosť medzi cyklistami. Či už pre zvýšenie fyzickej kondície alebo ovládania bicykla.
Reportáž: Škoda Vlko Hron MTB - ako som otvoril sezónu

V sobotu 4. mája sa v obci Hronsek konal už 14. ročník maratónu, ktorý mal tohtoročnú premiéru v sérii ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Video: Štiavnické vrchy a Helligon Flow Trail

Okolie Banskej Štiavnice je ako stvorené pre cyklistiku vďaka množstvu pekných ciest, chodníčkov a zvážnic. Nechýba krásne prostredie, ktoré dopĺňajú tradičné tajchy.
Nový showroom Made4bike – príďte pozrieť a „pokecať“ PR článok

Nový showroom Made4bike – príďte pozrieť a „pokecať“

Dnes síce všetko nájdete na webe, no osobný kontakt je stále veľmi dôležitý. Práve z toho dôvodu sa otvára v Banskej Bystrici nový showroom pre všetkých cyklistov.
Reportáž: Tour de Volcano - tradične vysoký štandard

Prvú júlovú nedeľu bol na programe dňa cestný maratón Tour de Volcano, s tradičným štartom a cieľom v Banskej Bystrici.
Šprint v Banskej Bystrice pre Estónca Räima, Tybor na 17. mieste

Víťazom 1. etapy na 60.+1. ročníku cyklistických pretekov Okolo Slovenska z Levoče do Banskej Bystrice (211,8 km) sa vo štvrtok stal Estónec Mihkel Räim z izraelského tímu Cycling Academy.
Detská tour Petra Sagana 5.kolo  – s prívlastkom "európska"

Detská tour Petra Sagana 5.kolo – s prívlastkom "európska"

Detská tour Petra Sagana 4. júna uzavrela svoj prvý polčas a bol to veru významný deň. Na chvíľu mohla naša obľúbená súťaž pre detských cyklistov používať prívlastok „európska“.
Banskobystrický cyklobus otvára šiestu sezónu a opäť tak sprístupní zaujímavé lokality

Kráľova Studňa, Krížna, Donovaly alebo Šachtičky, ponúkajú množstvo cyklotrás a pomocou cyklobusu sú veľmi ľahko dostupné pre všetky výkonnostné kategórie.
Reportáž: BBB Vlko-Hron MTB maratón a duatlon - toto sa mi ešte nestalo

Tento rok sa konal už 12. ročník maratónu a 4. ročník duatlonu. Toto podujatie poznám veľmi dobre, nakoľko ho mám pomerne blízko z domu a zúčastňujem sa na ňom pravidelne každý rok od vtedy, ako som začal jazdiť maratóny.
Pozvánka: Bystrický Vertikal Run & Bike – do kopca po vlastných alebo na biku

Ak máte radi beh do kopca alebo radšej zdolávate výškové metre na biku, nenechajte si ujsť podujatie v Banskej Bystrici. Prípadne si nájdite dvojičku a skúste aj súťaž tímov...
Pozvánka – Otvorenie Laskomerských trailov pri Banskej Bystrici

Stavba a udržiavanie trailov (singletrailov) je v zahraničí v podstate štandard a často tvorí základ turizmu v regióne. O to viac poteší, ak sa niečo podobné zorganizuje a podarí aj v našich podmienkach. No a práve túto sobotu sa koná otvorenie Laskomoreských singletrailov, takže neváhajte a príďte si poriadne pojazdiť...
Banskobystrický cyklobus oslávi 5. narodeniny

Úspešný projekt - Banskobystrický cyklobus, pre veľký záujem začne svoju jubilejnú piatu sezónu už v sobotu 14. mája, premávať bude do konca septembra cez víkendy a sviatky. Cieľové i cestovné stanice ostanú nezmenené.