Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Finálové kolo detskej Tour Petra Sagana v Suľove

Voľba na Súľov nebola náhodná, veď práve spoluorganizátori okolo Slava Strečanského pripravujú jedno z najväčších cyklistických podujatí na Slovensku. Lokalita pod Súľovskými skalami priam idylická pre podobné cyklistické podujatie plné detí, z ktorého si môžete pozrieť tento vydarený klip.
Zaujímavé doplnky a tuning PR článok

Zaujímavé doplnky a tuning

Tohtoročná sezóna sa nám pomaly neúprosne končí a so skracovaním dĺžky slnečného svitu a poklesu vonkajšej teploty tak máme viac času na nekonečný bikerský kolobeh - a to servisovanie a vylepšovanie bicyklov počas dlhých zimných mesiacov. Ako inšpiráciu vám ponúkame drobnú ochutnávku vybraných dielov a vychytávok stojacich za povšimnutie.
Výmena ložísk Hollowtech II

Kdže sa Turbi vo svojom článku zameral na servis stredového zloženia a časť výmeny ložísk celkom skrátil, rozhodol som sa práve túto časť doplniť. Dôvodov na výmenu ložísk v stredovom zložení môže byť viacero, no najčastejším spravidla býva nepríjemné pukanie alebo „zadrhávanie“, resp. neplynulosť chodu kľúk.
Test: Castelli Alpha – pravá zimná bunda so zaujímavou konštrukciou

Väčšina výrobcov zimného oblečenia sa pri navrhovaní svojich modelov určených do zimy a chladu spolieha hlavne na použitý materiál. Lenže v súčasnej dobe stále nemáme k dispozícii materiál, ktorý by dokázal „udýchať“ náročnejšiu záťaž, napr. v dlhšom stúpaní.
 O bicyklovaní bez zVelitsovania, 9. časť: Ako sa motivovať PR článok

O bicyklovaní bez zVelitsovania, 9. časť: Ako sa motivovať

Cyklistika je z veľkej časti o hlave. Človek sa musí vedieť poriadne potrápiť a zvládať krízy, ktoré určite neraz prídu. A prídu na každého, je jedno, či ste amatér alebo profesionál. Dobrý cyklista ich v prvom rade vie prekonať a pokračovať ďalej. Ten svoj spôsob, ako na to, si postupom času nájdete určite aj vy...
Pozvánka: Finálový pretek WBS 2016 v bikeparku Kyčerka

Už túto sobotu - 22.10. sa stretnú všetci priaznivci bikerally na šiestom preteku RPM stav bikerally Kyčerka, ktorý sa koná vo Velkých Karloviciach v Bikparku na Kyčerke. Finálové podujatie bude plné súbojov o desatinky a rozhodne sa o víťazoch siedmych kategórií roku 2016.
Cape Epic 2017 – ako to bude vyzerať na najväčšom MTB etapáku?

Určite ste si na našich stránkach všimli články ohľadom plánovej účasti na Cape Epic, teda starostí a radostí spojených s týmto dobrodružstvom. Organizátori nezaháľajú a pre všetkých už majú pripravenú chuťovku v podobe pekného a podrobného predstavenia trasy 2017. Myslím, že sa jedná o podarené video, ktoré sa oplatí pozrieť bez ohľadu na to, či tam chcete ísť alebo si skôr chcete vychutnať pekné zábery z jazdenia...
Jesenné doplnky cyklistického šatníka PR článok

Jesenné doplnky cyklistického šatníka

Vonku sa už pomaly ochladzuje a trochu viac dvíha vietor. To samozrejme nie je žiadny dôvod, aby sme prestali jazdiť, len stačí doplniť šatník o niektoré vhodné doplnky. Ponúkame preto zopár zaujímavých tipov.
BBB – zaujímavé novinky na ďalšiu sezónu

Holandská značka BBB si u nás postupne získava stále väčšiu popularitu. Vo veľkej miere za to vďačí najmä svojím kľúčovým hodnotám – poskytovať kvalitné vybavenie za rozumnú cenu. Na budúcu sezónu ponúka opäť aj niektoré zaujímavé novinky.
Test: Montážny stojan Cyclo Tools - ideálna voľba na domáci i profesionálny servis

Montážny stojan je medzi bikermi čoraz žiadanejší produkt. Na trhu je mnoho značiek a verzií montážnych stojanov s rôznymi funkciami. Do MTBIKER centra v Hrádku sa nám dostal na test stojan od anglickej značky Cyclo Tool resp. Weldtide. Na stojane sme vykonávali rôzne jednoduchšie či zložitejšie servisné úkony a samozrejme sme s jeho pomocou skladali nové bicykle.
Prestíž série ŠKODA BIKE OPEN TOUR rastie už tretí rok po sebe PR článok

Prestíž série ŠKODA BIKE OPEN TOUR rastie už tretí rok po sebe

ŠKODA BIKE OPEN TOUR bilancuje jubilejný tretí ročník série najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku. Šesť podujatí tohtoročnej série prilákalo viac ako 17 000 fanúšikov horskej cyklistiky.
Z východu na západ, aneb bicyklom do Trenčianskej Turnej

Áno. Aj toto je jeden z tých príbehov, kedy človeku niečo podobné napadne len pri konzumácii alkoholických nápojov. Po úspešných štátniciach, užívajúc si posledné dni na intráku, popíjaním piva na balkóne a debatovaním s kamarátom Ivanom, padlo zopár slov aj na tému bicykle. Hneď mi napadlo, že by bolo treba čosi vyparatiť cez tie začínajúce sa prázdniny. Z Iva vyšlo: „Veď ma dôjdi kuknúť z východu ku mne do Trenčianskej Turnej“.